A-lusion en Jones eerste gratis webrelease

Webreleases zijn in! Na de webreleases van D-Block & S-te-Fan volgen A-lusion & Jones het goede voorbeeld door ook niet uitgebrachte nummers als gratis download aan te bieden. Het eerste nummer dat erop staat is onder de alias Sylenth & Glitch met de track Your Choice.

Download: Sylenth & Glitch – Your Choice
Download mirror: Mediafire
Download mirror: Rapidshare
Download mirror: Megaupload

A-lusion: “The past months / years I made a lot of music. I decided to release some of them on the internet, which never got releases because of several reasons. Every week a new mp3 will come online. This first week you can download Sylenth & Glitch – Your Choice. Made back in 2007 for my Q-base performance. Check it out at the HOME section.. and come back every week to see a new surprise. Furthermore I updated my top 10 and biography”

Elke week komen er nieuwe nummers, dus hou A-Lusion en Jones zijn site of Hardtraxx.nl in de gaten voor nieuwe web releases!

A-lusion

Bron: A-lusion.com & Sander van Hardtraxx.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 23-08-2008 om 01:22 door Jor-D | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
Niels 23-08-2008 @ 03:14:17

hip !

Joost 23-08-2008 @ 10:34:45

ONNE!!!!! _0_

best lekkere track, de vocals zijn van Saw volgens mij

dual-d 23-08-2008 @ 12:14:16

ik had di vinyl al een week ofzo al hier liggen, ik had em ook zo kunnen uploaden

Jor-D 23-08-2008 @ 12:36:20

[quote comment="1292"]ik had di vinyl al een week ofzo al hier liggen, ik had em ook zo kunnen uploaden[/quote]

Dat vind ik knap, want deze is nooit uitgekomen op Vinyl ;)

Dennis Aka Mash 23-08-2008 @ 13:01:34

Heerlijk! Als het maar geen hype word bij de dj’s om allemaal aan webrelease’s te gaan doen.

Een min puntje vind ik dat het soms niet echt netjes afgewerkt is..

tommy 23-08-2008 @ 13:38:29

Scantraxx is goed bezig(Y)

edit:

Vocals zijn van jay and silent bob

zjoskee 23-08-2008 @ 15:41:55

He’s the ONNE _0_

Sander 23-08-2008 @ 19:39:58

Vocals zijn van Saw hoor met Amanda. Je hoort het heel duidelijk

jeroen 24-08-2008 @ 14:37:53

The link you have clicked is not available.

Kan em nie downloaden :(

Jor-D 24-08-2008 @ 15:38:10

[quote comment="1344"]The link you have clicked is not available.

Kan em nie downloaden :( [/quote]

Ik heb 2 nieuwe mirrors toegevoegd ;)

De koning 24-08-2008 @ 20:42:13

Eerste webrelease? Wat een onzin!

A-Lusion_-_Voodoo__Guidelinez_(SCANTRAXX036)-WEB-2008-SRG

Stelletje amateurs

Jor-D 24-08-2008 @ 20:46:33

[quote comment="1354"]Eerste webrelease? Wat een onzin!

A-Lusion_-_Voodoo__Guidelinez_(SCANTRAXX036)-WEB-2008-SRG

Stelletje amateurs[/quote]

Zeker geen koning in begrijpend lezen?

De koning 24-08-2008 @ 20:58:54

Ik denk dat jij er niks van snapt. De titel zegt dat dit de eerste webrelease van A-lusion is, wat dus niet klopt.

Jor-D 24-08-2008 @ 21:10:48

[quote comment="1356"]Ik denk dat jij er niks van snapt. De titel zegt dat dit de eerste webrelease van A-lusion is, wat dus niet klopt.[/quote]

Lees eens verder dan de titel.

De koning 24-08-2008 @ 21:13:15

Ik citeer:

‘Na de webreleases van D-Block & S-te-Fan volgt A-lusion het goede voorbeeld door ook niet uitgebrachte nummers als gratis download aan te bieden. Het eerste nummer dat erop staat is Sylenth & Glitch – Your Choice.’

Het feit dat het zijn eerste gratis track is wilt niet zeggen dat het zijn eerste webrelease is want dat is het dus niet. Wat snap je hier nou niet aan?

Harder Stylez 25-08-2008 @ 11:36:42

Niice Track :) had hem al gedownload ergens :)
Dacht dat die uitgekome was, maar het was een ander vn Sylenth en Glitch, namelijk Music in You !

gebster 25-08-2008 @ 20:20:29

jammer dat die niet downloadeble is :O