Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hi,

Na jaren meelezen besloot ik een aantal jaar terug eens een account aan te maken. Hier heb ik een aantal maal mee gepost en verder niks meer mee gedaan. Toch las (lees) ik elke dag nog op Hardtraxx. Ik besloot dus mijn account af te stoffen en weer eens te posten. Nadat ik weer ingelogd was zag ik dat ik louter in het Drugs toppa gepost heb :lol: .

Mijn naam is Remi. Een aantal HT'ers ken ik al persoonlijk via feesten en mijn broertje is hier ook actief. Ik ga al jaren naar feesten en had het zodoende ook wel een beetje gezien. Nadat het festivalseizoen was afgesloten met Q-Base ben ik alleen naar Qlimax geweest voor Project One. Ik merk dat ik de nachtfeesten wat minder trek, ik word oud :whistle: . Daarna wat dagfeesten gehad met VWAB en Karnaval Festival en begon toch wel langzaam uit te kijken naar het festivalseizoen. Toen ik afgelopen weekend binnenstapte bij Rebirth voelde het dan ook wel echt als thuiskomen ...
Ik heb een periode vrijwel alleen bij de (extra) raw podia gestaan maar ik merkte de laatste tijd dat het me niet meer zo trekt, op enkele uitzonderingen na. Ik verdiep me ook vrij weinig meer in de hedendaagse dood-en-verderf hardstyle. Ik volg het niet meer zo en ik vind het wel best.
Mede om die reden kun je op een fissa voornamelijk vinden bij de classics. Ook de 'hardstyle' trekt me nog wel: "gewoon hardstyle hoe het ooit bedoelt is".

Jullie zullen me vanzelf wel ergens zien posten, en anders niet. Dan was het weer een bevlieging van korte aard. Ik heb overigens wel een wijziging voor mijn nickname aangevraagd dus wie weet tot onder een andere naam..

Wie weet tot op een fissa. Het is me een waar genoegen om samen te Pinsirren :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie dat ik een Spongebob als avatar heb :lol: . Hoe verander ik dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon ook echt alleen maar posts in dat topic, heldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Ik zie dat ik een Spongebob als avatar heb :lol: . Hoe verander ik dat?

http://hardtraxx.nl/forum/ucp.php?i=profile&mode=avatar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Een aantal HT'ers ken ik al persoonlijk via feesten en mijn broertje is hier ook actief.


Dag, grote bruur :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ahhhhhhhh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joehoeeeee :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!