A-lusion & Scope DJ presenteren: Second Identity ‘The Album’

Scantraxx Recordz presenteert een knallend nieuw artiesten album van A-lusion en Scope DJ aka Second Identity. A-lusion en Scope DJ beiden twee zeer getalenteerde Hardstyle producers met een grote kennis en ervaring in het produceren van beukende Hardstyle.

Met optredens op de grootste en beste evenementen in de wereld zoals een Defqon.1, Bassleader, Reverze, In Qontrol, HardBass, Decibel Outdoor en een Qlimax zijn deze twee top producers onmisbaar en niet meer weg te denken uit de Hardstyle scene. Naast hun solo cariere hebben de heren een unieke (live) act ‘Second Identity’. Een buitengewoon sterke Hardstyle act met een eigen ‘sound’ wat zijn weerga niet kent.

Het is een logische keuze geweest om deze bijzondere samenwerking tot een hoger niveau te tillen. Beide heren hebben zichzelf opgesloten in de studio en een compleet nieuw ‘Second Identity’ artiesten album geproduceerd. Een album waar iedere Hardstyle liefhebber op zit te wachten! Een unieke sound waar je gewoon niet om heen kan en wil! Een album wat je niet kan laten schieten! Zorg er dus voor dat jij dit album in je bezit krijgt want dit is een echte must have voor in je collectie.

Pre-order op Hardstyle.com. De eerste 50 (vijftig) verkochte albums worden persoonlijk gesigneerd door A-lusion en Scope DJ. Pre-order hier.

Release date: September 2010

Tracklist:
01. Second Identity – Our Identity (Intro)
02. Second Identity – Karma Circle
03. Second Identity – Identify (Album Mix)
04. Second Identity – Atlantis
05. Second Identity – Distorted Device
06. Second Identity – Music On Demand (feat. Mc Chucky)
07. Second Identity – Amplified
08. Scope DJ – Final Destination (Second Identity Remix)
09. Second Identity – Alien Intelligence
10. A-lusion – Talk Iz Tomorrow (Second Identity Remix)
11. Second Identity – Live Without Existing
12. Second Identity – Music To Be Heard
13. Second Identity – Moving Madness
14. Second Identity – God Of The Underworld
15. Second Identity – Eternal Void



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-09-2010 om 19:36 door Khadber | Translate:

Reacties (41)

Plaats reactie
Mike-O 02-09-2010 @ 19:41:26

Ben benieuwd naar de tracks die nog niet ten horen zijn gebracht. Ik hoop een heel divers album!

janhafc 02-09-2010 @ 19:44:38

Ziet er opzich prima uit! ken niet alle tracks maar die ik ken vind ik wel lekker ^^

Qonversion 02-09-2010 @ 19:45:31

Ziet er lekker uit hoor! :)

luukieluuk 02-09-2010 @ 19:48:53

Ziet er goed uit!

Quiver 02-09-2010 @ 20:18:08

Mwah, geen hoge verwachtingen hiervoor.

bRt_ 02-09-2010 @ 20:23:27

IwantIt :D

Jaapert 02-09-2010 @ 21:04:43

@ janhafc welke ken je dan behalve identify?

Josh-T 02-09-2010 @ 21:13:45

Ge Pre-orderderd!

Hoe weet ik of ik bij de eerste 50 zit?

ksborg 02-09-2010 @ 21:19:00

@Josh-T: Volgens mij niet. Ik was om 16:06u, echt een paar minuten na de Tweet van Scantraxx. Dus hoop er iig bij te zitten :)

Merlijn 02-09-2010 @ 21:28:22

AWESOME!!

NaarDeQlote 02-09-2010 @ 21:28:27

@ jaapert, hun sets op Hardbass en/of Defqon.1 etc.

Wordt vast en zeker een leuk albumpje:)

Ducaz 02-09-2010 @ 21:35:21

In elk geval beter dan de headhunterz albums, voor mij. :D

douwe141 02-09-2010 @ 21:49:48

Hoezo moet hhz erweer bijgehaald worden, die is hier toch helemaal niet van toepassing

PDB1987 02-09-2010 @ 21:52:52

Ben zeer benieud!

The Amethist 02-09-2010 @ 22:04:10

Ik laat me verassen bij dit album, normaal gesproken niet mijn smaak maar misschien zitten er wel een paar lekkere tracks tussen :)

Trainfreak 02-09-2010 @ 22:11:21

Wauw nice, zijn de nummers full ?

Kryptica 02-09-2010 @ 22:21:26

Ik ben ook zeer benieuwd, en ik hoop ook dat het ook diverse tracks zijn qua stijl :)

Bas de Vogel 02-09-2010 @ 22:37:17

Ben benieuwd of dit album even legendarisch wordt als die van Willempie

Stokbrood 02-09-2010 @ 22:44:50

Dacht dat ze het alleen voor een Live act zouden gebruiken, maar nu toch een CD…

TheDizZorder 02-09-2010 @ 23:20:21

niet alleen CD … maar natuurlijk ook de zogenaamde Album Samplerz.. kijk das 2x geld verdienen aan een track. En dan over 3maanden ook nog ff in de Scantraxx Radio Sampler :p nog een keer geld verdienen :p

Wesz91 02-09-2010 @ 23:21:11

@Jaapert
kweenii ma ken ook groot deel vd tracks..
karma circle, identify, atlantis, distorted device, amplified, final destination remix..
das tog al gauw de helft..

G1LL 02-09-2010 @ 23:53:44

Wordt wel een leuk album denk ik :) Ik ben wel benieuwd!

HardstyleFreak 03-09-2010 @ 01:08:11

Dit is nu al een Helden album (l) Ik laat me verassen door de heren
paar nummers heb ik al gehoord
ramt goed door, Ik zeg Helden Duo_0_

xljarno 03-09-2010 @ 02:26:57

Erg fijn dit.

QuakerSw 03-09-2010 @ 06:43:05

Ze mogen wel flink hun best doen willen ze toch nog aan de verwachtingen voldoen.. de tracks die ik gehoord heb waren gewoon gemiddelde tracks die geen verschil maken..

Als ze dit willen veranderen, dan mogen/moeten ze echt een album uitbrengen met variëteit in de tracks ipv de tracks die ik al van ze ken :)

Ricardo1991 03-09-2010 @ 07:53:00

Sorry maat er komen 15 mummers op . ALS je bij release kijkt en dan bij album vergeet je 3 numbers of heb ik dat verkeerd

BtotheJ 03-09-2010 @ 09:31:37

Kan niet wachten :D

Khadber 03-09-2010 @ 09:52:13

Ik heb genoeg vertrouwen in beiden dat ze er een goed album van hebben weten te smeden!

CaLLitMusiC 03-09-2010 @ 11:19:18

Moet nog maar ff zien, khep dr 3 platen van gehoord en die waren gewoon goed, maar niet heel geweldig, benieuwd naar de rest iig

bux-x 03-09-2010 @ 11:28:01

Wat was het vet toen op hardbass!

Qre8ive 03-09-2010 @ 11:58:21

Khadber… je bent een stukje van de tracklist vergeten… zijn 15 tracks namelijk :)

Flip27 03-09-2010 @ 12:12:20

Producties van Second Identity klinken goed, ben benieuwd naar de nog te horen tracks!

Khadber 03-09-2010 @ 13:57:39

@Qre8ive: bij mij staan er gewoon 15 hoor!

Jor-D 03-09-2010 @ 15:42:11

@Khadber: was inmiddels al aangepast. Copy-paste foutje ;)

Ducaz 03-09-2010 @ 15:44:56

@ Iemand die zegt waarom HHZ erbij gehaald moet worden.

Ik zeg dat dit voor mij beter is dan HHZ, voor mij. Mijn mening.

Ik ga toch ook niet zeuren om iemands mening dat diegene er geen hoge verwachtingen bij heeft?
Maar je hebt gelijk, ik kan het voortaan beter niet zeggen. Aangezien sommige mensen er niet tegen kunnen dat mensen meningen hebben.
No offence

Poepislekker 03-09-2010 @ 17:17:03

Hier zit ik echt op te wachten! Na dat youtube filmpje te hebben gezien, word dit een knaller volgensmij!

Just4Music 03-09-2010 @ 17:43:49

zijn niet meer weg te denken uit de scene? lol