Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 14:37 
 
Hardtraxx Newbie

Wellicht dat iemand van jullie hier en daar al een post van mij heeft gezien, maar ik vind het wel zo netjes om mij even voor te stellen.

Mijn naam is Marco inmiddels ben ik 21 jaar oud en ik woon in het hoge noorden van Friesland. Toen ik een jaar of 12 was hoorde ik mijn allereerste hardstyle track namelijk: Headhunterz vs. Abject - Scantrax Rootz. Sinds dien ben ik via Limewire( :lol: ) gaan zoeken naar Headhunterz. Allemaal tracks samen met Defqon 1 (ik dacht namelijk toen dat defqon 1 ook een artiest was :lol:) Vervolgens gaan zoeken op Defqon 1 en zo kwam ik hele albums tegen met nummers van o.a. Wildstylez, Noisecontrollers en natuurlijk Headhunterz. Vanaf dat moment ben ik verliefd op de genre Hardstyle.

Nu, een aantal jaartjes later ben ik ook de hardcore meer gaan waarderen. Door festivals die ik bezocht, maar ook door mijn neef die zelf hardcore dj is (geen hele bekende, maar in de omgeving doet ie het zeker goed). Sinds een aantal maanden ben ik bij hem gaan leren draaien en lijkt het mij fantastisch om ook een dj te zijn. Ik vind het namelijk fantastisch om te doen. Naast het draaien hou ik me tegenwoordig ook bezig met het produceren van muziek.

Mijn favoriete artiest op dit moment is toch wel B-front, die mij bij heel veel platen kippenvel weet te bezorgen. Artiesten als Radical Redemption, Destructive Tendencies etc. vind ik tijdens een festival lekker omdat het tempo zo hoog ligt. Maar als ik thuis zit, luister ik toch het meest naar B-front en de hardstyle classics tot ongeveer 2012 met Headhunterz, Bioweapon, Noisecontrollers etc.

EDIT: Ik vergeet helemaal Artifact te benoemen, waarvan ik eigenlijk vind dat die ook heerlijk bezig is op het moment met tracks als: Lunar, The End Of All etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 20:10 
 

Welkom :), wat is de DJ naam van je neef?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

artifact :thumbsup:

welkom! Al plannen, nu het seizoen weer dichterbij komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 13:34 
 
Hardtraxx Newbie

SVB schreef:
Welkom :), wat is de DJ naam van je neef?




De DJ naam van mijn neef is "The Flow Doctor" maar zijn meeste boekingen zijn in een collab "The Crazy 2".
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 13:43 
 
Hardtraxx Newbie

MeneerEend schreef:
artifact :thumbsup:

welkom! Al plannen, nu het seizoen weer dichterbij komt?


Absoluut! Defqon en Mysteryland staan al op de planning voor dit seizoen. Denk dat Q-Base en Decibel daar sws nog bij komen. In Leeuwarden hebben we hier de laatste 3(?) jaar een festival genaamd: Promised Land. Een festival dat dit jaar (ook weer) een goede line-up heeft, en mij zeker niet is tegen gevallen vorig jaar! Dus die staat dan ook op de planning. Daarnaast zijn er misschien plannen om samen met een aantal vrienden hier https://hardisland.com/ naar toe te gaan. :thumbsup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!