Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 18:45 
 
Hardtraxxer

We hebben trouwens op het piek moment, de bekendmaking van de nr 1 meer luisteraars gehad als met de awards show :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 18:45 
 
Artiest

een top 100 kan ook nooit perfect zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 18:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Een top 100 is nooit perfect en al helemaal niet als je mensen hebt die van euforische hardstyle houden en misschien wat minder liefhebber zijn en wel stemmen. Tja, zo is het nou eenmaal.. Iedereen kan wel gaan zeiken maar het helpt toch niets. Het is elk jaar hetzelfde liedje, leer het nou is te accepteren, want je veranderd er niks aan. Ik kan ook wel gaan zeuren, want dit vindt ik al helemaal niks, maar het heeft geen zin..


Ik zeik ook niet, ik verbaasde me er alleen over sommige tracks ;)
en idd er hadden al veel mensen gestemt toen de DR release kwam (waaronder ik xd )
Voor de rest vond ik het zelfs heel leuk om te luisteren, en kwas nog positief verrast door bijv. Gold, Tokyo & Magic bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lame :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 18:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maar liefst 12 tracks uit mijn eigen top50 hebben het gemaakt tot de top 100 :lol:
Edit: 19 tracks uit mijn top100 hebben de top100 gehaald xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
BuzzLightyear schreef:
Titan - Nightmare had van mij ook wel een stukje hoger mogen staan.

Zo kan ik er nog wel 30 noemen :P


Gelijk heb je ook inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een keer: WAAR DE %@)% IS CHAOS :/

Ook jammer dat Forces of the Universe er niet bij zit. Verder is het gewoon een lelijke fop top 100.. Decade of Dedication, Psychedelic etc etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 19:02 
 
Artiest

XtD schreef:
Ook jammer dat Forces of the Universe er niet bij zit.

Bedankt voor de support in ieder geval :)

Die top100's zijn altijd een beetje gek, bassboom op 1 haha :P wist niet dat ze zo populair waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bassboom :bomb: :clap: :yay: :woot: :love: :cool: :beer: :worship: :thumbsup: :woot:


Toen ik hem de eerste 3x hoorde
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 19:12 
 

Geck-o schreef:
Die top100's zijn altijd een beetje gek, bassboom op 1 haha :P wist niet dat ze zo populair waren


Klopt :P, ik zou zelf eigenlijk ook geen top 100 kunnen maken.

Maarja... dagjesvolk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
XtD schreef:
Ook jammer dat Forces of the Universe er niet bij zit.

Bedankt voor de support in ieder geval :)

Die top100's zijn altijd een beetje gek, bassboom op 1 haha :P wist niet dat ze zo populair waren


De meeste mensen zien dat niet eens als Hardstyle :P Wel vet dat The Hard Way erin zit, nummer 1 van 2010 voor mij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het echt on-be-grijpelijk dat Bass Boom op 1 staat. En Psychedelic op 3. Enz enz. De gemiddelde hardstyle luisteraar is echt een pauper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 20:22 
 
Hardtraxxer

Een pauper nog wel? Doe niet zo kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 20:27 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Ik vind het echt on-be-grijpelijk dat Bass Boom op 1 staat. En Psychedelic op 3. Enz enz. De gemiddelde hardstyle luisteraar is echt een pauper.


Jij luistert ook hardstyle.. you paaupah? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik vind het echt on-be-grijpelijk dat Bass Boom op 1 staat. En Psychedelic op 3. Enz enz. De gemiddelde hardstyle luisteraar is echt een pauper.


Jij luistert ook hardstyle.. you paaupah? :$


Er staat gemiddeld, ook al snap ik niet waarom je een pauper zou zijn als je naar een bepaald genre luisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Nog een keer: WAAR DE %@)% IS CHAOS :/

Ook jammer dat Forces of the Universe er niet bij zit. Verder is het gewoon een lelijke fop top 100.. Decade of Dedication, Psychedelic etc etc..

Gaat het?

Chaos was te laat uitgebracht voor de stemrondes. Bovendien: Internationaal is de zachtere kant gewoon populairder, like it or not. Gold teminste op 2, heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 13:56 
 
Hardtraxxer

Gold zou de enige 'terechte' nummer 1 zijn imo...

ik vind werkelijk geen seconde van Bassboom leuk of boeiend :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 14:13 
 
Hardtraxx Newbie

MeesterJ schreef:
Gold zou de enige 'terechte' nummer 1 zijn imo...


En waarom zou dat zo moeten zijn? Omdat jij dat vindt? Er zijn toch blijkbaar meer mensen die op Bassboom gestemd hebben..

Maarja die hebben er allemaal niet zoveel verstand van als jij natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 14:28 
 
Hardtraxxer

dat zie je correct.


En over Gold, omdat die in tegenstelling tot Bassboom wel echt heel populair is geweest EN een sterke track is

Ikzelf had Rawstyle bovenaan, omdat ik daar veel mee heb. Maar neutraal gezien zou ik voor Gold gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bassboom is ook gewoon heel sterk geproduceerd anders ;). Internationaal pakkend en acceptabel voor de harde kern. Kan me hier de lyrische reacties toen de track pas uitkwam nog herinneren. Terechte nummer 1 gewoon (al vind ik persoonlijk Gold ook gewoonweg geniaal).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het ook jammer van de uitslag.
In commerciƫle kijk had ik headhunterz - psychedelic op 1 verwacht.
Was wel een verassing dat gold zo hoog stond en geef eerlijk toe het blijft een heerlijk nummer.
dus terecht verdient.

Bassboom had ik rond de 30 geschat >.<
Maar nummer 1 vond ik wel heel vreemd had gelijk fearfm weg geklikt.
Vond het diep treurig.

Ach jah kan nooit perfect zijn ^^
Daarom mijn keuze Raw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het eigenlijk wel interessant om te kijken hoe het internationaal zit met de populariteit van verschillende tracks, aangezien je verwacht dat het buiten NL wel ongeveer hetzelfde zal lopen als hierbinnen. Oftewel, je verwacht niet dat WP ergens hoog staat en opzich is de hoge plaatsing van Tokyo ook wel apart. Verder BassBoom ook wel wat lager ingeschat. Rest kan me weinig verbazen eigenlijk... vind het wel vet dat CO2, Tritolo, Bionicle en The Hard Way hebben weten te plaatsen :) En ook wel mooi dat er een berg B-Front in zit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 15:09 
 
Hardtraxxer

Dragenser schreef:
Maar nummer 1 vond ik wel heel vreemd had gelijk fearfm weg geklikt.
Vond het diep treurig.

Ach jah kan nooit perfect zijn ^^
Daarom mijn keuze Raw :D


En anders had je het wel 3 minuten later gedaan want dan was de top 100 afgelopen :innocent:
Ik vond het wel super grappig om te zien hoe de mensen bezig waren over bassboom en zelfs over zelfmoord :') begonnen als dit nummer op nr 1 zou staan. (hoe triest/verwend kun je zijn om zoiets te zeggen)
Vooral toen het nummer gedraaid werd... die reacties op de chat... :clap:

Maar goed, mensen zitten allemaal te zeiken over commercieel hier en daar maar ik denk dat veel mensen moeten realiseren dat naast NL tegenwoordig de muziekstijl ook in andere landen populair is of begint te worden. En ja dan slaan nummers als bassboom eerder aan dan een RAW nummer.

En aan de andere kant wees blij dat de HS community steeds groter wordt. Want op deze manier komen er steeds meer producers bij en is er voor ieder wel wat wils te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@FearFm

Ik vond het zelf geen terechte nummer 1.
Maarjah als ik nu bekijk zie ik maar 2 nummers van mijn eigen top 10 er in staan ^^
En die staan zelfs redelijk laag.

Net als ik vind Donker Rollers het fijnst om naar te luisteren
Hun nummers worden nooit moe.

Smaken verschillen he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Ik vond het zelf geen terechte nummer 1.

En dat blijf ik niet snappen. Het gaat om een grote groep mensen en dit is 100% gekozen. Dan staat hij op 1, is het niet goed. Maarja, het zal wel aan mij liggen.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows