10 Years of Q-Dance: Eerste informatie

Dit jaar viert Q-dance haar tienjarig jubileum in de Amsterdam Arena en iedereen is uitgenodigd!

Op 10 juli, om 21:00 uur opent Q-dance de deuren van haar feestfabriek en krijg je onder begeleiding van het meest heftige spektakel dat je ooit bij Q-dance hebt gezien (en natuurlijk alle belangrijke Q DJ’s van de afgelopen 10 jaar) een kijkje in de geflipte keuken van Q.

Hier kun je de teaser bekijken om alvast in de stemming te komen. Hou Q-dance.nl de komende tijd in de gaten voor regelmatige updates.

Op 1 mei aanstaande, om 13:00 uur start de kaartverkoop via Q-dance.nl. Om ervoor te zorgen dat jij er zeker bij kunt zijn kun je jezelf tot woensdag 24 maart aanmelden voor een exclusief verkoopmoment. De eerste 2500 partypeople die een mailtje sturen naar [email protected] krijgen de mogelijkheid om met een code hun kaartjes alvast veilig te stellen. Leuk, als je een foto of verhaaltje mee stuurt met wat nou jouw favoriete Q moment is geweest. Hoeft niet trouwens.

Net als voor alle andere feesten in 2010 deelt Q-dance ook voor 10 jaar Q-dance 100 kaarten uit. Hier hoef je niets voor te doen, merk je vanzelf! (of niet)

Greets, Q
We’ve only just begun..

PS. Neem je oranje spullen mee, je kan worden thuis gebracht (check eventtravel.nl) en wat we gaan doen is een verrassing.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-03-2010 om 10:55 door Khadber | Translate:

Reacties (42)

Plaats reactie
Khadber 18-03-2010 @ 10:59:13

NEEEEE! Ik moet dan werken in Keukenhof tijdens kaartverkoop. Hopelijk krijg ik het voor elkaar om die presale kaarten te pakken, maar zal wel te laat zijn.

freddyadu8 18-03-2010 @ 10:59:19

Mailtje verstuurd! :)

Samba 18-03-2010 @ 11:09:17

Nice!

Thinuz 18-03-2010 @ 11:16:22

dit word knallenn :D
maar een mailtje verstuurd :)
wat moet je daar eigelijk inzetten ?

gr

The Ace of Bass 18-03-2010 @ 11:30:30

done ^^ kan niet wachten :D

Snor 18-03-2010 @ 11:53:51

Erg leuk concept maar Arena is voor mij gewoon not done, jammer :(

iSenSe` 18-03-2010 @ 12:00:09

ziet er leuk uit
andere software gebruikt als anders lijkt wel
gaat sws een topfeest worden, zit ik niet over in :P

Zinloos geluid 18-03-2010 @ 12:12:22

yes, eindelijk weer een feest in de Arena, heerlijk om het licht door het dak te zien komen als de zon weer op komt, dat geeft me altijd kippevel :D

sjuul 18-03-2010 @ 12:22:59

Mail gestuurrd.
Gewoon geluld over hoe goed dat ze zijn, dat ik me super heb vermaakt op andere feesten van hun en blabalbalab.

Wooorrdt super!:D

Poma 18-03-2010 @ 13:02:48

Hier wil ik zeker bij zijn :P

dawasiknie 18-03-2010 @ 13:03:13

Degene die een mail gestuurd hebben ook alvast gefeliciteerd met hun kaarten voor Defqon.1

The Ace of Bass 18-03-2010 @ 13:10:52

@dawasikniet

uhm…sirieus of hoop je dat stiekem?:P

letwan 18-03-2010 @ 13:42:23

BEN ZOIEZO AAAAAANWEEEZIGGGGGG:D

Dwaass 18-03-2010 @ 14:20:21

ik heb me mailtje van morgen om uurtje of 10 verstuurd

Michiel 18-03-2010 @ 14:35:43

@ dawasiknie

Hoe weet je dat zo zeker?

JdeBftw 18-03-2010 @ 14:52:58

dit bericht stond al sinds gister op Q-Dance, dus waarschijnlijk is iedereen die het via HardTraxx weet te laat.. ;)

Rik 18-03-2010 @ 15:09:47

Ik heb wel gemaild, al ga ik er van uit dat ik telaat ben. Heb des ondanks wel een goed praatje :)

Verklaar dawasiknie

maarten1410 18-03-2010 @ 15:28:45

Dat over DefQon was ook al eerder bekend. Tenminste, DefQon Australië ;) Je komt sowieso gratis binnen daar als je in het oranje komt en kunt aantonen dat je uit Nederland komt (paspoort) :) dus niks te laat, je kon sowieso al gratis!!

michiel 18-03-2010 @ 15:31:24

@ maarten1410

Ik denk dat dawasiknie het had over defqon 1 kaarten in nederland…

dawasiknie 18-03-2010 @ 16:12:57

De mensen die zich hiervoor hebben opgegeven zullen waarschijnlijk ook een code krijgen voor Defqon, aangezien Q-dance een actie had voor de echte fans/diehards voor Defqon. Nou, reken maar dat het dit zou kunnen zijn…

Qre8ive 18-03-2010 @ 16:21:35

Geen idee hoe Q-Dance die die-hards gaat selecteren voor defqon. Voorheen keken ze volgens mij in de database bij Ticketonline wie er al jaren naartoe zijn gegaan. Lijkt me wel stug dat ze bij deze actie ook gelijk een code voor defqon versturen naar diegene.

Maaster 18-03-2010 @ 16:28:10

Ja zulke dingen zijn altijd heel leuk.. Vooral als je heel de dag hard hebt moeten werken en het nu pas leest….. K*TZOOI!

Tatabana 18-03-2010 @ 17:04:49

hoezo dan ben je echt nie te laat hoor. 2500 kaartjes of aanmeldigen dat is de helft van de HMH

Q-dance4live 18-03-2010 @ 17:43:22

Zou het echt iets te maken hebben met de tickets voor Defqon.1???

Ik heb er één verstuurd, wil er zowiezo in de ArenA bij zijn

Maaster 18-03-2010 @ 18:28:40

Ik weet bijna zeker dat dit niks te maken heeft met de kaartverkoop van Defqon.. Hier zal vast wel iets anders voor komen..

Dustydus 18-03-2010 @ 19:04:19

al om 7:00 gedaan :D

Boontje 18-03-2010 @ 19:07:33

er saat voor iedereen dus ook voor mensen die nog geen 18 zijn ^^ ?

lexus 18-03-2010 @ 19:43:38

PS. Neem je oranje spullen mee, je kan worden thuis gebracht (check eventtravel.nl)
en wat we gaan doen is een verrassing.

is het serieus de bedoeling om weer oranje spul aan te trekken?

stefaneke 18-03-2010 @ 20:30:44

’tis 18+ :P

Khadber 18-03-2010 @ 20:48:48

@lexus: Q-Dance logo is toch oranje? ;)

Donovanray 18-03-2010 @ 23:30:31

Feestje naast mijn school… die kan ik niet missen natuurlijk :D

Zowiezo aanwezig… N.M.W.

HardstyleLover90 18-03-2010 @ 23:39:18

Haha, fking vet! lijkt me echt een mooi feestje, hoop dat ik een code krijg maar ik denk dat ik te laat ben geweest met mailen;)

Mol 19-03-2010 @ 07:25:00

Zou bruut zijn, hele Arena in het oranje, vooral omdat het WK dan ook bezig is :D
XQH was iig het meest sfeervolle (en oranje) feestje waar ik geweest ben!

Sainen 19-03-2010 @ 09:31:56

Gister morgen rond 9 uur ook een mailtje verstuurd,
nu maar hopen op die kaartjes:)!

Snor 19-03-2010 @ 09:42:59

Zou het erg zuur vinden als dit de actie is voor de DefQon.1 tickets (in NL). Heb de afgelopen jaren maar zelden een feest van ze gemist, hoop gewoon dat ze weer daarop selecteren :P

sjuul 19-03-2010 @ 10:35:37

Waar maakt iedereen zich zo druk om? wie zegt dat die kaartverkoop zo snel gaat?
Hoeveel man kunnen er in de A.A? Volgens mij is ‘t echt neit zo snel uitverkocht hoor.

sjuul 25-03-2010 @ 18:52:51

Iemand al wat gehoord hierover die een mail heeft gestuurd?

Khadber 25-03-2010 @ 19:02:32

@sjuul: je zult waarschijnlijk een week voor de officiele verkoop wat horen. Dat deden ze ook bij Defqon vorig jaar.

sjuul 27-03-2010 @ 13:14:43

oke, afwachten dan maar.

aniek05 31-03-2010 @ 20:12:34

Degene die nog naar Q-Dance hebben gemaild voor de actie en nog geen mail terug hebben gehad, die hebben een code!
Degene die hadden gemaild en geen code hebben, hebben hier namelijk al bericht van gehad!

sjuul 07-04-2010 @ 00:04:28

Echt? apart. weet je dat heel zeker?
Zou wel fijn zijn, want ik heb namelijk nog niks terug.

urbandesigner 08-04-2010 @ 18:40:46

ik heb ook nog niks terug