2Dangerous 8 Oktober 2009: Ran-D & MC Rems

A.s. donderdag is er natuurlijk weer een nieuwe 2Dangerous met deze week een van neerlandse Rising Stars: Ran-D.

Samen met MC Rems komen zij de FearFM studio op z’n kop zetten. Ran-D, die in ’99 begon met draaien, kwam al snel tot de conclusie dat hij liever muziek van zichzelf wilde draaien en begon in 2003 met produceren.
Doordat er op een feestje de verkeerde platentas werd meegenomen kwam Ran-D in contact met de eigenaar van die tas. Hij was de eigenaar  van Hardstyle Label “Special Records” en die ontmoeting resulteerde in een Release in 2006.
Nadat Ran-D had mogen proeven van een eigen release wilde hij meer. Samen met Pulse (2-Sidez) en MC Rems kwam er een release op “Droppin Beats”. Daarna kwam hij in contact met de Alpha2 en werd hij gecontracteerd bij het A2-Label en sindsdien zien zijn producties daar het levenslicht.

Zoals bijna elke week, zullen we weer contact zoeken met onze moat Luc om te kijken of hij deze week weer een mooie Truc kan voorschotelen en gaan we kijken wat de huidige status is van de We Need You actie die wij hebben lopen.

Zonder We Need You, zijn we genoodzaakt om de stekker uit FearFM te trekken!!!

Mis dus niets van 2Dangerous
elke donderdag van 20:00 tot 23:00
Harder Stream only on Fear.FM



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 06-10-2009 om 13:46 door Khadber | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
donkeyrollers 06-10-2009 @ 13:56:54

vet echt super Ran-D begin steeds neer fan te worden echt goeie producties
ga zeker luisteren donderdag :)

Snor 06-10-2009 @ 14:00:02

Deze set moet ik zeker hebben, Ran-D Held!
Ben wel benieuwd wat MC Rems gaat brengen..

Verhaal is overigens een beetje onvolledig, sinds het A2-label is opgegaan in het Scantraxx-label bestaat er (iig bij mij) wat onduidelijkheid over de toekomst van Ran-D en B-Front (?Fusion?)

Khadber 06-10-2009 @ 14:05:02

B-Front heeft getekend bij Fusion, Ran-D blijft zover ik weet gewoon bij A2Records. Ook de 2-Sidez releases blijven daar zover ik weet.

Beat Providers komen binnekort met een vinyl, misschien is dat ook blijvend daar, dat weet ik niet zeker.

moffel 06-10-2009 @ 15:28:51

Ran-D (l)

malle 06-10-2009 @ 15:44:31

RAAAAAAAAAAAAAAAAN-DDDDDDDDDD (L)(L)(L)(L)(L)

HardStyler 06-10-2009 @ 17:09:04

Ran-D (l)

Hiier gaan ze veel luisteraaars mee lokken :D

wesletje92 06-10-2009 @ 17:46:09

RAN-D!!!! (l)

Oxbow 06-10-2009 @ 19:31:57

Wel dikke respect dat FearFM juist nu op het moment dat ze bijna failliet zijn nog ff Ran-D langs laten komen (l) Alleen dat is al een dikke donatie waard, want dat zijn de betere setjes en die moeten samen met FearFM gewoon nog lekker een paar jaartjes door blijven gaan!!

Khadber 06-10-2009 @ 19:48:50

Vanavond ook nog BASS MODULATORS @ Fear.FM

22.00 begint het, met chat op http://www.hardaxis.com/?1c355288

HardMasterz 06-10-2009 @ 20:57:15

Respect voor B-Front & Ran-D en Fear FM!!

Gaat zeker dik worden!!

Ga wel ff een donatie sturen, zodat we dit soort setjes mogen blijven verwachten!!

InQontrol09 07-10-2009 @ 15:57:08

:D :D

bRt_ 07-10-2009 @ 20:35:12

Ran-D _0_

Inshock Overdose 08-10-2009 @ 12:07:44

Ook zijn er vanavond 2 gastenlijst plaatsen te winnen voor Inshock Overdose!!

http://www.eeevents.nl
http://partyflock.nl/party/161422:Inshock_Overdose.html

Khadber 08-10-2009 @ 12:10:59

We hebben je feestje ook hier op de Frontpage gehad, maar is wel een vette actie!

Tof!

FRArnold 08-10-2009 @ 16:17:16

Vanavond luisteren dan maar :D