Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Track of the Month 2011#Februari
Poll eindigt op 14 apr 2011 19:04
The Pitcher - La Nuit Noire 5%  5%  [ 7 ]
Frontliner - Discorecord 16%  16%  [ 21 ]
Tatanka & Zatox Pres. Wild Motherfuckers - Hard Bass 11%  11%  [ 15 ]
Human Resource - Dominator (Slim Shore Rmx) 2%  2%  [ 3 ]
B-Front - Inner Creativity 31%  31%  [ 42 ]
B-Front - Musical Analysis 6%  6%  [ 8 ]
Zany - Ghoulish Delight 5%  5%  [ 7 ]
Chris One - Psycho 24%  24%  [ 32 ]
Totaal aantal stemmen : 135
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 14:52 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Ik noem mezelf geen "raw liefhebber" en heb een brede smaak, en kan Inner Creativity gewoon meer waarderen dan Psycho :P

Dus ik hoor in ieder geval niet bij de mensen waar jij het over hebt :$


Dan hoor je daar idd niet tussen, maar dat hoeft ook niet, die mensen weten zelf wel wie ik bedoel >.<
Maar das de conclusie die ik trek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat er sowieso weinig 'raw'-only liefhebbers zijn op het forum.
Platen zoals Inner Creativity steken gewoon bijna perfect in elkaar, dus vind ik het ook niet gek dat hier veel op gestemd wordt.
Jammer dat Killshot er niet in staat, die plaat vind ik nog nét iets beter dan Psycho :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:12 
 
Artiest

Wou een track met een flut kick niet echt bijna perfect gaan noemen >.<
Gaat me er om dat er wel mensen op forum zijn die zichzelf Raw liefhebber noemen en vaak zijn dat ook fanboys van B-Front, dat maakt het een beetje vreemd in mijn ogen.
Ik ken mensen die zich raw fan noemen en Beholder niks vinden en B-Front de koning van rauw, dan zit er toch steekje bij je los als je een echte raw fan zou zijn.
Gaat me puur om het feit dat hier op t forum genoeg mensen geilen op raw hardstyle en vervolgens verliest Psycho dik en dik, wat ik toch raar vind. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Wou een track met een flut kick niet echt bijna perfect gaan noemen >.<
Gaat me er om dat er wel mensen op forum zijn die zichzelf Raw liefhebber noemen en vaak zijn dat ook fanboys van B-Front, dat maakt het een beetje vreemd in mijn ogen.
Ik ken mensen die zich raw fan noemen en Beholder niks vinden en B-Front de koning van rauw, dan zit er toch steekje bij je los als je een echte raw fan zou zijn.
Gaat me puur om het feit dat hier op t forum genoeg mensen geilen op raw hardstyle en vervolgens verliest Psycho dik en dik, wat ik toch raar vind. :thumbup:


Het zegt gewoon heel veel over Inner Creativity. Klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 09:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Wou een track met een flut kick niet echt bijna perfect gaan noemen >.<
Gaat me er om dat er wel mensen op forum zijn die zichzelf Raw liefhebber noemen en vaak zijn dat ook fanboys van B-Front, dat maakt het een beetje vreemd in mijn ogen.
Ik ken mensen die zich raw fan noemen en Beholder niks vinden en B-Front de koning van rauw, dan zit er toch steekje bij je los als je een echte raw fan zou zijn.
Gaat me puur om het feit dat hier op t forum genoeg mensen geilen op raw hardstyle en vervolgens verliest Psycho dik en dik, wat ik toch raar vind. :thumbup:

Misschien vindt men Psycho ook wel geen perfecte track en heeft Inner Creativity een aantal elementen die op andere vlakken zoveel beter zijn dat het verschil in kicks er niet meer toe doet. Ik heb overigens het gevoel dat mijn subwoofer niet bij de frequentie kan komen, omdat ik hem ligt hoor brommen. En zo geweldig hard zijn de kicks in Psycho nu ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 11:30 
 
Artiest

Ik vind het toch grappig dat het belangrijkste element van een hardstyle track (de kick) hier wordt aangegeven als een veel minder belangrijk element door iedereen >.<
trek hier ook weer conclusies uit, maar mag dat natuurlijk niet zeggen want dan wordt iedereen weer boos.
Ik zeg niet dat Psycho perfect is, verre van, maar Inner Creativity is ook verre van perfect. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen enkele track is perfect hoor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:49 
 
Artiest

nielstil schreef:
Geen enkele track is perfect hoor -.-


Mijn nummer 1 aller tijden is perfect :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
nielstil schreef:
Geen enkele track is perfect hoor -.-


Mijn nummer 1 aller tijden is perfect :$

Perfect voor jou wel misschien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 15:39 
 
Artiest

nielstil schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
nielstil schreef:
Geen enkele track is perfect hoor -.-


Mijn nummer 1 aller tijden is perfect :$

Perfect voor jou wel misschien :P


No shit Sherlock, muziek is technisch gezien perfect of niet, qua gevoel is het je eigen mening. Maar volgens jouw mening is geen enkele track perfect, saai wereldje hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Geen enkele track is perfect hoor -.-


Ken er wel een handjevol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind het toch grappig dat het belangrijkste element van een hardstyle track (de kick) hier wordt aangegeven als een veel minder belangrijk element door iedereen >.<
trek hier ook weer conclusies uit, maar mag dat natuurlijk niet zeggen want dan wordt iedereen weer boos.
Ik zeg niet dat Psycho perfect is, verre van, maar Inner Creativity is ook verre van perfect. :thumbup:


Wat is er mis met de kicks van Inner Creativity? Ik vind ze lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:38 
 
Artiest

Jolle schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind het toch grappig dat het belangrijkste element van een hardstyle track (de kick) hier wordt aangegeven als een veel minder belangrijk element door iedereen >.<
trek hier ook weer conclusies uit, maar mag dat natuurlijk niet zeggen want dan wordt iedereen weer boos.
Ik zeg niet dat Psycho perfect is, verre van, maar Inner Creativity is ook verre van perfect. :thumbup:


Wat is er mis met de kicks van Inner Creativity? Ik vind ze lekker.


Saai, niet speciaal, geen beuk gehalte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Jolle schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind het toch grappig dat het belangrijkste element van een hardstyle track (de kick) hier wordt aangegeven als een veel minder belangrijk element door iedereen >.<
trek hier ook weer conclusies uit, maar mag dat natuurlijk niet zeggen want dan wordt iedereen weer boos.
Ik zeg niet dat Psycho perfect is, verre van, maar Inner Creativity is ook verre van perfect. :thumbup:


Wat is er mis met de kicks van Inner Creativity? Ik vind ze lekker.


Saai, niet speciaal, geen beuk gehalte.

Dat sowieso, ze missen op een of andere manier het Sleepwalker gevoel. Vind de kicks in Musical Analysis echt wel een stuk vetter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:36 
 
Artiest

Vind B-Front kicks altijd slecht, Musical Analysis vind ik ze zelfs nog slechter dan Inner Creativity. Moet de eerste vette B-Front kick nog tegenkomen, Feelings remix is tot nu toe iig nog de beste van hem in mijn ogen. Vind het misschien ook wel de beste solo B-Front plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Inner Creativity sowieso, geeft me echt kippenvel op feesten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor Ghoulish Delight gegaan, maar een bepaald makkelijke keuze was het niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Musical Analysis
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb overigens het gevoel dat mijn subwoofer niet bij de frequentie kan komen, omdat ik hem ligt hoor brommen


Dit zou wel eens kunnen kloppen. Herinner me wel vaagjes een gesprek met Bob waarin hij vertelde echt hele lage frequenties te gaan gebruiken, zeg maar zo laag als het kan zonder dat 'evenementen'-speakers het niet meer halen. Ik geloof dat dat in de tijd was dat ie met Inner Creativity en Musical Analysis bezig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 18:47 
 
Artiest

Mooi man, frequenties gebruiken die nooit iemand zal horen :lol:
Wat een kennis van die Bob
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel Skedoedelefloeps.
Hij maakt ze zodat ze op evenementen gewoon snoeihard knallen, dat bedoelt PNXRMX.
Zó laag dat de evenementen-speakers hem nog net halen, en dat die kick dan heel laag is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jawel Skedoedelefloeps.
Hij maakt ze zodat ze op evenementen gewoon snoeihard knallen, dat bedoelt PNXRMX.
Zó laag dat de evenementen-speakers hem nog net halen, en dat die kick dan heel laag is.

maar er word tog altyd gezegd dat je alles onder 20HZ moet wegfilteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:45 
 
Artiest

Jongen dat hele gedoe van hele lage frequenties is een beetje zonde van je afmix en een raar verhaal.
Nee je moet niet alles onder 20 Hz weg filteren, maar nutteloosheid heerst in een plaat waarbij je focust op frequenties die bijna niemand zal horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Lyst schreef:
Ik heb overigens het gevoel dat mijn subwoofer niet bij de frequentie kan komen, omdat ik hem ligt hoor brommen


Dit zou wel eens kunnen kloppen. Herinner me wel vaagjes een gesprek met Bob waarin hij vertelde echt hele lage frequenties te gaan gebruiken, zeg maar zo laag als het kan zonder dat 'evenementen'-speakers het niet meer halen. Ik geloof dat dat in de tijd was dat ie met Inner Creativity en Musical Analysis bezig was.


Vind ik maar raar van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de kicks er op een groot systeem superdik uitkomen, dan is het zeker niet nutteloos naar mijn idee ;)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle