Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 18:40 
 
Hardtraxxer

Goedenavond Hardtraxxers,

Na jaren van meelezen op deze site vond ik dat het tijd werd om toch maar een account aan te maken hier.

Bij deze mijn voorstelronde:
Ik ben Mike, 21 jaar oud en woonachtig in het mooie Twente. In 2007 ben ik voor het eerst in aanraking gekomen het Hardstyle en sindsdien niks anders meer geluisterd. Het eerste nummer dat ik ooit heb gehoord was Headhunterz - Power of the Mind. Vanaf dat nummer was ik verkocht.

Mijn voorkeur op dit moment gaat toch wel uit naar Raw. Ik vind mezelf absoluut geen hokjes denker en kan van alles wat de naam hardstyle draagt genieten. De euforische kant raak ik echter een beetje uit het oog.
Classics doen het bij mij altijd goed en daar gaan mijn haren altijd van overeind staan.

Delete is mijn absolute opperkoning. Die man kan niks fout doen in mijn ogen
Dit was 'm dan.

Ook heb ik nog een vraag:
Ik organiseer vaak busreizen naar feesten. Is het gebruikelijk om in het topic van het desbetreffende feest te vragen of mensen die in de buurt komen met mijn bus mee willen reizen of wordt dit hier niet gedaan?

Fijne avond allen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

Wilkommen!

Over je vraag; Het is niet gebruikelijk hier, maar ik zie dat t nu bij VWAB ook gebeurd, dus 't kan geen kwaad lijkt me. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Nog feestjes op de planning staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 14:05 
 
Hardtraxxer

klapstoel schreef:
Welkom!
Nog feestjes op de planning staan?


Tot nu toe heb ik Hardbass - Qapital - Beat the Bridge(Kingsnight) - Hardfest en Dreamfields op de planning staan.
Decibel het weekend zal er ook wel bij komen. Dat is iedere jaar een zekerheidje.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
klapstoel schreef:
Welkom!
Nog feestjes op de planning staan?


Tot nu toe heb ik Hardbass - Qapital - Beat the Bridge(Kingsnight) - Hardfest en Dreamfields op de planning staan.
Decibel het weekend zal er ook wel bij komen. Dat is iedere jaar een zekerheidje.

En jij?


The Funky Cat #4 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wilkommen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!