Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 17:38 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Ik ben 29 jaar, dus waarschijnlijk wat ouder dan de meesten hier, maar ik zit nog in de ontkenningsfase, ik doe alsof ik nog niet zo oud ben ;). Ik luister nu zo'n 1,5 jaar naar hardstyle. Het begon toen ik een uitnodiging kreeg om in november 2013 naar XXlerator in de Matrixx in Nijmegen te gaan. Van tevoren had ik op mijn werk (met een koptelefoon) naar hardstyle geluisterd om te luisteren wat het is. Ik merkte toen dat het beter is tijdens programmeren dan metal, wat ik destijds veel luisterde (luister ik nu nog steeds naar). Later dat jaar ben ik nog naar XXlerator XX-Mas gegaan.
In 2014 heb ik XXlerator Outdoor (weet iemand of dit in 2015 ook is?), Emporium (wel met iemand die hardstyle 'herrie' noemt, dus maar kort op die stage geweest), Dreamfields, Decibel (een dag, ben wel alleen gegaan omdat diegenen met wie ik zou gaan zich op het laatste moment 1-voor-1 hebben afgemeld), Kings of hardstyle (vrij laat nog iemand gevonden die mee wilde gaan), Qlimax, Matrixx closing - XXlerator en XXlerator XX-Mas bezocht.
Voor 2015 staan i.i.g. Beat the bridge (heb ik een kaartje voor en iemand gevonden die mee wilt), Emporium (heb ik een kaartje voor, maar nog niet gezocht naar iemand die mee wilt) en Dreamfields (idem als Emporium) op de planning.


Dan heb ik nog een vraag: Zoals ik hierboven al aangaf is het nog weleens lastig om iemand te vinden die ook van hardstyle houdt en tijd, zin en geld (ervoor over) heeft om mee te gaan. Er staan nog een aantal festivals op mijn 'verlanglijstje'. Waarvan kennen jullie diegenen waarmee jullie naar festivals/feestjes gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen waarmee ik ga zijn : Mensen van school, sport team, dit forum, collega's en mensen de ik ken die in de buurt wonen. Altijd wel iemand die mee gaat. Over Xxlerator outdoor, daar is inderdaad nog niks over bekend maar er is wel xxlerator raw the festival, dat zal het wel een beetje vervangen voor een deel.

Welkom in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:22 
 

Welkom!

En mocht er nou echt niemand van je kennissen mee willen/kunnen gaan heb je ook altijd nog van die sites op internet waar je een oproep kunt plaatsen of er iemand met je mee wil naar een feest/festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 12:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 12:23 
 
Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom :P

De meeste zijn hier onder de 29 dus er komt gelijk Veteran bij je naam te staan na Newbie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Willkommen! Mooi wordt even gemiddelde leeftijd opgekrikt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 22:52 
 
Hardtraxx Addict

Magnetron schreef:
Welkom :D
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!