Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo Hardtraxxers,

Ik hang hier nu ongeveer al een half jaartje rond en heb mij zelf nog nooit voorgesteld dus bij deze.

Mijn naam is Nick ben 21 jaar en kom uit Ede. Heb al sinds toen ik 13 was een grote passie voor de hardere muziek. Bij mij is het allemaal een beetje begonnen zoals bij de meeste denk ik bij Technoboy, Headhunterz, Wildstylez enz. Mijn eerste feestje waar ik ooit ben geweest was Hardbass in 2012. Tegenwoordig bezoek ik 1 a 2 keer in de maand een feest.

Ik luister elke dag naar hardstyle en ben ook altijd wel op de hoogte van de nieuwste tracks. Melodie, Raw of oldschool ik vind het allemaal vet zolang het mij maar pakt maar mijn voorkeur op een feest gaat wel meer naar de hardere kant.

Favoriete Dj's

- Degos & Re-Done
- Vazard
- Delete
- Main Concern
- Crypsis
- Regain
- Exit Mind
- Chris One

Leukste feesten

- Loudness 2014 ( Klokgebouw)
- Thrillogy 2012 ( Crypsis stage)

En wie weet zal ik ooit nog wel eens mensen tegen komen op een feest van hier :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo nick :)

Wat worden je volgende feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 12:38 
 

Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Hallo nick :)

Wat worden je volgende feesten?


Tot zover Dreamfields, Dominator, Decibel, Q-base en wie weet nog wat meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Hallo Hardtraxxers,

Ik hang hier nu ongeveer al een half jaartje rond en heb mij zelf nog nooit voorgesteld dus bij deze.

Mijn naam is Nick ben 21 jaar en kom uit Ede. Heb al sinds toen ik 13 was een grote passie voor de hardere muziek. Bij mij is het allemaal een beetje begonnen zoals bij de meeste denk ik bij Technoboy, Headhunterz, Wildstylez enz. Mijn eerste feestje waar ik ooit ben geweest was Hardbass in 2012. Tegenwoordig bezoek ik 1 a 2 keer in de maand een feest.

Ik luister elke dag naar hardstyle en ben ook altijd wel op de hoogte van de nieuwste tracks. Melodie, Raw of oldschool ik vind het allemaal vet zolang het mij maar pakt maar mijn voorkeur op een feest gaat wel meer naar de hardere kant.

Favoriete Dj's

- Degos & Re-Done
- Vazard
- Delete
- Main Concern
- Crypsis
- Regain
- Exit Mind
- Chris One

Leukste feesten

- Loudness 2014 ( Klokgebouw)
- Thrillogy 2012 ( Crypsis stage)

En wie weet zal ik ooit nog wel EENS mensen tegen komen op feest van hier :beer:


Godverdomme.

Welkom anyway :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zie ik wel op decibel linksvoor bij vazard & delete & main concern :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Middenvoor zul je bedoelen, recht voor hun neuzen.

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Dan zie ik wel op decibel linksvoor bij vazard & delete & main concern :thumbsup:


Dat zowizo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
NickDB schreef:
Hallo Hardtraxxers,

Ik hang hier nu ongeveer al een half jaartje rond en heb mij zelf nog nooit voorgesteld dus bij deze.

Mijn naam is Nick ben 21 jaar en kom uit Ede. Heb al sinds toen ik 13 was een grote passie voor de hardere muziek. Bij mij is het allemaal een beetje begonnen zoals bij de meeste denk ik bij Technoboy, Headhunterz, Wildstylez enz. Mijn eerste feestje waar ik ooit ben geweest was Hardbass in 2012. Tegenwoordig bezoek ik 1 a 2 keer in de maand een feest.

Ik luister elke dag naar hardstyle en ben ook altijd wel op de hoogte van de nieuwste tracks. Melodie, Raw of oldschool ik vind het allemaal vet zolang het mij maar pakt maar mijn voorkeur op een feest gaat wel meer naar de hardere kant.

Favoriete Dj's

- Degos & Re-Done
- Vazard
- Delete
- Main Concern
- Crypsis
- Regain
- Exit Mind
- Chris One

Leukste feesten

- Loudness 2014 ( Klokgebouw)
- Thrillogy 2012 ( Crypsis stage)

En wie weet zal ik ooit nog wel EENS mensen tegen komen op feest van hier :beer:


Godverdomme.

Welkom anyway :)


Krijg ik nu wel een voldoende ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 17:38 
 
Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Welkom! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Norther66 schreef:
Dan zie ik wel op decibel linksvoor bij vazard & delete & main concern :thumbsup:


Dat zowizo :thumbup:

Nou je maakt het nu dus niet echt beter he :P
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!