15 jaar Lady Dana op Mystery Land

Dana staat voor de 15e keer achter elkaar op Mystery Land. En om dat te vieren pakt ze groots uit op dit festival. Met een speciale ronde van 6 acts zal het een dag worden om nooit te vergeten.

Dana zal haar liveset laten zien op de enorme Q-dance podium, de partybunker van Pussylounge, de hardcore speelplaatsen van Thunderdome, de ondergrondse TTM gebied, de Classics en een bijzondere liveset op I Love DJ’s, waar ze een ongebruikelijke Eclectric setje neer gaat zetten.

Ben benieuwd wat ze er van gaat maken. Toch wel een grote prestatie om 15 jaar achter elkaar op Mystery Land te staan!

Lady Dana

Bron: Q-bookings



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 29-05-2008 om 11:13 door Jor-D | Translate:

Reacties (6)

Plaats reactie
LOWrider_NL 29-05-2008 @ 13:43:07

Echt een top mop! Mooie meid, en kan nog eens draaien ook! Wat wil je nog meer ? ;)

Jor-D 29-05-2008 @ 16:40:49

[quote comment="239"]Echt een top mop! Mooie meid, en kan nog eens draaien ook! Wat wil je nog meer ? ;) [/quote]

Ben niet zo’n fan van Dana, maar misschien dat ze wel een goed setje bij de q-dance stage neerzet :)

Milán 29-05-2008 @ 18:28:52

@ Jor-D

Misschien? Na haar set bij InQontrol weet ik het wel zeker;)

hardhazz 04-06-2008 @ 15:10:19

ik was ook niet meer zo’n fan maar na In Qontrol…. wat was dat een top set! :D

Henk M 30-08-2009 @ 11:58:40

jammer hoor, leuke meid, steen goeie dj, maar blijft tegenwoordig een beetje op de achtergrond!!
Lijkt wl alsof ze niet giga groot WIL worden..
Ze heeft de fans de titel en zeker de muziek om de aller grootste te worden maar ja ze houd zichzelf erg exclusief.
Oh ja en over MYSTERYLAND… FUCK!!! geen Dana gezien en gehoord en ze stond heel zeker niet in het programma boekje.
Zeer jammer een Mysteryland zonder Dana, echt K*T.
Verder raakt ze haar echte trouwe fans NOOIT kwijt.
Tof wijfie!!
Dana al 15 jaar BEDANKT.

GRTZ Henk

DjThera 15-04-2010 @ 16:28:34

Hoop dat je snel weer helemaal beter bent en dan op Mystery Land knallen!!

Reageren