24 uur durende set: Synergy of Sound 2001-2008

Schizo, Timothy S & Dyce hebben het voor elkaar gekregen om een 24 uur durende set te maken met Hardstyle tracks van 2001 tot en met 2008.

Het plan was eerst om een 12 uur durende set te maken, maar toen bleek dat 12 uur niet genoeg was hebben ze er 24 uur van gemaakt.

Synergy of Sound 2001 - 2008

Download: Synergy of Sound 2001-2008
Tracklist: klik

Timothy S: “The idea actually just came up on msn. Us 3 wanted to spin together, and so we did, when someone also made the (brilliantly foolish) remark of doing a 12 hour set.
The other silly twats agreed upon this, and so it became a journey of styles throughout the years.”

We all thought it would become a bit tiresome after a while and that we would take turns on the xbox360 or just watching some tv.

But none of all that, we continously played our tracks, only taking a break for dinner.
So all the mixes are recorded seamlessly. Its only cut per year and if it took too long cut in half.
Ofcourse it will not be perfect, what would you expect of mixing over 4 hours each time, though the end result is quite nice.
We had a record that skipped, on huge error where the track was corrected to much (sorry!), some fade in mistakes and the occasional correctional sweep

Bron: Globalhardstyle.com



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 27-07-2008 om 15:24 door Jor-D | Translate:

Reacties (13)

Plaats reactie
Tim 27-07-2008 @ 17:54:31

wat een heerlijke platenkeuze, luistert lekker weg deze sets :D

Jeroen 28-07-2008 @ 09:03:14

Kan hij per jaar downloadbaar worden gepost, en niet in de browser?

Jor-D 28-07-2008 @ 09:13:02

@Jeroen

Waarom? Op die site waar dit bericht naartoe linkt staan alle mp3′s. Om ze op te slaan doe je rechtermuisknop op de download link op die site -> doel opslaan als (save target as)

Frank 28-07-2008 @ 13:15:11

Ben benieuwd ga hem ff binnen halen.

Knip 29-07-2008 @ 14:24:12

Had niks te doen dus was maar aan de slag gegaan met minuten en seconden in de tracklist..!
http://www.uploading.com/files/D50AKIHU/synergy_of_styles_2008_tracklist.txt.html

Robin 30-07-2008 @ 21:37:54

Lekker heurrr!!! Hardstyle in je eur;)

PE 31-07-2008 @ 23:23:30

Gangstii maan

Jurrien 04-08-2008 @ 23:41:58

OOoh dit is leuk:D

bedaaankttt nu kan ik weer flink gaan genieten

Youri 06-08-2008 @ 00:10:23

Iemand een tracklist:P?

Timothy S 06-08-2008 @ 18:06:20

Hey mensen

ja het was wat, maar tracklist kan je bekijken op http://www.nxxwnd.nl/Synergy-of-sound.html

Geniet er van, het is niet helemaal zonder fouten, maar ja wat wil je :)

Laters!!!

Iemand 07-08-2008 @ 10:48:42

Waarom lukt het mij niet om die sets te downloaden?

Ik klik gewoon op download dan zie je dat ze de site gaan zoeken om te downloaden maar hij kan het op een of andere manier nooit vinden? :S
Want moet wel goeie set zijn dus moet hem hebben! :P

oostzaner 10-08-2008 @ 01:07:16

het meeste is echt voor mijn tijd ik ben 15 en ben pas hardstyle gaan luisteren in 2005 dus jah.

kevin 28-10-2008 @ 22:27:37

[quote comment="1110"]Had niks te doen dus was maar aan de slag gegaan met minuten en seconden in de tracklist..!
http://www.uploading.com/files/D50AKIHU/synergy_of_styles_2008_tracklist.txt.html/quote

heey kun je die tracklist nog ergens anders posten want ik krijg hem niet gedownload.. wil de tijden er wel bijhebben, kan ik er zelf een cue file van maken

Reageren