Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2008 22:37 
 
Hardtraxxer

Tatanka & Zany ft. MC DV8 - Connection / The Recepy (DJUZ15)
Label: Zanzatraxx
Release: 30-01-2009

A1. Tatanka & Zany Feat Mc Dv8 - Connection
B1. Tatanka & Zany Feat Mc Dv8 - The Recepy (Dj Tool)

Samples:
A1. http://nl.youtube.com/watch?v=cZFiGGVzGxA
B1. http://nl.youtube.com/watch?v=dqUTG8PW8VU

Bron. Djtatanka.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2008 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany en Tatanka! Heeeerlijk! Heb de vinyl Front 2 back/Wise guys hier nog in de verzameling liggen heerlijk gewoon!

Dus deze zullen ook wel heerlijk zijn! Kwaliteit hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2008 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hij had liever iets samen gedaan met Zatox Vind ik ook geweldig die 2 samen :woot: Maarjah Zany is ook zalige Dj, Zullen zien wat het wordt zt samples er maar snel op (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2008 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij komt deze niet uit.. Connection is ook een DJ-Tool, wat meestal wil zeggen dat hij niet uit komt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2008 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zullen zien.. Ik hoop het wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2008 18:48 
 
Hardtraxxer

Op zijn site staat:

Next month both the new Zanzatraxx chapter and the new Wild Motherfucker will be released

You can find the previews on the discography audio player
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2008 09:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zanza (L) :yay: Let's hope so!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 12:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Samples toegevoegd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 13:25 
 
Hardtraxxer

deze heb ik al.. en dan staat er bij de 'code' dat ie geript is door 'homely' :huh: kan iemand hier meer over vertellen? het zal dus niet het officiele uitgebrachte vinyl zijn maar het is gewoon de goeie kwaliteit alleen zijn het niet A1 en B1 maar 01 en 02.... is dit dan uitgelekt of hoe ik het ook mag zegge? weet iemand hier meer over? thx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan heb je hem dus illegaal.. Homely is 1 van de vele mensen die een nummer koopt/jat en dan gratis doorverspreid.. Dit is namelijk een release op het WEB geweest, waar je voor moet betalen.

Ik vind het eerlijk gezegd jammer dat het allemaal zo gaat. Als je echt een nummer heel goed vind, raad ik je zeker aan het te kopen, want daarmee stimuleer je de industrie en hebben artiesten ook een idee wat mensen graag luisteren/zelf draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 13:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nout schreef:
deze heb ik al.. en dan staat er bij de 'code' dat ie geript is door 'homely' :huh: kan iemand hier meer over vertellen? het zal dus niet het officiele uitgebrachte vinyl zijn maar het is gewoon de goeie kwaliteit alleen zijn het niet A1 en B1 maar 01 en 02.... is dit dan uitgelekt of hoe ik het ook mag zegge? weet iemand hier meer over? thx :)


Dat is dan gewoon een rip van een CD of liveset.

15 januari komt ie pas uit: http://www.recess.nl/vinyl/products/con ... dv8/37936/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Correctie Jor-D. De vinyl komt 15 januari uit, de WEB is er al een tijdje, volgens mij alleen op Saifam.
Daarom staat er ook 01 en 02, want een WEB-release is nou eenmaal niet met kanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 13:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Correctie Jor-D. De vinyl komt 15 januari uit, de WEB is er al een tijdje, volgens mij alleen op Saifam.
Daarom staat er ook 01 en 02, want een WEB-release is nou eenmaal niet met kanten.


ah k, van webreleases weet ik niks af :p

Toch maar es vaker die saifam website in de gaten houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 13:41 
 
Hardtraxxer

oke thx voor de info :thumbup: is zo'n WEB-release precies hetzelfde als het vinyl qua tijd van het nummer en de kwaliteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk: Bij een vinylopname gaan ze meestal de vinyl afspelen op een USB platenspeler. Hierdoor hoor je de karakteristieke kraakjes in de track. Een WEB-release komt recht van de studio af, dus is helderder van geluid, kraakvrij en van hoge geluidskwaliteit.

Scantraxx geeft bijna geen WEB-releases uit, wat zonde is, want ze kunnen er veel geld mee verdienen.

Er zijn tracks die anders zijn op WEB, zoals Spacer, waar je na de intro direct naar de mainbreak gaat en dan naar de climax, maar over het algemeen zijn de nummers hetzelfde.
Soms zitten er extra nummers bij, zoals bij AVIO001 (Play The Games/Thunderstyle, hier zitten de Make The Rules remix en de Thunderstyle Lightning mix bij).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 13:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nout schreef:
oke thx voor de info :thumbup: is zo'n WEB-release precies hetzelfde als het vinyl qua tijd van het nummer en de kwaliteit ervan?


uhm, ja en nee.

De tijd wel, ze duren natuurlijk even lang.
De kwaliteit van MP3 is niet altijd beter. MP3 is een 'compressed' formaat van uiteindelijke audio bestand (uncompressed), dus kwaliteits verlies...
Vinyl is altijd een 1 op 1 kopie van de dat audio bestand (dacht ik), dus geen kwaliteits verlies. Nadeel is, dat Vinyl slijt, dus verliest zijn kwaliteit op den duur...

Khadber schreef:
Kijk: Bij een vinylopname gaan ze meestal de vinyl afspelen op een USB platenspeler. Hierdoor hoor je de karakteristieke kraakjes in de track. Een WEB-release komt recht van de studio af, dus is helderder van geluid, kraakvrij en van hoge geluidskwaliteit..


Niet helemaal waar. een web-release is altijd MP3, dus compressed DUS is er kwaliteit verloren gegaan. Vinyl is 1 op 1 (voor zover ik het weet).
Maar met Vinyl heb je wel een goeie naald nodig om alle kwaliteit eruit te halen.

Maar uiteindelijk zijn de verschillen in kwaliteit zo klein, dat je het bijna niet hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 14:05 
 
Hardtraxxer

tegenwoordig draaie ze toch nie zoveel meer met platen? of doen ze dat dus juist omdat je dan die 'karakteristieke kraakjes' niet hoort? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze doen CD's omdat dat gewoon makkelijker meenemen is, en de promo's zijn ook altijd op een CD gebrand en niet op een vinyl. Verder is de prijs van vinyl steeds hoger geworden vanwege de lagere verkopen, wat nieuwe DJs afschrikt om vinyl te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 14:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nout schreef:
tegenwoordig draaie ze toch nie zoveel meer met platen? of doen ze dat dus juist omdat je dan die 'karakteristieke kraakjes' niet hoort? ;)


MP3 is toch veel sneller te verspreiden, makkelijker en goedkoper :) EN je hoort die kraakjes inderdaad niet.

edit: grrr khadber is me ALWEER voor in dit topic :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 14:31 
 
Hardtraxxer

bedankt voor de info manne! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb de iligale van homely ook al een tijdje. Als de vinyl uit komt dan koop ik hem zo snel mogelijk. Dan vind ik dat ik best eerst ef wat mag rotzooien thuis met een iligaal mp3tje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja is wel leuk plaatje, meer niet... Ik had wel wat beters verwacht van Zany & Tatanka :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het jammer dat ze geen andere B-kant hebben gepakt. Of The Recepy als B2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2009 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op Recces, staat dat het 30 Januari wordt gereleased!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet iemand waarom dit niet op Junodownload is? Ik besef met net dat ik het best wel vette tracks vind...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle