Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben al vaak via Google op deze site terecht gekomen maar nu wilde ik reageren op iets wat ik las in een topic. Dus ik registreerde me. Vervolgens zag ik dat dat topic al 2 maanden oud was, dus heb ik de reply maar in een ander topic geplaatst. :')

Maja, als iemand geïnteresseerd is zal ik hier wat vertellen over mijn muziekhistorie. :thumbup:

Toen ik 12 was ofzo en naar de middelbare school ging luisterde ik gitaarmuziek. :') Voornamelijk System of a Down eigenlijk. Dat vind ik nog steeds wel geniale muziek om terug te luisteren. Maar dat is meer omdat het 'goud van oud' is voor mij. :P Verder luister ik eigenlijk geen muziek meer in dat genre.

Ik ben na die tijd overgestapt op hardcore. Dat begon met Neophyte natuurlijk. (Vergeef me, ik was 13/14 jaar :') ) Tracks zoals Thrillseekah en Braincracking vond ik goed. :P Later ging ik wat meer luisteren maar ik bleef steken bij Masters of Hardcore. Ik vond en vind MoH XVII (Unleash the Beast) eigenlijk het beste hardcore album met tracks als:
Art Of Fighters - Mistake
True Vandals - Fucking Fake Wannabees
Dr. Z-vago - Underground, My Sound
Angels Of Darkness - En Qontrol (8488 Mix)
Echter vind ik nu alle nummers van dat album nog wel chill, het geeft mij ook een beetje een 'goud van oud' gevoel. (dus in principe 4/5 jaar oud, maarja dat is toch een kwart van mij leven :P )

Naja later ging ik steeds meer softer luisteren met bijvoorbeeld 'Catscan- Unrivalled' of was dat album van Korsakoff? :oh: Af en toe luisterde ik nog wat echte mainstream hardcore (Evil Activities - Evilution).
Maar nu luister ik eigenlijk alleen nog maar hardstyle. Ik ben begonnen met nu-style, maar ik kan early ook zeer waarderen.
Mijn favoriete albums op dit moment zijn 'Activator - Authentic Style' en 'Brennan Heart - Musical Impressions.' (krijg ik kritiek op die laatste? Ja ik vind Scantraxx ook goed :P)

Verder ben ik al actief op Globalhardstyle en ben ik de 15de member van Lololyrics. :cool:

Dit was wel een heel lang verhaal zie ik nu maar het was wel leuk om te typen. Het is vakantie dus ik heb de tijd en jullie hebben (hoop ik voor jullie) dus ook de tijd om het te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey! Welkom hier!

Maak je geen zorgen. Nu-Style is zo'n GHF verzinsel waar eigenlijk de rest een beetje schijt aan heeft geloof ik.
Leuk stukje! Grappig dat dan zoveel via google ons vinden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hey! Welkom hier!

Maak je geen zorgen. Nu-Style is zo'n GHF verzinsel waar eigenlijk de rest een beetje schijt aan heeft geloof ik.
Leuk stukje! Grappig dat dan zoveel via google ons vinden :).

Nouja, in principe is er toch duidelijk wel een verschil tussen nu-style en early. Het oude Saifam gebeuren vind ik persoonlijk echte early hardstyle. Of gaat dat verschil hier niet echt op? :P

Bedankt voor de welkom trouwens. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar waarom zou je een evolutie van stijl een andere naam geven? Hardcore is ook veranderd en heet toch ook geen Nu-Core?? Zo zie ik het teminste..

Ach, tegengeluid moet er zijn he :). Veel plezier hier sowieso :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maar waarom zou je een evolutie van stijl een andere naam geven? Hardcore is ook veranderd en heet toch ook geen Nu-Core?? Zo zie ik het teminste..

Ach, tegengeluid moet er zijn he :). Veel plezier hier sowieso :).

moderne hardcore wordt ook vaak nu-stijl genoemt enzo, maar ach wat maakt het ook allemaal uit :)
Luister gewoon de muziek die je leuk vind welk 'labeltje' er ook opstaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2009 18:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welkom man
have fun on hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2009 19:49 
 
Donateur

Mooie introductie, hopelijk blijf je wel actief op de site :innocent:

Welkom !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2009 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu-style of niet, ik hoop dat je van deze site geniet! :)

Coño, is dat een rijm of wat?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2009 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Hey! Welkom hier!

Maak je geen zorgen. Nu-Style is zo'n GHF verzinsel waar eigenlijk de rest een beetje schijt aan heeft geloof ik.
Leuk stukje! Grappig dat dan zoveel via google ons vinden :).


Welkom,

en khad komt omdat wij op elke klein ding in ''de hardstyle wereld'' reageren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jij gebruikt veel smile's!

Welkom
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!