2Dangerous 15 Oktober 2009: Atmozfears & The Vision

A.s. donderdag nemen Dozer & DizZorder je weer mee in de wereld van 2Dangerous en dat betekend dat je weer de lekkerste hardstyle krijgt voor geschoteld.

In de studio ontvangen zij deze week “Rising Talents” Atmozfears & The Vision. Recent hebben de heren samen een release uitgebracht op Kattiva Records die goed werd ontvangen bij diverse DJs en los van elkaar zijn er ook al wat releases uitgebracht op labels zoals DJU, Explosive Records en DJS Records.
Het afgelopen jaar hebben de heren op diverse feesten gestaan met uitschieters als Reset en Defqon.1, maar donderdag zullen zij de FearFM Studio op z’n kop zetten.

We nemen weer contact op met onze Luc en we kijken hoe de stand van zaken nu
precies is met onze “We Need You” actie.

2Dangerous
Elke donderdag
20:00 – 23:00
Harder Stream

2Dangerous



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 12-10-2009 om 12:59 door Khadber | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
luukieluuk 12-10-2009 @ 13:04:49

Yes :D Ik ga zker luisteren! Mijn helden :D

Xblister 12-10-2009 @ 13:52:37

hmm.. laat me verassen!

eMule 12-10-2009 @ 14:06:53

The Vision _O_
Fijne producties heeft ie :D

DJCastilla 12-10-2009 @ 15:06:41

zal 1 van de laatste 2 dangerous zijn, Fear FM red het niet, ze hebben pas 15%

Xblister 12-10-2009 @ 17:32:06

No shit sherlock!!

Qre8ive 12-10-2009 @ 17:47:10

Veel mensen doneren wel wat op de site … maar maken het vervolgens niet over naar de juiste rekening :/.

Anyways het is Atmozfears :P. De url staat Amostfears in

freddyadu8 13-10-2009 @ 10:01:36

zeer benieuwd wat het gaat worden

DFH 13-10-2009 @ 21:12:23

Helden ga zeker luisteren hoop niet dat het de laatste is :cry:

Bisde 14-10-2009 @ 14:08:48

Fear.FM veiling /

Gepubliceerd op 13-10-2009 door Fearfm – 176 keer weergeven

Nu de donatie actie loopt heeft Fear.FM diverse tips binnen gekregen, een van die tips was om een veiling te starten waar mensen op item’s kunnen bieden. Zo gezegd zo gedaan, na hard werken is vandaag de update van de website online gekomen.
De bedoeling van de veiling is om te bieden op de producten die door ons aangeboden worden. Je bieding is meteen officieel, dus bieden is kopen. Uiteraard wint de gene met het hoogste bod het item, het geld van dat bod wordt dan weer gebruikt om Fear.Fm te helpen (net als de donaties).

Dit is natuurlijk leuker dan gewoon doneren omdat je ook nog een aandenken krijgt. Alle producten worden door sponsoren aangeboden en worden per post binnen 3 weken na de veiling verstuurd.

De exacte sluitingsdatum wordt nog via onze website bekend gemaakt!

Sander 14-10-2009 @ 14:27:06

Ik vraag me af, of er niet feesten georganiseerd kunnen worden door FearFm, en dat dan de inkomsten uit kaartverkoop gebruikt worden om FearFm op de been te houden? Of is dat te veel werk?

Dakpan 14-10-2009 @ 14:46:53

FearFM organiseerde Phobia toch laatst.

Qre8ive 14-10-2009 @ 14:46:57

@Sander

Het is heel moeilijk om een feest met veel winst te geven… Mensen in NL zijn namelijk verwend en djs zijn duur :P. Maar als we het halen komt er vast en zeker nog wel een feest! :) .

Phobia hebben we inderdaad ook met hetzelfde beeld om geld op te halen georganiseerd. Het feest was geslaagd… alleen de opkomst was dus niet genoeg, daarom ook donatie actie nu.

TheDizZorder 14-10-2009 @ 15:22:10

Bij de FearFM veiling kan je ook bieden op een Meet & Greet in de FearFM studio tijdens een 2Dangerous uitzending…

:)