Aankomende zondag 2 Q-Base 2008 livesets op Q-dance Radio

Zoals jullie weten worden er al een tijdje livesets van feesten op de zondagavond bij Q-Dance radio vrijgegeven. Deze zondag, 28 december, staat in het teken van 2 Q-Base setjes, namelijk:

  • Zatox @ Q-BASE 2008
  • Deepack @ Q-BASE 2008

Deze zullen na afloop te downloaden zijn op hardtraxx.nl.

Dus: Tune in, luister met plezier en laat een berichtje achter!

Het Hardtraxx.nl team
 

Q-dance



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 26-12-2008 om 19:17 door Jor-D | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
Addo 26-12-2008 @ 22:19:34

Om et kort te zegn
fuck de q base sets
kwil die van qlimax

Melvin 26-12-2008 @ 23:23:37

Qlimax !!!!!!!!!!

Khadber 27-12-2008 @ 01:01:10

Ga je toch niet krijgen! Net als vorig jaar niet!

Dennis Aka Mash 27-12-2008 @ 10:16:06

Wat kunnen jullie zielig zijn zeg. Als je zo graag een live set van Qlimax had gewild had je maar met een voice recordertje rond moet lopen.

Stelletje kleine kinderen..

Rzr 27-12-2008 @ 12:44:54

Zo mag ik ‘t horen Dennis ;) als je sets had gewild van qlimax had je er maar moeten zijn of zelfs opgenomen moeten hebben :P Niet zeuren over Qbase sets pakken wat je pakken kan :D :D

jeffrey 27-12-2008 @ 13:05:37

Helemaal mee eens hoop alleen ook nog op de sets van Tatanka en Headhunterz op Q-Base 2008

Khadber 27-12-2008 @ 13:10:10

Nou ik ben anders zeeeerr beniewd naar de set van Zatox. Had graag hem een x willen zien, maar toen had hij last van zijn rug.. Groot fan van zijn producties!

Arthurhoihoi 27-12-2008 @ 13:55:41

26 december was geen zondag.

Khadber 27-12-2008 @ 14:00:19

Dan is het een tikfoutje van mijn kant.. 28 december dan ;) .

Jor-D 27-12-2008 @ 14:05:45

[quote comment="2678"]Dan is het een tikfoutje van mijn kant.. 28 december dan ;) .[/quote]

Foei! :p

Aangepast :D

baklap 27-12-2008 @ 14:53:53

:( waarom nou weer deepack op qbase… doe dan die van decibel of heeft q-dance de sets van decibel niet omdat et doro B2S is georganiseerd?

Jor-D 27-12-2008 @ 14:56:00

[quote comment="2683"]:( waarom nou weer deepack op qbase… doe dan die van decibel of heeft q-dance de sets van decibel niet omdat et doro B2S is georganiseerd?[/quote]

Ja klopt. En deze radioshow heet “The best of Q-dance”. Dus dan komen die al helemaaaal niet :)

Addo 27-12-2008 @ 16:15:20

[quote comment="2673"]Wat kunnen jullie zielig zijn zeg. Als je zo graag een live set van Qlimax had gewild had je maar met een voice recordertje rond moet lopen.

Stelletje kleine kinderen..[/quote]
sommige mensen willen ook van die muziek genieten
en zijn nog niet toegelaten op Qlimax
zoals ik
wat kan jij kortzichtig zijn zeg . . .

Tim 27-12-2008 @ 17:03:03

Zatox op Q Base was helemaal de bom! ben super blij dat die set vrijkomt, heb ook nog nooit veel van hem gehoord qua sets dus ik was zeer positief verrast toen op Q Base…
aanrader van mij om deze set te luisteren/downloaden

Dennis Aka Mash 27-12-2008 @ 20:14:24

Ik ben ook nog niet toegelaten op Qlimax. En ik ga ook niet zitten zeiken dat ik zo graag de live sets wil. Geduld hebben, dat is het hem.

Jens 28-12-2008 @ 13:22:50

Die vn DBSTF @ Q-Base ownde toch wel zwaar ze kindjes :x .
En heb is geduld, die sets zullen op tijd en stond wel te downloaden zijn …

Ravenwood 10-01-2009 @ 14:45:30

deepack liveset is echt een super set! van zatox ook zekers