Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Hallo,

Ik ben OutsideSpacer, (vernoemd naar de track die mij in de hardstyle heeft gelokt in 2009). :)

Ik luister dus Hardstyle sinds 2009, en ga sinds 2012 naar festivals. (onder andere Intents, Hardbass, CRAFT, Knock Out, de Tijdmachine etc en een groter aantal kleinere feesten). Ik ben erg actief op de internationale tegenhanger van Hardtraxx, en heb besloten ook een Hardtraxx-account te maken. :)

Ik ben vooral van de euforische kant, en heb een speciaal plekje voor alles wat in de 09-sound gemaakt word de laatste tijd. (Wildstylez - Rootz / Noisecult spul / Pherato - Down Under, etc.) Dat verklaart ook mijn bezoek aan de Tijdmachine in december, waar ik de tijd van mijn leven gehad heb. :bomb:

Mijn favoriete artiesten van de euforische kant zijn Wildstylez, Noisecontrollers, Noisecult, Pherato, Atmozfears en van de hardere/raw kant kan ik E-Force, Adaro, Ran-D maar ook Delete, Digital Mindz/Riiho etc erg waarderen. Ik kan bijvoorbeeld een Da Tweekaz - Rest of Your Life remix net zo erg waarderen als Delete & Deetox - Fatal, of iets als My God/Seven etc. Main Concern vind ik ook :bomb:

Tot zover mijn 'voorsteltoppa'!

Gr gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 23:27 
 

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 00:12 
 
Hardtraxx Elite

Welkom :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 00:46 
 

Hoi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk iemand van het andere toppa hier. Welkomm
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Dank allen. :)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!