Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 11:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hi allemaal,

Mijn naam is Patrick en ik ben 22 jaar. Zoals de meesten lees ik al een tijdje mee en vond het nu toch tijd worden om mee te kunnen praten. Ik hou eigenlijk wel van veel muzieksoorten, maar hardstyle heeft echt mijn voorkeur. Kaartjes voor de festivals zijn al binnen, kan niet wachten om weer hele dagen te stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeeey goedemiddag :) Wat voor soort hardstyle? Wat vind je bijvoorbeeld goede artiesten, of goede tijdsperioden? En wat luister je verder nog dan hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 11:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vind Showtek altijd wel lekker, en Brennen Heart of Zatox. Eigenlijk kun je me altijd wel blij maken met welke hardstyle dan ook. Maar ik vind het jammer dat het steeds commerciëler wordt, ze gaan toch wat meer rekening houden met een groter publiek.

Daarnaast ga ik elk jaar naar het North Sea Jazz festival haha totaal iets anders, maar dat komt omdat ik Saxofoon speel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je zegt Showtek, en daarna Brennan Heart en Zatox. Dan bedoel je ook de oude platen van laatstgenoemden denk ik? :P Of ook de nieuwere? Wat vind je van raw hardstyle?
Ik heb juist het idee dat hardstyle het punt van de commerciële top alweer voorbij is trouwens.

Edit: en welkom natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 21:48 
 

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
SVB schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Norther66 schreef:
SVB schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 07:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom! Welke feestjes staan nog op de planning?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beastofbeatz schreef:
Daarnaast ga ik elk jaar naar het North Sea Jazz festival haha totaal iets anders, maar dat komt omdat ik Saxofoon speel :whistle:

Baas, ik heb zelf van mijn 10e tot mijn 16e saxofoonles gehad :) (alt).

Was trouwens zaterdag bij een bruiloft waar de DJ heel funky techhouse draaide en hij een saxofonist had meegenomen die heel jazzy ging freestylen op de beats. Was echt met afstand de meest funky techhouse-set die ik ooit heb gehoord :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 16:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Thanks iedereen!

Fuzzylogic schreef:
Als je zegt Showtek, en daarna Brennan Heart en Zatox. Dan bedoel je ook de oude platen van laatstgenoemden denk ik? :P Of ook de nieuwere? Wat vind je van raw hardstyle?

Ja idd! Raw hardstyle vind ik super chill op festivals!

MeneerEend schreef:
Welke feestjes staan nog op de planning?

Welke niet? Donderdag ga ik naar The Free Project, en voor de rest staan Hard with Style, Free Festival, 90´s only in Kijkduin, Defqon, Ultrasonic, Dance Valley, Decibel in de planning. de agenda loopt al aardig vol!

The Skribbler schreef:
Beastofbeatz schreef:
Daarnaast ga ik elk jaar naar het North Sea Jazz festival haha totaal iets anders, maar dat komt omdat ik Saxofoon speel :whistle:

Baas, ik heb zelf van mijn 10e tot mijn 16e saxofoonles gehad :) (alt).

Was trouwens zaterdag bij een bruiloft waar de DJ heel funky techhouse draaide en hij een saxofonist had meegenomen die heel jazzy ging freestylen op de beats. Was echt met afstand de meest funky techhouse-set die ik ooit heb gehoord :thumbup:


Ja! Gaaf is dat he?! Ik heb het zelf ook wel eens proberen te doen.. Zonde dat je gestopt ben man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! Wanneer ga je Solar naspelen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 17:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Welkom! Wanneer ga je Solar naspelen? :P


Haha goeie! Moet wel lukken, alleen even dat snelle riedeltje oefenen.. Zal kijken of het lukt om het op te nemen, mag je zelf bepalen of ik in de buurt kom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2016 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solar kan niet al te moeilijk zijn, heb je denk ik in een middagje wel voor elkaar... (ik denk iig dat ik hem in een middagje wel in elkaar heb :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2016 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Solar kan niet al te moeilijk zijn, heb je denk ik in een middagje wel voor elkaar... (ik denk iig dat ik hem in een middagje wel in elkaar heb :P )


nou meneer de skribbler, vanavond zit ik klaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ja ik heb daar dus geen zin in :P
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!