10 Years of Technoboy: update & prijsvraag

Na een zeer krachtige start in een van de mooiste locaties van Nederland, de Central Studios, was het op 16 mei de beurt aan een van de bekendste poptempels om een solo optreden van de jubilerende Technoboy te huisvesten. Het Paard van Troje kon een nacht lang haar fantastische geluidssysteem demonstreren en de oppervlakte van de zaal leek haast niet opgewassen tegen het enorme lasergeweld.

De zaal van de Hemkade is een stuk groter en op 6 juni zullen kosten noch moeite gespaard worden om hier opnieuw een dikke show neer te zetten. Er moet ook wel maximaal uitgepakt worden om het DJ legioen dat Technoboy deze nacht zal bijstaan te begeleiden. Met een indrukwekkende line-up van medepioniers, collega-Italianen en toekomstige legenden staat de bezoekers een heftig nachtje te wachten. Elke periode uit de afgelopen 10 jaar hardstylegeschiedenis komt uitgebreid aan bod en er zal ook weer een groot aantal gloednieuwe tracks worden afgevuurd op het publiek.

Als voorproefje kun je hier nogmaals de afterfilm van de gedenkwaardige nacht in de Central Studios bekijken. Ook staan er vanaf vandaag twee sets van dit feest exclusief online op de nieuwe website van Technoboy: de 2003 – 2006 set samen met Activator en de openingsset van Technoboy solo waarin alle huidige hits langskomen. http://www.technoboy.it

YouTube Preview Image

Ook maak je nu kans op twee gastenlijstplaatsen voor 10 Years of Technoboy in de Hemkade. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is een mailtje sturen naar: [email protected] en daarin aan te geven wat volgens jou het beste optreden van Technoboy van de afgelopen 10 jaar is geweest. Naast de gastenlijstplaatsen worden er ook vijf gesigneerde exemplaren van zijn nieuwe ‘best of’ cd weggegeven.

De winnaars worden tegelijk met de timetable bekend gemaakt. Houd hiervoor de website van Technoboy goed in de gaten: www.technoboy.it .

UPDATE: Over de livesets op de site:
Due to technical problems with the FTP server the livesets of 10 Years of Technoboy unfortunately aren’t ready for download yet. We’re working on these problems, as soon as the livesets are available for download a new message will appear on this website and you will be able to enjoy the sets. Sorry for the inconvenience.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-05-2009 om 11:12 door Khadber | Translate:

Reacties (26)

Plaats reactie
Headhunter(4)Ever 25-05-2009 @ 11:26:50

Heb al meegedaan :D

Khadber 25-05-2009 @ 11:30:11

Ik heb de sets nog niet kunnen vinden.. Doe mijn best!

Headhunter(4)Ever 25-05-2009 @ 12:21:38

Vanwege tijdelijke problemen met de FTP zijn de livesets helaas nog even niet te downloaden. Er wordt aan gewerkt en hopelijk staan ze later vandaag online.

Staat er op Partyflock

Khadber 25-05-2009 @ 12:22:10

en ook al eventjes in de update ;) .

Opperhoofd 25-05-2009 @ 12:47:17

’10 years of technoboy’, mooi moment om eens te stoppen. ;)

Terry 25-05-2009 @ 12:56:58

meschien moet technoboy mooi in italia blijven want draaien kan hij niet !!

Erik 25-05-2009 @ 13:12:04

Draaien kannie idd niet heel goed , wacht vaak te lang met in en uit mixen maar die producties zijn dan weer zalig :p

Opperhoofd 25-05-2009 @ 13:17:56

Dat is ook de essentie van mixen; nummers zo in elkaar over laten lopen dat je het zo min mogelijk hoort.

Niet het op het laatste moment 7 sec aanzetten van een nieuwe track om 17 climaxen in een uur te horen.

Dat kan iedere boerenlul!

Dustydus 25-05-2009 @ 13:33:20

boeie zijn nieuwe nummers met TNT en andere zijn best vet..

Peetje 25-05-2009 @ 15:12:06

Moet zeggen dat ik me niet stoor aan zijn manier van draaien.
Dat je bij de ene dj nou 2 of 3 nummers in een uur meer hoort dan bij de andere maakt mij geen bal uit.
In een hoop nummers zit gewoon een mooie opbouw naar de climax toe en die hoor ik ook graag.
Wil je 30 nummers in een uur horen met een hoog tempo dan ga je maar naar een hardcorefeest.

EvoViper7 25-05-2009 @ 15:40:46

Rot op man. Technoboy is juist een koning achter de draaitafels. Ik vind hem met tatanka toch echt de beste italiaanse DJ’s achter de tafels.
Daarbij maakt het voor hem niet uit wat voor feest het is. Of het nou defqon.1 is of een zaaltje van 100 man. Hij knalt er altijd in en je ziet ook dat ie er lol in heeft.
In tegenstelling tot HH die alleen maar bij defqon of qlimax zich lijkt te vermaken. Als het maar groot is….

Nee, technoboy is voor mij echt een top dj. Ben blij dat ie er weer bij is 13 juni op de main :D :)

Peetje 25-05-2009 @ 15:45:49

@ EvoViper… Jij begrijpt ‘t.

Opperhoofd 25-05-2009 @ 16:35:42

Volgens mij is dat precies wat ik zeg.

EvoViper7 25-05-2009 @ 16:53:19

I know. Ik hoor bij Technoboy juist nooit een hapering of iets anders. Hij mixt de nummers in elkaar over als geen ander.
Als je dat niet hoort kun je jezelf geen fan van de muziek horen. Dan luister je hoogstwaarschijnlijk alleen maar headhunterz of luister je net een paar maanden de muziek.

Nee, voor mij is Technoboy echt een topdj. Zo’n beetje als the Prophet van Nederland :)

Timmer 25-05-2009 @ 17:04:58

Als technoboy niet kon mixen had hij ook niet zo’n Grote populariteit ;)

miracle 25-05-2009 @ 18:41:04

“Nee, voor mij is Technoboy echt een topdj. Zo’n beetje als the Prophet van Nederland

vind technoboy toch echt stukken beter als Dov

maja dat is mijn mening

Nout 25-05-2009 @ 19:49:31

nummers en setjes van technoboy steke altijd goed in elkaar als je het mij vraagt..
in een setje soms een te lange break met een saaie intro en/of outro maar da hebbe sommige italiaanse dj’s wel meer, da haalt de energie eruit en da is altijd jammer!
setje van DBSTF op inQontrol 2009 was heerlijk, daar was geen moment om stil te staan :)

Khadber 25-05-2009 @ 20:09:12

Ik heb over het algemeen meer met de stijl van de Italianen en van Fusion dan van een ander label.. Dan moet er iets goeds aan zijn ;) .
Ook wil ik toch graag bij TBY zijn als hij draait, dat vind ik voor mij ook wel heel wat zeggen.

noise 25-05-2009 @ 21:30:51

vond die XQ toch wel 1 van de beste feesten die ik gehoord heb

Sunrise8 26-05-2009 @ 02:08:55

TBY draaide inderdaad super @ XQ moet ik zeggen. niks op aan te merken. heerlijk icm wildstylez en alleen :P. ook the italian invasion was super vet :P.
nee technoboy kan bij mij weinig fout doen.
- geweldige producties
- goeie mixtechniek
- heeft er altijd zin in
- echt italiaans beukmentaliteit :D

W0uT3R 26-05-2009 @ 10:48:14

Ik snap niet zo goed dat heel veel mensen lopen te zeiken over de draaitechnieken van de DJ’s op feesten, vink een beetje verwend klinken eigenlijk… de Dj’s zijn populair omdat ze goede producties maken én omdat ze goed kunnen draaien, ze kunnen iets dat iemand anders niét kan. En ja het is waar dat elke DJ een andere stijl heeft van draaien, en als je dat niet ligt dan betekent het niet gelijk dat de DJ niet kan draaien.
Persoonlijk vind ik het ook onzin dat iedereen op Dov loopt te mekkeren @ partyflock dat ie niet kan draaien en dat ‘t een slechte DJ is… naar mijn mening is daar niets van waar!
Ik heb vrijwel nooit wat aan te merken op de manieren van draaien van DJ’s op feesten, omdat ik dan denk van: ga er zelf maar is staan!… Natuurlijk zou ik een opmerking maken als de DJ niet beatmatched o.i.d maar dat heb ik eigenlijk nog nooit mee gemaakt haha.
Nee, voor mij kunnen DJ’s qua draaien weinig fout doen op feesten, het kan hoogstens zo zijn dat de producties van een DJ me niet aan staan, maar dan ga ik ook niet kijken. Ik vind t allang best als de DJ er staat en gewoon de hele zaal laat beuken!

Zo m’n hart ook weer gelucht!

Opperhoofd 26-05-2009 @ 11:10:02

De platen maar 7 sec door elkaar heen laten draaien kan weldegelijk iedere boerenlul.

Er is tegenwoordig geen enkele dj, uitgezonderd Technoboy, meer die twee platen eens wat langer en beter inmixt.

Plaatje-aanzetten kan iedereen, daar MAG je geen respect voor hebben.

Headhunter(4)Ever 26-05-2009 @ 12:02:27

Ik vind het ook machtig mooi, hoe Technoboy los gaat op de muziek.
Elke keer als ik zijn muziek luister, dan vind je weer iets nieuws in zijn kunsten.

Zou je ook alleen de cd kunnen winnen? :D :p

Mystic Dummy 26-05-2009 @ 22:21:55

jeez opperhoofd
wat kan jij zeiken :huh:

laat iedereen lekker fan zijn ergens van
ik ben het helemaal eens met wout3r, ik heb overigens ook nooit te klagen over dj’s op feesten
ieder doet zn ding, en staat het je niet aan dan ga je lekker ergens anders kijken ;)

Jur 30-05-2009 @ 20:02:46

Mystic Dummy, meerendeel van de leden van HT kent Opperzeur niet anders.

Opperhoofd 30-05-2009 @ 20:14:28

@ Mystic Dummy: wat de dj’s op feesten doen kan iedere boerenlul dus waarom zou je daar respect voor hebben?

Ik wissel inderdaad elke keer wanneer een dj ‘plaatjes-achter-elkaar-aanzet’ of wanneer er weer zo’n nutteloze mc op het podium staat te schreeuwen.

;)

Reageren