Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krusaders - Supernatural (Scantraxx/SCAN048)

Label: Scantraxx
Vinyl release: 12-04-2010
WEB release: +/-12-04-2010

A1.// Supernatural
B1.// Reinvented
B2.// Secret Society

Samples:




Bron: http://www.myspace.com/krusadersmusic
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, nog meer blije zooi erbij. ^^







:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waar is scantraxx mee bezig? dit is echt zo slecht! het is kwalitatief goed afgemixt :O luister maar naar die kicks het gewoon goed en kan er gerust op los. maar die intros? zo leeg zo easy! die melodieën? zo simpel zo leeg! kom op zeg..... me vertrouwen in scantraxx daalt echt in de laatste maanden! goed bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Barto schreef:
waar is scantraxx mee bezig? dit is echt zo slecht! het is kwalitatief goed afgemixt :O luister maar naar die kicks het gewoon goed en kan er gerust op los. maar die intros? zo leeg zo easy! die melodieën? zo simpel zo leeg! kom op zeg..... me vertrouwen in scantraxx daalt echt in de laatste maanden! goed bezig


Technisch zit het allemaal goed inmekaar ja, maar spannend wordt het niet echt :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 14:01 
 
Hardtraxx Newbie

ik dacht al die tijd dat Reinvented zoon super plaat was.. maar valt me toch wel tegen
hmm jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de melodie van Supernatural nog steeds heel goed, simpel maar effectief! Ik vind alleen het geheel niet lekker klinken op een of andere manier.
Reinvented vind ik ook een bijzonder leuke melodie te hebben, maar ook NET te leeg voor mijn gevoel.
Secret Societies vind ik niet zo veel..

Zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb ze nu ook eens goed geluisterd, die rip van reinvented was echt machtig, maar nu.. eigenlijk best wel lege tracks zoals al word gezegd idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Ik heb ze nu ook eens goed geluisterd, die rip van reinvented was echt machtig, maar nu.. eigenlijk best wel lege tracks zoals al word gezegd idd

Dat had ik dus ook, die RIP klonk lekker vol door de manier hoe het uitgezonden is, Gewoon goed! Dat, in combinatie met die supermelodie zou een goeie topper kunnen maken! Helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 14:27 
 
Hardtraxx Newbie

daarintegen klinkt de myspace versie van supernatural leeg en de volledige versie niet :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leuke release hoor! maar voor scantraxx? kom op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Supernatural klonk toch een stuk beter toen The Prophet hem draaide. :/ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 15:51 
 
Hardtraxx Elite

wat een schijt platen, random beginners plaat is nog beter. Zit geen enkele energie in >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 16:17 
 

YEAHH eindelijk bevestiging :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 16:20 
 

ViantaEX schreef:
ik dacht al die tijd dat Reinvented zoon super plaat was.. maar valt me toch wel tegen
hmm jammer


Op juiste kwaliteit en snelheid zijn de alle3 lekker :drool:

timmeke schreef:
daarintegen klinkt de myspace versie van supernatural leeg en de volledige versie niet :oh:


Op juiste kwaliteit en snelheid zijn de alle3 lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
ViantaEX schreef:
ik dacht al die tijd dat Reinvented zoon super plaat was.. maar valt me toch wel tegen
hmm jammer


Op juiste kwaliteit en snelheid zijn de alle3 lekker :drool:

timmeke schreef:
daarintegen klinkt de myspace versie van supernatural leeg en de volledige versie niet :oh:


Op juiste kwaliteit en snelheid zijn de alle3 lekker :drool:


toch blijven ze leeg....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 16:38 
 
Hardtraxx Newbie

Jro_ schreef:
ViantaEX schreef:
ik dacht al die tijd dat Reinvented zoon super plaat was.. maar valt me toch wel tegen
hmm jammer


Op juiste kwaliteit en snelheid zijn de alle3 lekker :drool:

timmeke schreef:
daarintegen klinkt de myspace versie van supernatural leeg en de volledige versie niet :oh:


Op juiste kwaliteit en snelheid zijn de alle3 lekker :drool:



Precies!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom nou nog meer van die nieuwe artiesten erbij? eerst al Bioweapon en nu de Krusaders, en ik vind de muziek niet echt geweldig. Waarom zijn er niet wat meer labeltjes, ik vind dat Fusion en Scantraxx TE groot worden vergeleken bij andere labels zoals Hardcopy, Seismic, DMW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Waarom nou nog meer van die nieuwe artiesten erbij? eerst al Bioweapon en nu de Krusaders, en ik vind de muziek niet echt geweldig. Waarom zijn er niet wat meer labeltjes, ik vind dat Fusion en Scantraxx TE groot worden vergeleken bij andere labels zoals Hardcopy, Seismic, DMW.


Wat meer initiatieven als AVIO en Thera zouden de scene goed doen denk ik, dan bedoel ik niet het kopiëren van die stijl maar het opzetten van originele initiatieven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Amethist schreef:
Josh-T schreef:
Waarom nou nog meer van die nieuwe artiesten erbij? eerst al Bioweapon en nu de Krusaders, en ik vind de muziek niet echt geweldig. Waarom zijn er niet wat meer labeltjes, ik vind dat Fusion en Scantraxx TE groot worden vergeleken bij andere labels zoals Hardcopy, Seismic, DMW.


Wat meer initiatieven als AVIO en Thera zouden de scene goed doen denk ik, dan bedoel ik niet het kopiëren van die stijl maar het opzetten van originele initiatieven.


Safiam is ook goed bezig. ze willen niet mee met de grote stroming maar toch hebben ze heerlijke top plaatjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Barto schreef:
Safiam is ook goed bezig. ze willen niet mee met de grote stroming maar toch hebben ze heerlijke top plaatjes :thumbsup:


Niet meer mee -.-

Maar ondanks dat Scantraxx een grote invloed heeft op de Hardstyle van vandaag de dag vindt ik dat deze track s daar niet goed genoeg voor zijn. Ze zijn niet slecht, maar niet Scantraxx-waardig imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Amethist schreef:
Barto schreef:
Safiam is ook goed bezig. ze willen niet mee met de grote stroming maar toch hebben ze heerlijke top plaatjes :thumbsup:


Niet meer mee -.-

Maar ondanks dat Scantraxx een grote invloed heeft op de Hardstyle van vandaag de dag vindt ik dat deze track s daar niet goed genoeg voor zijn. Ze zijn niet slecht, maar niet Scantraxx-waardig imo :)


+1! zeker niet scantraxx waardig maar even terug op saifam. je kan het niet meer vergelijken hoe het was maar toch tot nu vindt ik dat zij kwalitatief betere tracks produceren en releasen dan de gemiddele label tegenwoordig. scantraxx is nu een pot nat en alles wat er uitkomt lijkt wel of het direcht naar de pers gaat! over fusion kan ik weinig zeggen. net of ze mee willen met de trend van snelle producties en nieuwelingen! opzich geen probleem maar dan krijg je standaart sounds van de toneshifterz weer! maar sorry voor het lange verhaal! ontopic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 17:20 
 
Hardtraxx Elite

Barto schreef:
The Amethist schreef:
Barto schreef:
Safiam is ook goed bezig. ze willen niet mee met de grote stroming maar toch hebben ze heerlijke top plaatjes :thumbsup:


Niet meer mee -.-

Maar ondanks dat Scantraxx een grote invloed heeft op de Hardstyle van vandaag de dag vindt ik dat deze track s daar niet goed genoeg voor zijn. Ze zijn niet slecht, maar niet Scantraxx-waardig imo :)


+1! zeker niet scantraxx waardig maar even terug op saifam. je kan het niet meer vergelijken hoe het was maar toch tot nu vindt ik dat zij kwalitatief betere tracks produceren en releasen dan de gemiddele label tegenwoordig. scantraxx is nu een pot nat en alles wat er uitkomt lijkt wel of het direcht naar de pers gaat! over fusion kan ik weinig zeggen. net of ze mee willen met de trend van snelle producties en nieuwelingen! opzich geen probleem maar dan krijg je standaart sounds van de toneshifterz weer! maar sorry voor het lange verhaal! ontopic!


wtf gast, fusion records is nu zo goed bezig, Titan komt met een prachtige vinyl (ben nightmare echt gaan waarderen) slim shore (betere versie van dutchmaster als je het my vraagt) B-front knalt lekker de laatste tijd, verheug me op ze 3 tracker en dan ook nog co-op met frontliner (magic?)
Toneshifterz doen het bij mij ook niet zo goed dat geef ik toe maar overall is dit toch wel het label voor me op het moment. De laatste pavo release is ook gerust lekker productiewerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm, heel veel off topic gediscussieer hier geloof ik..

Ontopic:

Die liveset rip klonk idd beter bij reinvented, maar zijn nog steeds wel lekke tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste optopic opmerking van mijn kant :P

Just4Music schreef:
Barto schreef:
The Amethist schreef:
Niet meer mee -.-

Maar ondanks dat Scantraxx een grote invloed heeft op de Hardstyle van vandaag de dag vindt ik dat deze track s daar niet goed genoeg voor zijn. Ze zijn niet slecht, maar niet Scantraxx-waardig imo :)


+1! zeker niet scantraxx waardig maar even terug op saifam. je kan het niet meer vergelijken hoe het was maar toch tot nu vindt ik dat zij kwalitatief betere tracks produceren en releasen dan de gemiddele label tegenwoordig. scantraxx is nu een pot nat en alles wat er uitkomt lijkt wel of het direcht naar de pers gaat! over fusion kan ik weinig zeggen. net of ze mee willen met de trend van snelle producties en nieuwelingen! opzich geen probleem maar dan krijg je standaart sounds van de toneshifterz weer! maar sorry voor het lange verhaal! ontopic!


wtf gast, fusion records is nu zo goed bezig, Titan komt met een prachtige vinyl (ben nightmare echt gaan waarderen) slim shore (betere versie van dutchmaster als je het my vraagt) B-front knalt lekker de laatste tijd, verheug me op ze 3 tracker en dan ook nog co-op met frontliner (magic?)
Toneshifterz doen het bij mij ook niet zo goed dat geef ik toe maar overall is dit toch wel het label voor me op het moment


Fusion is voor mij ook een ander verhaal, ze hebben ook een grote invloed, maar behouden meer een eigen identiteit (behalve Toneshifters :sick: ). Daarnaast beschikt Fusion over de topproducers van NL als Michel Pollen, Zany en NC :)

Ontopic: Ik heb voor mezelf gevonden wat ik niet trek aan deze tracks. Ze zijn te 'clean'. Alles is netjes afgerond, gecomponeerd en afgemixt. Terwijl ik juist rammelende kasten en rawe ragbeats wil :cool:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle