Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4

Track of the Month 2011#Februari
Poll eindigt op 14 apr 2011 19:04
The Pitcher - La Nuit Noire 5%  5%  [ 7 ]
Frontliner - Discorecord 16%  16%  [ 21 ]
Tatanka & Zatox Pres. Wild Motherfuckers - Hard Bass 11%  11%  [ 15 ]
Human Resource - Dominator (Slim Shore Rmx) 2%  2%  [ 3 ]
B-Front - Inner Creativity 31%  31%  [ 42 ]
B-Front - Musical Analysis 6%  6%  [ 8 ]
Zany - Ghoulish Delight 5%  5%  [ 7 ]
Chris One - Psycho 24%  24%  [ 32 ]
Totaal aantal stemmen : 135
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 10:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dan zou je eigenlijk wel 2 mixen moeten maken, een voor op een feest en de ander voor thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dan zou je eigenlijk wel 2 mixen moeten maken, een voor op een feest en de ander voor thuis.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 13:34 
 
Artiest

Ja precies, de meeste mensen zullen die platen thuis horen dus dan heb je niks aan leuke lage frequenties die je Logitech setje niet haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dan zou je eigenlijk wel 2 mixen moeten maken, een voor op een feest en de ander voor thuis.

Dan kun je ook wel van elk nummer van Thera 2 mixes gaan maken.
Die kicks komen er op een feest ook altijd 10x zo goed uit hoor ik altijd (nog nooit live meegemaakt), maar daar hoor je niemand over klagen dat het thuis eigenlijk niet hard gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 17:08 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Lyst schreef:
Dan zou je eigenlijk wel 2 mixen moeten maken, een voor op een feest en de ander voor thuis.

Dan kun je ook wel van elk nummer van Thera 2 mixes gaan maken.
Die kicks komen er op een feest ook altijd 10x zo goed uit hoor ik altijd (nog nooit live meegemaakt), maar daar hoor je niemand over klagen dat het thuis eigenlijk niet hard gaat ;)


Onzin, op een feest klinken kicks al niet beter, ze gaan alleen harder. Tja... als je dat geluid thuis wilt hebben zeg ik succes, mag je eerst het gelredome kopen en dan kun je beginnen met inrichten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Lyst schreef:
Dan zou je eigenlijk wel 2 mixen moeten maken, een voor op een feest en de ander voor thuis.

Dan kun je ook wel van elk nummer van Thera 2 mixes gaan maken.
Die kicks komen er op een feest ook altijd 10x zo goed uit hoor ik altijd (nog nooit live meegemaakt), maar daar hoor je niemand over klagen dat het thuis eigenlijk niet hard gaat ;)

De kicks van Thera etc. gaan bij mij thuis net zo goed hard hoor, waarom denk je dat ik fan van theracords ben, zoveel feesten bezoek ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor van veel mensen dat je Theracords live moet horen, en dat dat snoeihard gaat!
Vind er thuis eigenlijk geen klap aan, afgezien van D&R en CO², en sommige producties van Phrantic, en ook heel af en toe Geck-O.


BTW, wanneer komt Track of the Month #Maart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 23:27 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Hoor van veel mensen dat je Theracords live moet horen, en dat dat snoeihard gaat!
Vind er thuis eigenlijk geen klap aan, afgezien van D&R en CO², en sommige producties van Phrantic, en ook heel af en toe Geck-O.


BTW, wanneer komt Track of the Month #Maart?


Ik hoor ook wel eens dingen van mensen die niet kloppen >.< Een conclusie die jij trekt uit meningen van andere mensen presenteren als een feit vind ik wel heeeeeeel erg ver gaan :P
Wat ik ook wel eens hoor is dat mensen ook zeggen platen worden zo gemaakt dat ze live goed klinken, maar das natuurlijk klinkklare onzin. De meeste mensen zullen de platen gewoon thuis horen en als het dan nergens naar klinkt zal dat dus ook niet imposant zijn. Dus als je frequenties wilt gebruiken die je alleen op feesten zult horen, maak dan idd een mix er bij zodat je voor thuis iig ook iets hebt. Al vind ik het hele idee van Bob een beetje dom >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
BTW, wanneer komt Track of the Month #Maart?

Dit!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze poll van februari kwam pas op 15-03-2011, 19:04, dus het kan nog wel een weekje duren denk ik zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Daveytl schreef:
BTW, wanneer komt Track of the Month #Maart?

Dit!?

Binnen het uur ;)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle