Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tune of the Week#18
Poll eindigt op 19 mei 2010 23:15
Second Identity - Identify/Amplfied [Scantraxx Silver/SSL012] 39%  39%  [ 65 ]
Tuneboy - Tunebeat / Ombrello Maledetto [Titanic Records/TTC057] 41%  41%  [ 67 ]
The Machine - Place of Terror [Sys-x/Sys-X 015] 20%  20%  [ 33 ]
Totaal aantal stemmen : 165
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

boeiend waarom iemand op tuneboy zou stemmen.

Mensen die de andere releases nog nooit hebben gehoord en alleen de scantraxx release kennen mogen toch ook stemmen?


Had 'm al op tuneboy staan maar anders had ik 't ook veranderd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 09:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
JolleNL schreef:
Tuneboy. Die heb ik heel vaak geluisterd. The Machine heeft zeker een goede release maar ik vind alleen Place of Terror en Lady of The Lake vet. Second Identity heb ik 1 keer geluisterd en daar vond ik niet veel aan.

Haha, ik precies andersom, ik vind alleen audiobot en mistress of darkness vet. Ik heb tot nu toe voor the machine gekozen, maar als tunebeat mn stem nodig heeft om te winnen verander ik hem alsnog, ze zijn voor mij even goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 09:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind Second Identity anders prima in de lijst van alle tunes of the week passen xd

Niettemin ging mijn stem al uit aan Tuneboy want das de enige release waar ik ook daadwerkelijk iets van zou draaien/van gedraaid heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tuneboy. Vooral omdat hij 2 zeer dikke platen neerzet, en een combo release doe die ik vaker wil zien; Een wat ''melodieuzere'' plaat en een wat ''rauwere'' plaat! Zeer vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 13:07 
 

WZY schreef:
elke dag irriteer ik me meer op deze website..
Respecteer nou es een mening en ga geen stem verandere omdat die andere niet mag winnen, stem op t nummer dat je t lekkerst vind

lame :')

Huilie

Maar oke bij deze,
Ik viel van de trap en toen dacht ik:"Hé, eigenlijk is die Tuneboy release beter dan die van The Machine! Dus ik moet gauw mijn stem veranderen!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 13:12 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
WZY schreef:
elke dag irriteer ik me meer op deze website..
Respecteer nou es een mening en ga geen stem verandere omdat die andere niet mag winnen, stem op t nummer dat je t lekkerst vind

lame :')

Huilie

Maar oke bij deze,
Ik viel van de trap en toen dacht ik:"Hé, eigenlijk is die Tuneboy release beter dan die van The Machine! Dus ik moet gauw mijn stem veranderen!"


:')
Ik bedoel gewoon dat je niet moet gaan veranderen omdat die andere release niet mag winnen, stem gewoon op je favo plaat -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 13:13 
 

Ja dat zijn nu ineens plotseling die van Tuneboy geworden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 15:13 
 
Hardtraxx Elite

WZY schreef:
elke dag irriteer ik me meer op deze website..
Respecteer nou es een mening en ga geen stem verandere omdat die andere niet mag winnen, stem op t nummer dat je t lekkerst vind

lame :')


je hoeft hier niet te komen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

50 posts en nu al irriteer je je elke dag? :P Dacht dat dat pas begon bij 3000 posts. xd

Vind het wel mooi dat mensen Tuneboy een steuntje geven, anders is het op het eind
van de Tune of the Week serie zo'n Scantraxx parade door al die 15 jarigen :innocent:

(wacht op de flame :corn: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 15:21 
 
Hardtraxx Addict

Mol schreef:
50 posts en nu al irriteer je je elke dag? :P Dacht dat dat pas begon bij 3000 posts. xd

Vind het wel mooi dat mensen Tuneboy een steuntje geven, anders is het op het eind
van de Tune of the Week serie zo'n Scantraxx parade door al die 15 jarigen :innocent:

(wacht op de flame :corn: )

Ik post misschien niet veel maar ik kijk al heel lang op de website :)
En als mensen die het lekkerst vinden moet je dat accepteren, ik heb ook op SI gestemd, en ja ik luister al langer hardstyle, t wil niet gelijk zeggen dat alle noobs op SI stemme :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
50 posts en nu al irriteer je je elke dag? :P Dacht dat dat pas begon bij 3000 posts. xd

Vind het wel mooi dat mensen Tuneboy een steuntje geven, anders is het op het eind
van de Tune of the Week serie zo'n Scantraxx parade door al die 15 jarigen :innocent:

(wacht op de flame :corn: )


flame!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar het is wel zo dat veel ''noobs'' op SI stemmen. Simpelweg omdat ze niet houden van de harde of rauwe,
als er geen melodie in zit is het vaak al geen hardstyle meer. /eindeloze discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Maar het is wel zo dat veel ''noobs'' op SI stemmen. Simpelweg omdat ze niet houden van de harde of rauwe,
als er geen melodie in zit is het vaak al geen hardstyle meer. /eindeloze discussie


Idd, dat is waar en het is idd ook een eindeloze discussie.
Ik vind Tuneboy ook een heel goeie release, maar heb toch net iets meer met de SI deze keer, gwn eigen mening!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 15:38 
 
Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Maar het is wel zo dat veel ''noobs'' op SI stemmen. Simpelweg omdat ze niet houden van de harde of rauwe,
als er geen melodie in zit is het vaak al geen hardstyle meer. /eindeloze discussie


Dat heet smaakverschil :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 15:43 
 
Donateur

WZY schreef:
Mol schreef:
Maar het is wel zo dat veel ''noobs'' op SI stemmen. Simpelweg omdat ze niet houden van de harde of rauwe,
als er geen melodie in zit is het vaak al geen hardstyle meer. /eindeloze discussie


Dat heet smaakverschil :)

mwah
ik denk dat mol meer doelt op gebrek aan kennis
en dan wel van de Hardstyle te verstaan ;)
en dan heeft ie verdomd goed gelijk.
en ja sommige vinden SI gewoon leuker en DAT is smaakverschil indd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 16:03 
 
Hardtraxx Addict

frankhardenberg schreef:
WZY schreef:
Mol schreef:
Maar het is wel zo dat veel ''noobs'' op SI stemmen. Simpelweg omdat ze niet houden van de harde of rauwe,
als er geen melodie in zit is het vaak al geen hardstyle meer. /eindeloze discussie


Dat heet smaakverschil :)

mwah
ik denk dat mol meer doelt op gebrek aan kennis
en dan wel van de Hardstyle te verstaan ;)
en dan heeft ie verdomd goed gelijk.
en ja sommige vinden SI gewoon leuker en DAT is smaakverschil indd


Daarin moete sommige menses wel wat bijschaven ja, maar toch blijf ik erbij dat dit gewoon een kweste van smaak is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik al zei: mensen die alleen de second identity release hebben geluisterd mogen ook hun stem uitbrengen. En reken maar dat dat er heel wat zijn... (die je hier niet op de site actief ziet).

Ik ben daarom blij dat Tuneboy voor staat. Sluiten deze ronde :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Mol schreef:
Maar het is wel zo dat veel ''noobs'' op SI stemmen. Simpelweg omdat ze niet houden van de harde of rauwe,
als er geen melodie in zit is het vaak al geen hardstyle meer. /eindeloze discussie


Dat heet smaakverschil :)

Dat dus. Alsof je smaak "op moet voeden".
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle