Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Track of the Month 2011#April
Poll eindigt op 24 mei 2011 21:43
D-Block & S-Te-Fan - Rockin' ur mind 3%  3%  [ 3 ]
Ambassador Inc - Hit You With The Bombs 2%  2%  [ 2 ]
The R3bels - Pattern 2 37%  37%  [ 40 ]
Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story 11%  11%  [ 12 ]
Digital Punk feat. Noisecontrollers - Blue Horizon 16%  16%  [ 17 ]
Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Anthem 2011) 15%  15%  [ 16 ]
Noisecontrollers - Gimme Love 10%  10%  [ 11 ]
Josh & Wesz - G-Force 6%  6%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 107
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 00:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Anthem 2011)
omdat patroon twee toch wel win :lol:

bijde tracks :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 11:40 
 

nielstil schreef:
Almighty schreef:
Pattern 2, gelijk een serieuze gooi tot nu toe voor Track van het jaar

Alstublieft niet :oh:

Ik dacht het wel :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik twijfelde tussen Rebirth, G-Force & Pattern 2.

Ik ga toch voor Rebirth vanwege de vocals, opbouw, en 1e climax melo :) .

G-Force lekker plaatje, leuke anti. Pattern 2 harde track, maar heb ik nog te weinig geluisterd om hem als track of the month te kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 23:37 
 
Hardtraxxer

rebirth is het geworden dit was niet makkelijk met blue horizon en a different story er bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

A different story :thumbup:
Elke keer als ik hem weer hoor, kippenvel tot op het bot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zat te twijfelen tussen rebirth en blue horizon maar het is de tweede geworden. Maar rebirth is ook heerlijk alleen iets te vaak gehoord denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 12:11 
 
Hardtraxxer

Rebirth anthem, omdat ie steeds leuker word naarmate ik m vaker luister! Blue Horizon hierachter omdat deze gewoon perfect in elkaar steekt en dit mag wel gezegd worden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeezus wat een moeilijke maand :surrender:
Twijfelend tussen A Different Story, Rebirth, Gimme Love en Blue Horizon.
Dan toch maar nipt Gimme Love gewonnen, heerlijke plaat is dat, steekt nog net iets boven die andere uit.
Pattern 2 is gewoon te lelijk, staat bij mij zelf laatste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pattern 2 natuurlijk, gevolgd door G-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth wint nipt van gimme love :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RE-BIRTH :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ BRT:

Waarom 1 optie per persoon? Of iig waarom maar 1 plaat door laten gaan naar de uiteindelijke tune of the year verkiezing? Kan me voorstellen dat veel mensen twijfelen tussen meerdere nummers en als je aan het eind van 't jaar de balans opmaakt dan speelt de replay value van een track ook een belangrijke rol. Kan dus heel goed zo zijn dat de nummer 2 van een maand uiteindelijk door veel mensen toch beter beoordeeld wordt dan de nummer 1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
@ BRT:

Waarom 1 optie per persoon? Of iig waarom maar 1 plaat door laten gaan naar de uiteindelijke tune of the year verkiezing? Kan me voorstellen dat veel mensen twijfelen tussen meerdere nummers en als je aan het eind van 't jaar de balans opmaakt dan speelt de replay value van een track ook een belangrijke rol. Kan dus heel goed zo zijn dat de nummer 2 van een maand uiteindelijk door veel mensen toch beter beoordeeld wordt dan de nummer 1!

+1
Ik zou het zonde vinden om tracks als rebirth te verliezen door pattern 2 die hier enorm aanspreekt bij het RAW publiek, maar mij totaal niets zegt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:56 
 
Artiest

Tja dat is hoe het democratische systeem bij deze polls werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bartje is in de states ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?


Dan kan je gaan stemmen op 24 tracks aan het eind van het jaar. Dat maakt het niet makkelijker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?


Dan kan je gaan stemmen op 24 tracks aan het eind van het jaar. Dat maakt het niet makkelijker :P

Dan werk je toch gewoon in 2 rondes? ;) Ik denk dat vele bepaalde tracks die op de 2e plaats zijn geëindigd beter vinden dan de nummer 1 van een andere maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 20:54 
 
Artiest

Ja maar het heet "track of the month" niet tracks... dusja, je moet het dan gewoon zo aan pakken.
Ik vind het ook zonde, als ik kijk naar vorig jaar zag ik ook platen die mijn keuze niet waren in de eindstrijd, maarja... that's how the system rolls :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?

Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?

Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month! :D

Wat een onzin, de wekelijkse verkiezing heet track of the week en dat zijn er wel 2 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
bRt_ schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?

Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month! :D

Wat een onzin, de wekelijkse verkiezing heet track of the week en dat zijn er wel 2 :')


Omdat er vaak ook een stuk meer opties zijn.
Laat het lekker zo, aan het eind is toch niet iedereen tevreden. Ook al had je 2 opties gedaan bij TotM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:26 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
bRt_ schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?

Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month! :D

Wat een onzin, de wekelijkse verkiezing heet track of the week en dat zijn er wel 2 :')


:aww: het is misschien jammer dat jouw keuze niet de plaat is geworden die dit heeft gewonnen, maar volgende maand kun je weer opnieuw stemmen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
bRt_ schreef:
Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month! :D

Wat een onzin, de wekelijkse verkiezing heet track of the week en dat zijn er wel 2 :')


:aww: het is misschien jammer dat jouw keuze niet de plaat is geworden die dit heeft gewonnen, maar volgende maand kun je weer opnieuw stemmen ^^

:') Knulletje

Je snapt ook wel dat het me niet om mijn persoonlijke favoriet gaat. Het gaat mij er om dat de nummer 2 van een maand aan het eind van 't jaar wel eens boven de nummer 1 kan staan omdat die track zijn waarde langer heeft behouden. Je hebt ook genoeg tracks die heel vet zijn als ze uitkomen en dan na een maand draai je ze nooit meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Je snapt ook wel dat het me niet om mijn persoonlijke favoriet gaat. Het gaat mij er om dat de nummer 2 van een maand aan het eind van 't jaar wel eens boven de nummer 1 kan staan omdat die track zijn waarde langer heeft behouden. Je hebt ook genoeg tracks die heel vet zijn als ze uitkomen en dan na een maand draai je ze nooit meer.

Daar kun je toch geen rekening mee houden? Zelfs als je 2 opties hebt kan de nummer 3 misschien hoger zijn als #1 en 2? (In sommige gevallen dan!)
Overigens, maandverkiezingen hebben altijd maar 1 stem gekregen :D (Zie ook vorig jaar)

Wat die 2 stemmen betreft, mensen wouden liever 2 opties dan 1. Dat was begin dit jaar zo gevraagd dus heb ik dat toegestaan :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle