2010 komt ten einde, 2011 staat voor de deur

2010 komt ten einde, 2011 staat voor de deur. Even een moment om tot rust te komen en terug te kijken op wat 2010 ons heeft gebracht.

De meeste berichten op Hardtraxx zijn niet zo persoonlijk, daar wilde ik met dit bericht even een verandering in brengen. Even terugkijken op 2010, en laten we beginnen met de 2 hoogtepunten die mij het meest zijn bijgebleven:

1. Hardtraxx Future Stage op The Qontinent 2010 festival camping
Op 17 juni belandde er onverwachts een zeer interessant mailtje van Bass Events in de mailbox, met de vraag of wij geïnteresseerd waren in een samenwerking voor The Qontinent. Natuurlijk, kijken of wij elkaar van dienst kunnen zijn! Een paar regels verder werd al gesproken over een heuze Hardtraxx Future Stage op The Qontinent festival camping. Interessant, maar zo nuchter als dat ik ben wilde ik toch even persoonlijk contact met degene die de e-mail stuurde om toch even het een en ander na te vragen. Na wat e-mails en een Skype sessie werd alles in gang gezet.

De line-up was voor een groot deel al klaar en daar was ik het ook mee eens. Alleen er ontbrak nog een Hardtraxx specifiek ding. Daarom drong ik aan om San Miquel en Mind.Illusion ook in de line-up te zetten, vanwege hun bekendheid hier op Hardtraxx. Uiteindelijk stonden we 13 augustus 2010 met de gehele Hardtraxx crew en artiesten in België bij onze stage!

Helaas ontbrak er nog een duidelijk (groot) Hardtraxx logo bij de stage omdat ik daar het budget toen niet voor had. Studie, feesten en bacardi-cola kost nou eenmaal veel geld…
Maar zoals de meeste dingen in het leven kan je beter bescheiden beginnen, en later leren van je opgedane ervaring om het in de toekomst beter te doen!

2. Hardtraxx Community Sessions op Dance Tunes Radio
Het idee om iets met radio te doen was er al heel lang. Hardtraxx is tenslotte een community wat draait om muziek. Maar ik heb in het verleden nooit een kans gezien waarbij ik het gevoel kreeg dat dát het is.
Met Dance Tunes had ik al af en toe contact, bijvoorbeeld met de Defqon 2009 DVD winactie. Rond mei 2010 erkende Dance Tunes via de mail dat Hardtraxx toch de meest sterke portal is op het gebied van Hardstyle en dat we wellicht wat voor elkaar kunnen gaan betekenen. Na wat e-mails uitgewisseld te hebben kwam het idee: een radio show op Dance Tunes Radio voor de Hardtraxx Community.

22 augustus werd het aangekondigd op Hardtraxx en inmiddels zijn we 18 Community Sessions verder, en is het einde nog lang niet in zicht. Aanmelden kan trouwens nog steeds.

Records zijn er om verbroken te worden
Als eigenaar van een website ben je natuurlijk wel benieuwd hoe je website presteert, en daarom werp ik regelmatig een blik op de statistieken. In 2009 wisten ruim 360.000 mensen Hardtraxx te vinden, in 2010 is dit aantal met maar liefst 80% gegroeid naar 684.000. Het aantal pageviews is in 2010 met 135% toegenomen tot ruim 20 miljoen. Niet slecht voor een website die zich eigenlijk alleen richt op de Harder Styles scene in Nederland en België!

Een website runnen en beheren van deze grootte en opzet neemt ook een deel van je leven in beslag. Iedere dag ben je er wel mee bezig. De personen die het afgelopen jaar hebben geholpen met Hardtraxx ben ik daarom ook enorm dankbaar. Zonder hun is Hardtraxx niet zoals het nu is. Daarom wil ik bij deze de volgende mensen bedanken voor hun inzet het afgelopen jaar:
- Khadber, johnlienden, oostzaner, bRt_, Kryptica, freddyadu8 en G1LL voor het meehelpen, modereren en plaatsen van content op Hardtraxx.
- Dennis aka Mash, TonyT en Showey, voor de reviews van diverse Hardstyle tracks.
- Titatovenaar, door op het laatste moment nog een vervanger te regelen voor een Hardtraxx Community Session.

En als laatste een shout-out naar de bezoekers, en met name de vaste bezoekers: bedankt voor het bezoeken en het actief zijn op Hardtraxx! Dat houdt bij de gehele Hardtraxx Crew de moed er in om door te blijven gaan!

Wat brengt de toekomst ons?
De tijd zal het leren… Wel staan er al een aantal dingen in de planning voor 2011, maar omdat nog niet alles 100% geregeld is of dat het gewoon nog te vroeg is om daar al iets over te zeggen, laat ik nog even in het midden wat dat precies inhoudt.

Final words…
Als laatste rest mij nog te zeggen: de beste wensen voor 2011, en drink met mate(n)!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 31-12-2010 om 04:11 door Jor-D | Translate:

Reacties (43)

Plaats reactie
Merlijn 31-12-2010 @ 05:38:58

Ja die stage op the qontinent was echt wel nice! ^^

Rik 31-12-2010 @ 09:17:46

Mooi geschreven Jor-D :)

Iedereen goede jaarwisseling & ik hoop dat 2011 een nog beter jaar wordt voor Hardtraxx :D

Mind.Illusion 31-12-2010 @ 09:47:09

Thnx Jor-D & Alle anderen!! ;)

bourzwain 31-12-2010 @ 10:07:19

Idd, mooi tekstje Jor-D!

Aan iedereen de beste wensen voor 2011 en allen geluk en liefde toegewenst!

tjipper 31-12-2010 @ 10:10:36

Proost!!! op nog vele jaren!!! :D

Dj C-Mind 31-12-2010 @ 10:15:49

netjes jor-d
dat 2011 maar ook een top jaar word man.
beste wensen alvast ;)

G1LL 31-12-2010 @ 11:15:01

Netjes Jor-D! Ook namens mij iedereen een goede jaarwisseling gewenst en iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Ravenwood 31-12-2010 @ 11:38:30

mooi geschreven Jor-D!
Bedankt voor deze top site! en natuurlijk een gelukkig nieuwjaar iedereen!

Lowrenz 31-12-2010 @ 11:40:55

Iedereen alvast een goede en zatte jaarwisseling :D .

Nego 31-12-2010 @ 11:53:01

Mijn foto erin haha :)

Nice Jordy, op naar volgend jaar :D

Love_Fulfilled 31-12-2010 @ 12:00:46

Mooie berichtje! Zoals al eerder is gezegd: bedankt voor deze geweldige site, waar ik mijn liefde voor Hardstyle kan delen met anderen :) .

frankhardenberg 31-12-2010 @ 12:00:59

en nou allemaal zat worden!!! :D
GELUKKIG NIEUW JAAR! :bier:

bRt_ 31-12-2010 @ 12:02:33

Heel netjes! Aan iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar :D

Mol 31-12-2010 @ 12:06:15

Beste wensen! :D

Oxbow 31-12-2010 @ 12:08:58

Mooi gedaan Jor-D! ;)
Aan iedereen hier ”De beste wensen en een gelukkig nieuwjaar!”

Simizle 31-12-2010 @ 12:17:24

Nice! Wat me wel opvalt is dat Hardtraxx best gemoedelijk is :) Er is af en toe wel een felle discussie, maar het blijft vaak toch sportief. :)

Iedereen prettige jaarwisseling en tot in 2011! :D

Hardstyleking 31-12-2010 @ 12:23:54

Beste wensen iedereen en dat hardtraxx nog lang moge blijven bestaan!

Vik 31-12-2010 @ 12:37:24

Dat Hardtraxx komend jaar dezelfde, of misschien zelfs nog grotere successen mag boeken. :D Iedereen een fijne jaarwisseling en tot 2011 :D

Titatovenaar 31-12-2010 @ 12:47:00

Gelukkig nieuwjaar iedereen :p

Pommer 31-12-2010 @ 12:49:54

leuk geschreven Jor-D!
Beste wensen iedereen, en hopen dat volgend jaar weer een mooi HT jaar wordt! :)

BuzzLightyear 31-12-2010 @ 12:51:22

De beste wensen en een gezond en gelukkig 2011 iedereen! :)

Parvuz 31-12-2010 @ 13:15:21

Iedereen een goede jaarwisseling en de beste wensen alvast! :D

oostzaner 31-12-2010 @ 13:48:16

Beste wensen! :D 2010 was een top jaar voor Hardtraxx. ^^

Maximum 31-12-2010 @ 13:53:17

Heren bedankt voor alle geleverde input in de site! We gaan er ook weer een mooi 2011 van maken!
Beste wense iedereen! :D

camiloPW 31-12-2010 @ 14:08:07

De beste wensen.
en dat we elkaar nog vaak mogen zien!

adfs 31-12-2010 @ 14:15:26

Happy newyear. Its been great following this site, keep up the good wrk in 2011.

San Miquel 31-12-2010 @ 14:16:50

Thx Jor-D & crew! :)
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en de beste beats voor 2011! :D

lunatix 31-12-2010 @ 14:45:12

Beste wensen aan iedereen en ik hoop dat Hardtraxx nog bekender gaat worden :)

Piaaa 31-12-2010 @ 15:50:44

Op naar een fris nieuw jaar!

SanderM 31-12-2010 @ 16:46:52

Heel tof dat deze site het zo ver weet te schoppen _O_ En wie weet wat er nog meer gaat gebeuren, KUTGW!!

Headhunterz53 31-12-2010 @ 16:56:03

Beste wensen mensen :)

Khadber 31-12-2010 @ 18:00:36

Dat 2011 maar nog mooier word dan 2010! Ik proost er in ieder geval vanavond veelvuldig op!

The Amethist 31-12-2010 @ 19:34:05

Iedereen een fijne jaarwisseling :)

Envious 31-12-2010 @ 19:46:24

alles is hierboven al gezegd :P

fijne jaarwisseling!

Martin 31-12-2010 @ 20:37:01

mooi stukje Jor-D en iedereen een fijna jaarwisseling

Randleman 01-01-2011 @ 02:03:23

Happy New Year!!

Mooi stuk, zeker 2 hoogtepunten! Moge 2011 nog beter worden en we zien vanzelf wel een XQ: Hardtraxx ;)

tevion22 01-01-2011 @ 14:23:47

Happy New Year!

Moge er nog veel mooie, gezellige Hardtraxx berichten worden gepost!

Project 141 01-01-2011 @ 15:06:11

Hardtraxx getting bigger, Hardtraxx getting stronger, Hardtraxx getting worldwide:
HARDTRAXX NIGHTMARE

Markos 01-01-2011 @ 15:17:50

Goed werk Jor-D en alle anderen!

Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen en dat de website nog meer mag groeien.

katamaran 01-01-2011 @ 16:01:48

De beste wensen iedereen, en maar hopen op een jaar vol goede hardstyle! En een top jaar voor Hardtraxx zelf natuurlijk!

mutagenx 01-01-2011 @ 19:33:00

een gelukkig nieuwjaar allemaal. op naar een nieuw jaar met nieuwe party’s :D

Stokbrood 01-01-2011 @ 19:38:33

nog de beste wensen! en ga zo door! :)

KSwoosh 02-01-2011 @ 15:03:19

Bedankt Hardtraxx voor alles!

Reageren