Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 14:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

The Deviderz & Paraphaze - Fire & Ice / Living Entity (HSR008)

Label: Hardskillz Records
Vinyl release: Digital only
WEB release: 20/11/2010

A1. The Deviderz & Paraphaze - Fire & Ice (Original Mix)
B1. The Deviderz & Paraphaze - Living Entity (Original Mix)

Samples:
A1. The Deviderz & Paraphaze - Fire & Ice (Original Mix)

B1. The Deviderz & Paraphaze - Living Entity (Original Mix)


Bron: youtube.com/user/HardskillzRecords
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lang geen slechte plaatjes eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 15:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Lang geen slechte plaatjes eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf is een devider? :')

Hopen voor de jongens dat ze het nooit zullen maken, want met zo'n fout in je naam sta je de rest van je carriere voor lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Hopen voor de jongens dat ze het nooit zullen maken, want met zo'n fout in je naam sta je de rest van je carriere voor lul.

Juist ja .. :')

OT: Vind het leuke plaatjes hoor jongens, maar een tip voor de volgende. Laat aub die breaks eruit! Dat vind ik zo een afknapper he zeker als je daarna kijkt naar die melodiƫn van jullie die erachter komen! Ga zo door! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 21:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Wtf is een devider? :')

Hopen voor de jongens dat ze het nooit zullen maken, want met zo'n fout in je naam sta je de rest van je carriere voor lul.


Een divider is een iemand die dingen scheid. Goed en slecht, Hard en zacht als voorbeeld. De jongens hebben het omgebouwd tot The Deviderz zodat het want Hardstyle'iger eruit ziet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fire & ice klink niet heel erg slecht maar living entity vind ik echt slecht sorry...kicks kom niet uit de verf en geklinkt gewoon niet goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinken lekker! Fire & Ice toch wel de favoriet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardskillz schreef:
Meph0 schreef:
Wtf is een devider? :')

Hopen voor de jongens dat ze het nooit zullen maken, want met zo'n fout in je naam sta je de rest van je carriere voor lul.


Een divider is een iemand die dingen scheid. Goed en slecht, Hard en zacht als voorbeeld. De jongens hebben het omgebouwd tot The Deviderz zodat het want Hardstyle'iger eruit ziet!

Ja, een divider wel ja, een devider is niets, behalve een verbastering die misschien een beetje op devil lijkt, maar verder nergens op slaat. Die Z aan het eind kan ik mee leven, maar de E niet.

Maar wees gerust, ik ben een van de weinigen die tegen slecht Engels kan in namen en titels van tracks, als de rest er maar geen last van heeft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 18:05 
 
Hardtraxx Newbie

donkeyrollers schreef:
living entity vind ik echt slecht sorry...kicks kom niet uit de verf en geklinkt gewoon niet goed


Doel je op de kicks in de melo? Die komen er echt wel hard door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is het eerste wat een beetje aardig is wat op hardskillz ( :') ) uit komt, al mogen ze wel wat beter gemasterd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt niet best dit :/ Sorry Robin
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 23:10 
 
Artiest

living entity heeft nog wel een fijne melo op zich en die kick is ook nog wel te doen, verder niet super boeiend, standaard nummertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 10:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Echt niet best dit :/ Sorry Robin

kan je ook aangeven wat je er minder aan vind dan?
of in jou geval, wat je er wel goed aan vind.

Dan kunnen de producers er van leren. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fire & Ice
Introsynth is wel goed, maar erg eentonig. Kick is niet compleet zelf gemaakt, je hoort bijvoorbeeld dat de punch geript is. Break leuk, maar de vocal komt niet mooi naar voren en is van wat lage kwaliteit. Synth in climax is wel lekker maar zweeft nog door m'n speakers heen. Zorg dat die meer op de voorgrond liggen en geef ze een plaats ipv dat ik ze moet zoeken. Climax steekt wel lekker in elkaar. Kick heeft alleen iets meer een heldere punt nodig imo. Het geheel klinkt niet speciaal. Gewoon een standaard track. Zorg dat je overgangen ook specialer worden.

Living Entity
Intro heel dun, kick erg zacht en geeft geen drive mee. Tweede kick is beter, maar de sound is erg dun en bevat een volumeverschil. Melodie raakt mij niet, standaard. Zelfde verhaal als Fire & Ice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 09:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Fire & Ice
Introsynth is wel goed, maar erg eentonig. Kick is niet compleet zelf gemaakt, je hoort bijvoorbeeld dat de punch geript is. Break leuk, maar de vocal komt niet mooi naar voren en is van wat lage kwaliteit. Synth in climax is wel lekker maar zweeft nog door m'n speakers heen. Zorg dat die meer op de voorgrond liggen en geef ze een plaats ipv dat ik ze moet zoeken. Climax steekt wel lekker in elkaar. Kick heeft alleen iets meer een heldere punt nodig imo. Het geheel klinkt niet speciaal. Gewoon een standaard track. Zorg dat je overgangen ook specialer worden.

Living Entity
Intro heel dun, kick erg zacht en geeft geen drive mee. Tweede kick is beter, maar de sound is erg dun en bevat een volumeverschil. Melodie raakt mij niet, standaard. Zelfde verhaal als Fire & Ice.


Bedankt voor de tips, hier hebben we wat aan.! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardskillz schreef:
Showey schreef:
Fire & Ice
Introsynth is wel goed, maar erg eentonig. Kick is niet compleet zelf gemaakt, je hoort bijvoorbeeld dat de punch geript is. Break leuk, maar de vocal komt niet mooi naar voren en is van wat lage kwaliteit. Synth in climax is wel lekker maar zweeft nog door m'n speakers heen. Zorg dat die meer op de voorgrond liggen en geef ze een plaats ipv dat ik ze moet zoeken. Climax steekt wel lekker in elkaar. Kick heeft alleen iets meer een heldere punt nodig imo. Het geheel klinkt niet speciaal. Gewoon een standaard track. Zorg dat je overgangen ook specialer worden.

Living Entity
Intro heel dun, kick erg zacht en geeft geen drive mee. Tweede kick is beter, maar de sound is erg dun en bevat een volumeverschil. Melodie raakt mij niet, standaard. Zelfde verhaal als Fire & Ice.


Bedankt voor de tips, hier hebben we wat aan.! :)

Niet goed genoeg voor een release iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het zo standaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:08 
 
Artiest

Showey schreef:
Living Entity
Intro heel dun, kick erg zacht en geeft geen drive mee. Tweede kick is beter, maar de sound is erg dun en bevat een volumeverschil. Melodie raakt mij niet, standaard. Zelfde verhaal als Fire & Ice.

vind 't wel meevallen

die climax is best te doen hoor, alleen synth kon wat dikker

wat Showey over de intro kick zegt klopt ja, de kick is erg 'opzichzelfstaand' en brengt de rest niet in beweging. en er zit amper bass in
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:55 
 

fire en ice, erg lekkere plaat, maar living entitiy, muah
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 13:19 
 
Artiest

Meph0 schreef:
Wtf is een devider? :')

Hopen voor de jongens dat ze het nooit zullen maken, want met zo'n fout in je naam sta je de rest van je carriere voor lul.


Headhunterz wordt gespeld met een z wou je zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker lekker lekker
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle