2Dangerous 5 November 2009 & Schema November

Morgen zijn de 2Dangerous Ones er weer. Na een korte griep aanval zijn ze allebei weer van de partij. Helaas hebben we vorige week de Bass Modulators moeten missen, maar we zijn druk bezig om ze z.s.m. hier in de studio te krijgen.

Dozer en DizZorder nemen je weer mee met de lekkerste muziek en zullen dit 3uur nonstop doen, want donderdag is er helaas geen gast.

Voor de maand november hebben we de volgende artiesten nog staan
12-11 A-Drive
19-11 Fusion Label Night (Incl hoogste bieder van veiling)
26-11 Dailucia

Dus sowiezo iets om naar uit te kijken natuurlijk.

Voor onze uitzending van 19november a.s. is het hoogste bod €150,- op dit moment. Wil jij er nou bij zijn, zorg er dan voor dat jij het hoogste bod plaatst voor 12november. In de uitzending van volgende week maken wij bekend wie het hoogste bod heeft geplaatst. Wanneer jij de gelukkige bent mag je met een vriend of vriendin langskomen in de FearFM studio tijdens de Fusion Label special bij 2Dangerous.

2Dangerous



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 04-11-2009 om 13:36 door Khadber | Translate:

Reacties (13)

Plaats reactie
Khadber 04-11-2009 @ 13:37:11

Kijken of ik een stukje show kan volgen! Mixes zijn altijd wel fijn!

Zin in 19 & 26 november!

HardStyler 04-11-2009 @ 13:42:22

Fusion Label Night :roll:

JdeBftw 04-11-2009 @ 14:15:17

Fusion Label Night lijkt me wel vet.. Maar ligt er wel aan wie er komen!

Noisecontrollers al vaak zat gehoord de laatste tijd..
Doe mij maar The Pitcher, Toneshifterz (ben benieuwd hoe ze draaien!) en B-Front ofzo :)

TheDizZorder 04-11-2009 @ 14:21:07

Noujah Toneshifterz komen uit Australië … maarjah je weet maar nooit :)

JdeBftw 04-11-2009 @ 14:23:07

nja ik ga d’r niet vanuit ;)
Maar die zou ik wel graag horen draaien ;)

Volturno 04-11-2009 @ 14:30:00

Fusion Night :D

TheDizZorder 04-11-2009 @ 16:21:57

veiling duurt tot 8november btw!

Bas de Vogel 04-11-2009 @ 17:03:58

Fusion Night klinkt goed idd :) !

frankhardenberg 04-11-2009 @ 18:59:28

Dailucia ga ik de cam wel ff kijke!!! :D

Qre8ive 04-11-2009 @ 19:05:28

Toneshifterz zullen er niet bij zijn (reden lijkt me logisch). Ze draaien wel op 10 November bij de Hard Axis show op Fear.FM.

Anyways heb al wat namen gezien …. word vet :D

a-troxx 04-11-2009 @ 19:45:10

@frankhardenberg
+1

Jur 05-11-2009 @ 01:23:15

lol Frank…
Speciaal voor jou: http://dailucia.hyves.nl/

Qre8ive 06-11-2009 @ 19:40:52

Eerste namen die komen zijn bekend gemaakt namelijk Zany & The Pitcher! Er zullen nog meer artiesten aanwezig zijn tijdens de Fusion special ;) binnenkort meer :)

Reageren