5 Years Bass Events: De line-up

Ook Bass Events heeft dit jaar iets te vieren, namelijk: het 5-jarig bestaan van de organisatie. Om dat te vieren zal het feest “5 Years Bass Events” plaatsvinden in de Lotto Arena te Antwerpen op 16 oktober. Bass Events heeft gisteren de line-up vrijgegeven.

Bass Events laat weten dat de volgende artiesten al deel uitmaken van de line-up, maar dat er misschien nog een aantal verassingen bij komen.

Line-up:
Showtek LIVE (exclusive act)
Noisecontrollers
Coone
D-Block & S-te-Fan
Psyko punkz
Toneshifterz
Deepack
Endymion LIVE
Isaac
Darkraver
Ruthless
Demoniak
Mark with a K
Fenix
Q-ic
Playboyz
Dr. rude
Davoodi
Dark-E
Dr. phunk
Bestien
Junior Waxx
Chicago zone
Ronald V
Royal S
Lethal MG
Binum
MC Villain
MC Chucky

Kaartverkoop
Tickets voor dit feest kosten 35€* of 50€* voor een zeer beperkt aantal VIP-tickets. (* Ex fee)
In totaal zullen slechts 5000 tickets beschikbaar worden gesteld en verwacht Bass Events dat de kaartverkoop erg hard zal gaan.
De voorverkoop start online op de 3 juli vanaf 10.00 uur op BassEvents.be en bij Toff Music (Turnhout). Later deze zomer zullen ook tickets beschikbaar zijn bij alle Free Record Shop-winkels.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 27-06-2010 om 11:58 door Jor-D | Translate:

Reacties (23)

Plaats reactie
Joshua 27-06-2010 @ 12:01:04

Zal ook wel een aardig spectakel worden! als je ziet wat bassevents van Reverze heeft gebrouwen, kun je verwachten dat ook hier een show van gemaakt word. Leuke namen in de line-up maar voor mij veel te veel jump/tek, ik kijk de aftermovie wel :p van BassEvents zijn die meestal geweldig

Absolutsen 27-06-2010 @ 12:05:48

Toneshifterz dan eindelijk on tour? :D :D

Kaptain 27-06-2010 @ 12:13:16

Ga er wel heen denk, veel man zal samen draaien

zanzaNL 27-06-2010 @ 12:14:46

Verrassende line-up zeg :cry: !

walluuhr 27-06-2010 @ 12:18:17

Toch iets teveel jump zoals joshua al zei, ik denk dat dit hem niet gaat worden. Gister al wel gratis VIP voor masters besteld!

Vishengel 27-06-2010 @ 13:22:26

teveel jump!!! :(

Dimi 27-06-2010 @ 14:06:00

Mooie line-up…dit gaat een feest worden!

Thinuz 27-06-2010 @ 15:04:46

er zijn gewoon 2 area’s, 1tje met jump/tek en 1tje met hardstyle,
ik moet nog even kijken of dit wat word, geen eventtravel hws en ik oktober is ook weer thrillogy

Ducaz 27-06-2010 @ 15:40:28

Psyko punkz
Toneshifterz
Deepack
Endymion LIVE
Isaac
nice :D

DarkSymphony 27-06-2010 @ 17:35:05

lekkere line-up :D
leeftijd?

Helya 27-06-2010 @ 18:00:54

Bass Events is altijd 16+ eh :D en Toneshifterz :O Spijtig dat er maar 5000 tickets zijn. Nu ga ik er niet bij zijn :(

Negert 27-06-2010 @ 18:26:44

Al 5 jaar dezelfde line-up. :’)

HardStyler 27-06-2010 @ 18:33:24

Niks 2stages, er staat duidelijk: Lotto Arena :D & niet Lotto + Sportpaleis e :p
Misschien dat het al vroeg begint fzo? Vn 18u tot 6u :D

Helya 27-06-2010 @ 18:39:14

jha wel klote veel tek & jump :P Had wel wa minder gemogen

HardstyLennert 27-06-2010 @ 18:51:30

Zeker veel Jump/tek
& maar weinig hardstyle/hardcore valt me op..

dennis 27-06-2010 @ 21:38:58

10 hardstyle/hardcore acts tegen 17 jump/tek.
Is voor mij wel een beetje veel.

Gildo 28-06-2010 @ 10:31:36

In Lotto Arena kunnen zeker geen 2 area’s
en volgens mij zijn er maar 5000 kaarten beschikbaar.
Dus ik ga me niet gaan haasten voor al die tek/jump…

M-bition 28-06-2010 @ 10:57:52

Hmm Toneshifterz en Psyko Punkz!! ^^ Maar voor de rest? :s Deze doen we maar niet!

HardStyler 28-06-2010 @ 18:24:03

Moet je begrijpen e, Bass Events is groot geworden dankzij de Jump/Tek :)

Hard4Life 29-06-2010 @ 11:49:16

Ik ga proberen aanwezig te zijn

Toneshifterz wil je echt niet missen :$

Toke 076 29-06-2010 @ 14:04:03

Toneshifterz zal in die weken/maanden echt wel vaker in Nederland/Belgie gaan draaien hoor, denk je dat die voor 1 optreden de halve wereld omreizen?

thehardstyleholland 04-08-2010 @ 20:22:51

Whaa :D ik net me kaarten binnen :cool: :cool:
Toneshiterz here I come :cool:

HardstylePsycho 20-10-2010 @ 16:03:27

Jongens toch,
dit feestje wordt in belgië gehouden… das 1 jump/tek landje…
dus de line-up spreekt voor zich…
ben erheen geweest… voor mense zoals ik die alle Q-dance events doen en in Nederland uitgaan altijd…
triest feestje !!!
kinderspeeltuin/kindermeeting…… triest!!!!
eveneens super vet hardstyle en erna naar jump terug:s
opbouw ook niet logisch:s….
zwak!!!!!!!!!! podium!!!!!!!!
trieste show!!!!
één van de slechtste party’s van het jaar voor me

Reageren