Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3

Track of the Week 2011 #37
Poll eindigt op 28 sep 2011 21:58
Revolutionz - Darkness 16%  16%  [ 35 ]
Revolutionz - Godz 1%  1%  [ 2 ]
Jajox - Xarah 0%  0%  [ 0 ]
Jajox - Lust 0%  0%  [ 0 ]
Jajox - Run 4 Cover 0%  0%  [ 0 ]
Nackt 29%  29%  [ 62 ]
Gangsta Shit 11%  11%  [ 24 ]
Jealousy (Zero Vision Remix) 13%  13%  [ 29 ]
Pulling The Trigger (ft. Thera) 5%  5%  [ 11 ]
Arkaine - Fear No More 6%  6%  [ 13 ]
Arkaine - Lost In Eternity 2%  2%  [ 5 ]
Critical Mass - Burning Love (D-Block & S-Te-Fan Remix) 2%  2%  [ 5 ]
Memento (Bioweapon Remix) 10%  10%  [ 21 ]
Musical Impressions (Toneshifterz Remix) 2%  2%  [ 5 ]
The Pitcher feat. Buddahmann - Going H.A.M. (Hard As a Motherfucker) 2%  2%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 216
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nackt en Pulling the Trighger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

#38 en Augustus komen morgen! : )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gelukkig draait het niet alleen om kicks, waarover smaken verschillen trouwens. Ik vind de track een beetje aansluiten bij de hype van rauw op het moment. Belgen die vanuit de wat impopulairdere Jump vertrokken zijn naar de volgende hype: de rauwere Hardstyle. Vind de track ook niet een bijzonder iets hebben, wat ik bij Going H.A.M. en Nackt wel heb door bepaalde elementen, vandaar de stemmen.


Niet dat ik Darkness een geweldige plaat vind hoor, maar WTF is er leuk aan Going HAM? Wat een dramatische track. Die vocals ook echt damn.

Hard Twins schreef:
En Arkaine heeft me goed verast ook op q-base dus hun krijgen mijn stem

lol jij hebt wel oren? Arkaine heeft op qbase geeneen fatsoenlijke mix gemaakt, ben ervan overtuigd dat ik dat zelf beter had gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 10:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
Full Arkaine support hier
al die rawstyle zooi begin op elkaar te lijken want originaliteit is ver te zoeken in de tracks van Revolutionz steeds de zelfde dark vocals met dan zo'n melodie die op op elke tel 1 noot aanslaat met daarin een lichte variatie, beetje uitgemolken concept naar mijn mening. en dat stijltje van crypsis is ook al wel bekent waardoor het toch net niet speciaal genoeg is om mijn stem te krijgen. En Arkaine heeft me goed verast ook op q-base dus hun krijgen mijn stem

Anders meet je met 2 maten, net alsof die Arkaine tracks wel origineel zijn. Dat is ook gewoon dertien in een dozijn fabriekshardstyle.

Ik heb besloten niet te stemmen, zitten wel een paar redelijke tracks bij, maar geen track die echt overtuigend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Nackt en Pulling the Trighger.


Makkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Nackt
2. Darkness
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Gelukkig draait het niet alleen om kicks, waarover smaken verschillen trouwens. Ik vind de track een beetje aansluiten bij de hype van rauw op het moment. Belgen die vanuit de wat impopulairdere Jump vertrokken zijn naar de volgende hype: de rauwere Hardstyle. Vind de track ook niet een bijzonder iets hebben, wat ik bij Going H.A.M. en Nackt wel heb door bepaalde elementen, vandaar de stemmen.


Niet dat ik Darkness een geweldige plaat vind hoor, maar WTF is er leuk aan Going HAM? Wat een dramatische

Antwoord heb ik hierboven al gegeven: De sfeer in de track staat me wel aan, Pitcher tracks vind ik sowieso altijd wel goed te pruimen. Op zich is de track gewoon goed geproduceerd en in tegenstelling tot anderen erger ik me totaal niet aan die Buddahman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:51 
 
Artiest

Vrijwel iedereen ziet de meest briljante leadsynth van de afgelopen jaren over het hoofd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jammer dat Jealousy het zo te zien niet gaat halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jammer dat Jealousy het zo te zien niet gaat halen

Inderdaad jammer, ook al vind ik Darkness misschien toch wel een tikkeltje beter. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 10:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
#38 en Augustus komen morgen! : )

:$
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle