Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoi!

Ik ben Mike, nog eventjes 21 jaar en woon en studeer in Nijmegen. Voor mij begon het al erg vroeg met trance muziek, en ergens tussen 2000-2003 begon ik hardcore te luisteren, Runescape spelen met MOH Radio op de achtergrond, zonder enig idee wie of wat er gespeeld werd.. >.< In 2003/2004 kwam ik voor het eerst in aanraking met hardstyle, de eerste paar platen die ik me kan herinneren zijn bijvoorbeeld Seid Ihr Bereid, The Prophecy, Here's Johnny. In de jaren daarop werd ik steeds meer verliefd op deze sound, met name dankzij helden zoals DJ Zany en Technoboy. In 2007 kan ik me nog heel goed herinneren compleet gek te zijn van Noisecontrollers - Aliens, dat iemand me toen liet horen. Vanaf dat moment ging ik me echt bezig houden met hardstyle, de DJ's en de 'scene' er omheen en sindsdien luister ik het tot vandaag nog steeds zowat dagelijks. Ik ben na die tijd ook lang redelijk actief geweest op Fear FM en in onze vriendengroep bekend als de wandelende bibliotheek. :P
Naast dat ik altijd Chris One en Solutio (& The I's) fanboy ben geweest heb ik geen échte favoriete artiesten, ik luister ook wel wat van alle subgenres; early, euforisch, raw, (ja, ik gebruik die termen maar even..) maar moet wel zeggen dat mijn voorkeur naar die laatste gaat.

Naar echte hardstyle feesten/festivals gaan is bij mij braaf begonnen toen ik 18 werd in 2011, en dat doe ik tegenwoordig ongeveer 1x per maand (de meeste grote festivals pak ik wel mee). Ook ga ik wel eens naar een techno-feestje, of juist een industrial hardcore-feestje (vorige editie voor het eerst naar PRSPCT geweest, volgende keer weer :P) want naast hardstyle luister ik naar nog veel meer andere genres, van jazz tot hardcore, van ambient tot noise en zo'n beetje alles daar tussenin.

Waarom nu pas Hardtraxx? Tja.. ik weet het niet. :innocent: Ik wist er natuurlijk wel van maar hield tot nog toe alles zelf een beetje bij. Bijvoorbeeld de Nieuwe tracks / releases sectie lijkt me eigenlijk wel heel handig, dus ik denk dat je me daar misschien wel vaker zult gaan vinden :) En ik vind het wel grappig te lezen hoe mensen in flinke discussies met elkaar komen, en hoe meningen binnen zo'n relatief klein genre toch zo verschillend kunnen zijn :D Zijn er nog andere absolute aanrader-topics?

Dit was mijn (pittig lange) verhaal, als je nog vragen hebt beantwoord ik die natuurlijk graag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 14:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 15:58 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 16:11 
 
Hardtraxx Addict

Magnetron schreef:
Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je komt me al bekend voor van LSDB. Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 18:09 
 

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 11:48 
 
Hardtraxx Elite

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:30 
 

DJ_Tim schreef:
Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijmeguu
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermus schreef:
Ik ben Mike, nog eventjes 21 jaar en woon en studeer in Nijmegen.


Welke school en welke studie?

Anyway, welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Nijmeguu

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Je komt me al bekend voor van LSDB. Welkom!

Klopt, daar hang ik alweer een tijdje rond, haha

SL8492 schreef:
Welke school en welke studie?

Aan de RU, inmiddels eind derde jaar geneeskunde, maar heb al een andere BSc op zak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 09:02 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Raven schreef:
Nijmeguu

:worship:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermus schreef:

SL8492 schreef:
Welke school en welke studie?

Aan de RU, inmiddels eind derde jaar geneeskunde, maar heb al een andere BSc op zak :)


Nice :) Ik ga volgend jaar (als het goed is) studeren op de HAN dus wie weet zien we elkaar wel een keertje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Nice :) Ik ga volgend jaar (als het goed is) studeren op de HAN dus wie weet zien we elkaar wel een keertje xd


Tof! Wie weet :cool:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!