Aanstaande Zondag @ Q-Dance Radio (18-01-2009)

Zoals jullie weten zendt Q-Dance radio regelmatig livesets uit van grote feesten. Deze week…

Technoboy @ Qountdown 2008-2009!!!

Dus: Tune in op de zondagavond, 20.00 op Q-Dance Radio en luister mee! De stream is te vinden op www.q-dance.nl. Je kan natuurlijk achteraf ook gewoon de liveset hier op Hardtraxx.nl downloaden.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 16-01-2009 om 14:56 door Khadber | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
Khadber 16-01-2009 @ 14:56:41

JAWEL!! HELDENSET ALERT!!!

Fabian 16-01-2009 @ 15:09:48

Superrchill, eindelijk een setje van technoboy, en een hele lekkere ook!

freddyadu8 16-01-2009 @ 15:32:46

Ben benieuwd naar deze !!

Red Acid 16-01-2009 @ 15:48:11

Heer-lijk!

Ronald 16-01-2009 @ 16:20:05

technoboy :s
dan tune ik zeker niet in
had gehoopt op iets als headhunterz :cool:

Khadber 16-01-2009 @ 16:31:56

Wat wil je van Headhuterz horen? Sorry maar TBY vind ik zelf vele malen beter. Headhunterz heeft (Op Subsonic en Reloaded Part 2) Niet heel veel bijzonders afgeleverd, terwijl Technoboy: Rage, Nerve, Miami Belch, remix van Amazing Combination en nog veel meer klappers uitbracht.

Heb het beste voor met Headhunterz, maar Headhunterz vet vinden en TBY niet trek ik bijzonder slecht.. Sorry om het zo te zeggen, maar dit klinkt als naam-fan.

Snor 16-01-2009 @ 16:33:17

Ach smaken verschillen Khadber. Ik hoor persoonlijk ook liever Headhunterz.

Stokbrood 16-01-2009 @ 16:35:46

Volledig met Khadber eens (l)
Headhunterz is altijd zelfde :cry:

Thomas 16-01-2009 @ 16:52:53

Ik heb toch liever lekker veel plezier bij beide heren :)

Headhunterz veel energie en gewoon goeie platen, en who cares als dit of dat al een keer in een andere track voorkwam :S

Anyway, TBY is ook leip en ik ga er van genieten! :D

Dennis Aka Mash 16-01-2009 @ 17:59:50

Khad, Technoboy is niet alleen Technoboy maar zijn wel een stuk of 5 personen. Dan vind ik het ook niet moeilijk om veel meer dikke platen uit te brengen. Meer hersenen is meer inspiratie en dergelijke.

Mil�n 16-01-2009 @ 18:00:44

YEAAH!! Als nog die prachtset! Dit is wordt knallen gek!! ;)

baklap 16-01-2009 @ 18:03:48

waarom zou je de set van headhunterz willen horen? download em gewoon.. hij staat allang online. dan kun je beter een set krijgen die nog niet uit is :huh:

HardStyler 16-01-2009 @ 18:10:29

Ik vind Ze Beide goed :)
TBY is een held ;)

Khadber 16-01-2009 @ 18:47:06

Het zijn er altijd 2 die produceren.. A. Dona – C. Giusberti, waarvan de laatste echt “draait” zeg maar. Verder doet hij ook producties in Trance enzo.

Dennis Aka Mash 16-01-2009 @ 18:56:25

kijk is voor de lol bij Shotty Snipers van Bruno power Khad, dan zie je een stuk of 5 namen.

Rik 16-01-2009 @ 19:15:14

TECHNOBOY :D :D . NICEEEE DIT :cool: :cool:

Josh-T 16-01-2009 @ 20:56:12

“technoboy
dan tune ik zeker niet in
had gehoopt op iets als headhunterz ”

Ja maar het setje van headhunterz is op die avond zelf al uitgezonden ;)

Khadber 16-01-2009 @ 22:57:08

Verschil: Bruno Power is een artiest op sich.. En bij Headhunterz staat ook regelmatig bijvoorbeeld The Prophet vermeld etc. Dus dat heeft er niet al te veel mee te maken.

kees 17-01-2009 @ 11:55:29

mensen! Hardstyle is Hardstyle! zolang er maar goeie platen worden gedraait toch?;)

en zolang het iedereen naar ze zin heb!!!!

Stokbrood 17-01-2009 @ 23:43:16

kees: 17-01-2009 @ 11:55:29
mensen! Hardstyle is Hardstyle! zolang er maar goeie platen worden gedraait toch?;)

Helaas gebeurt dat het laatste jaar maar weinig…

Markos 18-01-2009 @ 12:40:00

@ Stokbrood

Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb weer genoten op de festivals.

Jens 18-01-2009 @ 18:14:06

Is Technoboy ook al DJ Phil TY ? :’)

Khadber 18-01-2009 @ 18:23:51

Zover ik weet.. Ja.

Jens 18-01-2009 @ 19:11:17

Lol , dieje blijft in mijn achting stijgen :’)

Khadber 18-01-2009 @ 20:02:48

Ik mag zeker wel weten waarom he? ;)

Wil jij elke week een plaat met TBY als artiest? Maar dan elke keer met een andere sound?

Nipsen 18-01-2009 @ 20:09:41

Zit nu te luisteren, heerlijke set. Echt lekker los achter mijn pc!!!!!

Ravenwood 18-01-2009 @ 20:11:27

tot nu toe echt lekkur :D

MIAMI BELCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! te lekker nummer XD

Khadber 18-01-2009 @ 20:30:52

De avond komt terug.

OP HET FORUM MAAK IK DE TRACKLIST ONDERTUSSEN, Check daar even voor meer info!!

Reageren