132 aanhoudingen op Hard Bass 2009

Op Hard Bass in het Arnhemse Gelredome heeft de politie de afgelopen nacht 132 mensen aangehouden. De meeste gasten werden betrapt op drugsbezit.

Tegen 36 verdachten is proces-verbaal opgemaakt, 23 mensen kregen een dagvaarding en dertien personen betaalden direct een boete. In totaal inde de politie 2280 euro aan boetes. Volgens de politie droegen de meeste verdachten meer xtc-pillen bij zich dan gebruikelijk, veelal tientallen pillen per persoon.

Hard Bass 2009 - Team Red

Bron: Spitsnieuws.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 15-02-2009 om 20:46 door Jor-D | Translate:

Reacties (36)

Plaats reactie
InQontrol09 15-02-2009 @ 20:53:22

haha lol, volgende keer beter verstoppen :D

Markos 15-02-2009 @ 21:05:51

Of gewoon niet meer gaan (niet dat ik zelf iets van die zooi gebruik). Geluid was om te huilen :cry:

darkoholic 15-02-2009 @ 21:33:22

geluid is altijd om te huilen in gelredome

jeroen1989 15-02-2009 @ 21:34:43

Jah als je op tribune zit…

Mystic Dummy 15-02-2009 @ 21:48:43

stond ook een kerel zwaar te trippen dat ik naar binnen liep :confused:

ga dan niet :D

Mol 15-02-2009 @ 22:25:15

Op de vloer zelf was het geluid inderdaad prima.. Ik heb zelfs mensen horen zeggen dat Qlimax beter geluid had dan Hardbass. Dit is echt niet waar.
Die set van donkeyrollers had wel wat vetter gemogen. Ongelofelijk vette avond!

Saimen 15-02-2009 @ 22:30:08

Juist, geluid was beter dan op Qlimax!
Zijn wel erg veel mensen die aangehouden zijn.. Maar hoorde ook dat ze ergens een fabriek hadden leeggetrokken en dat er daardoor genoeg te krijgen was binnen :P

Barto 16-02-2009 @ 00:09:41

Geluid op de vloer was wel netjes hoor! live set van headhunterz pff niet normaal die kicks egt te lkkr! volgend jaar ben ik er weer bij!

Mol 16-02-2009 @ 00:26:56

Hehe ik heb nog aardig wat lui bedelend langs me gehad hoor Saimen, dus lijkt me sterk :p

leon 16-02-2009 @ 09:49:01

@mol

kan niet begrijpen dat je dit geluid goed vond. die bass kwam er niet door bij mij, zelfs geen ruis in mij oor. ‘t was gewoon kut, ze hebben naar mij idee toch echt ‘t geld in ‘t licht gestopt.

ben speciaal van de tribune afgekomen voor donkey rollers, die maakte heel me nacht weer goed!

Mol 16-02-2009 @ 10:15:42

hey leon, lees je wat je zelf leest, en wat ik al eerder gepost heb?

Quote van mij: ”Op de vloer zelf was het geluid inderdaad prima..”
Quote van jou: ”ben speciaal van de tribune afgekomen”

Het geluid was prima, af en toe miste er tonen inderdaad, bass mocht af en toe een aantal decibels hoger, maar om nou te zeggen dat het geluid slecht was, zeer zeker niet! Bij Qlimax was het 1 grote echo bak, ook op de dansvloer. Nu niet, vond het volume ook prima, nja mag natuurlijk altijd harder..

En gast, als jij je hele avond op de tribune hebt doorgebracht(weet ik niet), dan doe je echt wat fout..

Mol 16-02-2009 @ 10:16:39

Ohja PS: Beter gaat de politie verkrachters en ontsnapte TBS-ers pakken. Stelletje laaielichters.

Milán 16-02-2009 @ 11:38:55

@ Leon: ben speciaal van de tribune afgekomen voor donkey rollers, die maakte heel me nacht weer goed!

Aha, dus jij bent er zo een :D

ik 16-02-2009 @ 12:04:41

HEt geluid was voorin echt wel goed hoor, me haren danste mooi mee met de bass, stond echt wel te trillen voorin…

Rik 16-02-2009 @ 12:09:58

Leon, Partylover xD.

Markos 16-02-2009 @ 13:51:36

Ik heb geen seconde doorgebracht op de tribune en heb de hele tijd onder de R van Hardbass gestaan. Toch ben ik van mening dat het geluid slecht was.

Terry 16-02-2009 @ 13:58:57

GELUID WAS DRAMA VEELS TE ZACHT EN GEEN BASS

GELDERDOME IS GEEN PLEK OM FEESTE TE GEVEN!!!!!

Terry 16-02-2009 @ 13:59:31

TERUG NAAR DE SLIVERDOME WAS STUKKE BETER

Markos 16-02-2009 @ 14:24:40

Terug naar de gouwe ouwe tijden zonder CAPSLOCK!

Undutchable 16-02-2009 @ 14:37:51

geluid was prima, geen minuut stil gestaan, geen minuut op de tribune gezeten, 9 uur lang op de dezelfde plek uit mijn plaat gegaan. Geluid mocht van mij wel wat decibelletjes harder, maar heb et goed naar mijn zin gehad, naar mijn gevoel was Team Yellow de overduidelijke winnaar want Rood draaide gewoon 3 keer niks.

knip 16-02-2009 @ 15:15:14

Erg zwakke afsluiter, geen 1 hardcore plaatje gehoord :(

jamietel 16-02-2009 @ 15:21:39

16-02-2009

Na evenementen krijgt b2s steeds vaker vragen en opmerkingen over het geluid. Zo ook afgelopen zaterdag bij Hard Bass in het Gelredome te Arnhem. Geluid is voor onze bezoekers een van de belangrijkste items tijdens een evenement en daarom willen wij hier graag kort op ingaan.

b2s had bij Hard Bass vooraf allerlei maatregelen genomen om het geluid naar een goed en acceptabel niveau te krijgen, maar met de huidige regelgeving is dat een erg lastige opgave gebleken.

B2S wordt, net als onze collega organisatoren in de grote indoor locaties, steeds vaker geconfonteerd met strenger wordende voorschiften van de (plaatselijke) overheid. Hoewel wij altijd meer dan voldoende capaciteit hebben en daarmee natuurlijk het liefst op vol vermogen draaien is dat helaas niet toegestaan.

Uiteraard staan de ontwikkelingen in de techniek niet stil en blijven we hier in investeren om het best mogelijke resultaat te behalen voor onze bezoekers.

….

staat op b2s site, dus niet zeuren om dat geluid, ze mochte gewoon neit harder. en het lag erook egt aan waar je precies stond, op sommige plekke kon je het prima hore zoals voorin en op sommige plekke was het egt om te huilen zoals op de tribune

Josh-T 16-02-2009 @ 15:46:44

gemeente’s en de regering gunnen ons zoiets ook niet he :( het mag wel wat minder streng

jeroen1989 16-02-2009 @ 15:50:37

@ Markos en Terry, blijf de volgende keer gewoon lekker thuis stelletje verwende kereltjes. Qlimax was slechter qua geluid. Het is een stadion en er is gezeik met de omgeving. Ze hebben met gvd 400.000 watt tog aardig wat van gemaakt. Als je aardig vooraan stond was het geluid gewoon goed. Dus hou eens op met dat gezeik.

@undutachable
Ik vond owk dat Yellow de winnaar was alhoewel Green en Red het owk wel aardig deden. Blue leek nergens op maar kwam vooral omdat Showtek de set verpeste met hun eigen muziek. De Prophet en Isaac wisten er nog iets van te maken.

Dennis Aka Mash 16-02-2009 @ 16:43:04

Niet zo zeiken en moeilijk doen om het geluid! Ben blij dat we uberhaupt zo veel en grote feesten hebben hier in Nederland! En sowiezo, b2s kan ook niet meteen alles goed doen als ze op een nieuwe locatie! Kunne wij ook niet als we in eens op een andere werkplek zitten!

Markos 16-02-2009 @ 16:52:41

@jeroen1989

Jij noemt het zeiken. Ik noem het mijn mening :idea: €50 euro voor een kaartje is toch vrij veel geld en als liefhebber kom ik gewoon ook voor de muziek. Als de muziek dan tegenvalt vind ik dat gewoon jammer.

Dj C-Mind 16-02-2009 @ 17:10:03

Ok nu ik
Wat een vergokt k*t geluid daar
Gadverdamme man
Kan nog beter na de kerk gaan xd :p

Reity 16-02-2009 @ 17:20:50

Ziggo Dome FTW ^^ ,

Festival?;o Arena – HmH – Ziggo Dome en het tussenterein 1 grote party..
Tiësto in de Arena, Headhunterz in de Dome, MAd-Dog in de HmH .. *Dream
Gelderdome is leuk voor Marco Borsato

Jens 16-02-2009 @ 18:17:06

Sukkeeeeeeeeeeeeels :L

Dj C-Mind 16-02-2009 @ 19:29:24

Wat ben je jens? ^^

the bird 17-02-2009 @ 21:43:50

sommige luitjes hebben ook echt geen verstand van geluid,als een ruimte akoestisch niet goed is maakt het niet uit wat voor vermogen je er in pompt, het helpt dan alleen om aanpassingen in de ruimte zelf te creeren of eventueel je boxen anders te plaatsen.

the bird 17-02-2009 @ 22:16:07

dus hoe hard ze ook mogen draaien goed zal het geluid nooit wezen in de gelredome,tenzij ze de hele hal gaan verbouwen.

Dj C-Mind 17-02-2009 @ 23:18:39

Je kan je boxen wel verplaatsen maar je blijft hetzelfde geluid houden

the bird 18-02-2009 @ 12:19:34

Het verplaatsen van de boxen is natuurlijk de goedkoopste oplossing maar als dit niet werkt moet je zoveel aanpassingen doen in de hal/ruimte wat bijna onmogelijk is of als het mogelijk is, teveel geld kost.
Kortom als je ergert aan het geluid in het gelredome ga er dan niet meer heen.

jurry 18-02-2009 @ 15:19:48

ik kan het je wel vertellen de eerste en de laatste keer indoor voor mij
op decibel was het echt wel beter onder het motto die bas moet je voelen :p
maar verder was alles dik vor mekaar :)

lekkere pizza’s :p

the bird 18-02-2009 @ 21:22:57

Met mijn uitspraken heb ik dus ook de berichten van B2S over het geluid onderuitgehaald,sorry