Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na 2 jaartjes lezen maak ik ook maar eens een account aan op het forum.

De naam is Rick, 21 jaren jong, gecertificeerd draaimolentester (oke, nee.) en tevens gepassioneerd hardstyle luisteraar sinds het jaar 2005. Sinds 90% van de leeftijdsgenoten onder '' hardstyle '' tracks verstaan zoals yeal of summel besloot ik deze irritaties uit de weg te lopen en een forum met wat meer diepgang op te zoeken.

Hobby's: Zoals boven vermeld, liefhebber van hardstyle sinds 2005, met dank aan broerlief welke mij bekend heeft gemaakt aan dit muziek genre. Na 2007 begon deze zelfde broer een hekel aan hardstyle te ontwikkelen gezien ik het zo ongeveer op elk moment van de dag zat te draaien. Nu ondertussen, 7 jaar later heb ik hem voorgesteld aan de hedendaagse hardstyle door hem mee te sleuren naar Defqon. Meneer is helemaal verkocht.

Verdere hobby's: Fotografie, met name weersextremen. Voor wat voorbeelden van mijn werk verwijs ik jullie door naar de volgende link: https://www.flickr.com/photos/96548662@N08/

Sinds mijn eerste hardstyle gerelateerde feest ben ik verkocht aan het wereldje van rampenstampen. Komende zaterdag weer een klein festival staan genaamd Lakeside. Daar ben ik de gehele dag te vinden op de WR1 stage. Verder is het nog het plan om Qlimax & Hardbass mee te pakken. Supremacy zit ook vastgeroest in mijn kop, enkel ontbreken de centen om alles mee te pakken >.<

Hardstyle: Gevarieerde smaak. Met name RAW maar ook euforisch kan ik zeker waarderen. Commerciële hardstyle boeit mij niet zo, enkele uitzonderingen daargelaten.

Vragen? brand los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Hele mooie foto's man, wat voor camera heb je?
Favoriete artiesten?
Luister je ook nog andere genres naast hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Gave foto's! Welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Welkom!

Hele mooie foto's man, wat voor camera heb je?
Favoriete artiesten?
Luister je ook nog andere genres naast hardstyle?


Thanks :thumbsup:

Momenteel werk ik met een Nikon D800 + Nikon AF-S 24-70mm f/2.8G ED.

Artiesten is over het algemeen wisselend in de loop der jaren.

2005-2007: Geen vaste artiesten, maar als ik wat moet opnoemen zal dat onder andere bestaan uit de volgende artiesten: Donkey Rollers, Duro, Zany, Showtek, Dark Oscillators & eigenlijk wel meer.

2005-2008: sprak met name de stijl van Headhunterz mij aan. Fear of darkness, Blame It on the music, The power of the mind, etc. Maar ook van andere artiesten welke destijds aan het licht stonden heb ik tracks grijsgedraaid.

2008-2011: verschoof dat meer richting het stijltje van de Noisecontrollers & The Pitcher zoals bijvoorbeeld de geniale platen Attack Agian & I Just Can't Stop :love:

2011-2012: kwamen de Wasted Penguinz om de hoek kijken. Resistance, I'm free, Anxiety noem maar op. Na Melancholia was het voor mij eigenlijk een beetje gedaan met dit Duo gezien ik steeds minder creativiteit voelde in de daarop volgende tracks. Tevens is mijn smaak, samen met de scene opgesplitst in zowel euforisch als raw. De oude tracks van The pitcher draaide ik in dezelfde tijd nog steeds compleet grijs :D

2012-heden Van Radical Redemption tot Atmozfears, Ik waardeer momenteel erg veel maar een echt vaste '' favoriet heb ik eigenlijk nooit gehad.

Buiten hardstyle om met name oldskool trance 2003-2007, soms hardcore. Maar ook Two Steps From Hell, Hans Zimmer, Audiomachine en nog veel meer componisten kan ik op sommige momenten heerlijk op wegdromen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Gave foto's! Welkom.


@The Venator Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo wat een mega vette foto's en welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 03:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hans Zimmer

Held :loving:


Wat vindt je van de sound van Spoontech en Theracords, aangezien dat toch wat afwijkt van andere labels? (Hoewel Theracords heel erg helaas ook een beetje richting de stijl van de andere labels trekt met artiesten als Aeros, K96 en Exit Mind om maar wat te noemen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 08:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks jongens. :thumbup:

Fuzzylogic schreef:
Wat vindt je van de sound van Spoontech en Theracords, aangezien dat toch wat afwijkt van andere labels? (Hoewel Theracords heel erg helaas ook een beetje richting de stijl van de andere labels trekt met artiesten als Aeros, K96 en Exit Mind om maar wat te noemen)


Zet maar eens een setje op gevuld met materiaal afkomstig van Spoontech of Theracords op een feest, dan merk je het vanzelf. :innocent: De drive en energie die je vindt in het vaak '' duistere '' sfeertje is heerlijk.

Thuis draai ik eigenlijk zowel raw euforisch 50/50%. Op feesten het liefst raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede smaak en die foto's zijn echt sick man! Welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 02:45 
 
Hardtraxxer

Prachtige foto's maak je. Welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nogmaals bedankt mensen! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die foto's zijn inderdaad geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Welkom, en zeker mooie foto´s!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

(Zoals je aan mijn Avatar ziet houd ik wel van onweerfoto´s :thumbup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:51 
 

rick, met aldi natuurfoto`s denk ik haast dat je zo`n natuurliefhebber als sierd de vos bent....

hans zimmer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 09:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

goeie dag even!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 17:07 
 
Hardtraxxer

Wat een vette foto's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brmn schreef:
Wat een vette foto's!

Inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:52 
 
Hardtraxxer

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 16:11 
 
Hardtraxx Newbie

Hoi, welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jow
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 00:57 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Gave foto's! Welkom.
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!