2Dangerous invites: Deepack and Josh & Wesz

Na alweer 4 uitzendingen en diverse topartiesten is het glas bij Fear.FM nóg niet leeg! Hét hardstyleprogramma bij uitstek, 2Dangerous, mag opnieuw een topact ontvangen in de studio.

Als wij zeggen: ‘bekend om hun energieke sets’, dan zegt het je wel iets…
Als wij zeggen: ‘producers van één van de beste Qlimax anthems ooit’, dan begint er iets te dagen…
Als wij zeggen: ‘Here’s Johnny!’, dan zeggen jullie: Deepack!

Deepack en 2Dangerous is als Bert en Ernie, als Bassie en Adriaan, als Carlo en Irene. Want waar Deepack 100% hardstyle is, daar is 2Dangerous dat natuurlijk ook! Blij om Deepack, bestaande uit Marcel en Frank, eindelijk eens te mogen verwelkomen in de Fear.FM studio, nemen Tony en Mitchel je weer mee op een 3 uur durende tour door hardstyle. Elke gelegenheid om de heren van Deepack eens goed aan de tand te voelen, zullen zij aangrijpen…

UPDATE: Deze avond komen Josh & Wesz (waarschijnlijk) ook een frikandel meehappen!

Zorg ervoor dat je dit niet mist!

2Dangerous. Elke donderdag van 20:00 tot 23:00 uur.
Vanzelfsprekend alleen bij Fear.FM op de Harder- en Videostream

2Dangerous



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 03-06-2009 om 15:31 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
dutchhunters 03-06-2009 @ 15:35:46

(Zorg ervoor dat je dit niet mist!) Zeker luisteren!!

Dj rudestylez 03-06-2009 @ 15:38:42

zeker moet deze worden opgenomen ;)

Khadber 03-06-2009 @ 15:54:49

Had niet verwacht dat dat op de frontpage mocht ;) .

Maar ik ben denk ik toch te dronken dan om er bij te zijn.. Dus ga wel later luisteren!

Snor 03-06-2009 @ 16:01:13

Titel: 2Dangerous invites: Deepack and Josh & Wesz

En vervolgens gaat het artikel enkel over Deepack.

Hoe dan ook, hoop dat het opgenomen word, want als de hele stad volloopt met dronken examensletjes heb ik toch echt betere dingen te doen.

Jor-D 03-06-2009 @ 16:04:20

@Snor, begrijpelijk, maar het is gewoon het standaard persbericht van FearFM, en verder kan ik er ook niet veel over vertellen :p

Over Josh & Wesz:
“Echter kregen wij het te horen op het moment dat het persbericht klaar was.
Tevens is het nog niet helemaal zeker of zij komen.”

Snor 03-06-2009 @ 16:52:19

Ja dat het het standaard persbericht was dat zag ik, merk je wel vaker ;)
Was dan ook niet als kritiek richting hardtraxx bedoeld, viel me gewoon ff op :P

Ravenwood 03-06-2009 @ 18:10:59

SPELFOUT!: FRIKANDEL = FRIKADEL!

Jor-D 03-06-2009 @ 18:17:13
EvoViper7 03-06-2009 @ 18:22:10

Wikipedia is nou niet echt een betrouwbare bron.
Volgens van Dale is het wel een bestaand woord, dus frikandel is gewoon goed :)

Qre8ive 04-06-2009 @ 18:44:33

In many other countries, including South Africa and Germany, frikadel or frikadelle (not to be confused with frikandel) is the local name of minced-meat meatballs or patties like those used in hamburgers.

Volgens wiki :P

Frikandel is echt iets nederlands … maar officieel mag het allebei geloof ik

Mol 04-06-2009 @ 19:00:28

EvoViper, de meeste info op Wiki is gewoon betrouwbaar, ook al zeggen opleidingen keihard van niet. Bij de dikke van dale is het ook maar net welke editie je hebt tbh.

MusicIsEverything 04-06-2009 @ 21:38:54

Is een Frikadel niet iets anders dan een frikandel?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikandel

Fabian 04-06-2009 @ 23:09:24

Staat hij al online?
Ik moest hard balen, net thuis van werk en dus moeten missen helaas..
ben benieuwd of er nieuwe nummertjes van Josh&Wesz tussen zitten!!
Wat waren zijn weer heerlijk bij Emporium!

TheDizZorder 05-06-2009 @ 12:04:30

die duitse frikadellen zijn zo vies … :p

“Een frikandel (tot 2005 in Nederland officieel gespeld als frikadel)”

Daan 05-06-2009 @ 17:07:50

Was het niet gewoon bockwurst?

Reageren