Absolutely Hardstyle: Timetable en laatste info

Nog een paar daagjes en dan is het weer tijd voor de 3e editie van Absolutely hardstyle in St Michielsgestel. Hieronder de laatste informatie en de timetable.

Tijden
Absolutely hardstyle duurt van 20:00 uur tot 03:00 uur. Zorg dat je er op tijd bij bent zodat je niks hoeft te missen!

Garderobe
Er is een betaalde garderobe aanwezig zodat je veilig je jas op kan bergen. Dit is op eigen risico.

Legitimatie en leeftijd
De minimum leeftijd voor Absolutely hardstyle is 16 jaar. Bij twijfel kan hier op gecontroleerd worden. Neem dus gewoon je legitimatie (rijbewijs, ID-pas, OV, paspoort) mee, zodat je niet aan de deur geweigerd kan worden.

Parkeren
Auto’s kunnen geparkeerd worden naast en voor de locatie. Fietsen dienen worden gestald in de daarvoor bestemde fietsenrekken.

Munten
Drank dient betaald te worden met munten. Deze zijn verkrijgbaar bij de kassa. Je kunt deze munten met contant geld en met PIN betalen.

Timetable
20.00-21.30 Ramo
21.30-22.45 Soulshakerz
22.45-00.00 The Chronic & Loudness
00.00-01.00 Dailucia
01.00-02.00 Noisecult
02.00-03.00 Noisecontrollers
Mc Nolz

Kaartverkoop
De laatste kaarten zijn nog verkrijgbaar via paylogic, primera, de locatie zelf en bij Gasterij de Zwaantjes in St. Michielsgestel.

Absolute Hardstyle

Bron: persbericht



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-09-2009 om 13:28 door Jor-D | Translate:

Reacties (11)

Plaats reactie
HardStyler 24-09-2009 @ 15:33:46

Je bent nu hier: Home » Interviews » Absolutely Hardstyle: Timetable en laatste info

Volgens mij staat dit verkeerd ? :D

freddyadu8 24-09-2009 @ 15:56:30

Je bent nu hier: Home » Interviews » Absolutely Hardstyle: Timetable en laatste info

Volgens mij staat dit verkeerd ? :D

Aangepast! :)

Taxi 24-09-2009 @ 20:44:00

Word nou elk klein feestje in elk dorpje uitgelicht op de frontpage?

Dan zou ik ff een kijkje gaan nemen op de agenda van partyflock, daar staan nog wel wat grotere feestjes. Word een drukke frontpage denk ik zo.

johnlienden 24-09-2009 @ 20:45:46

@Taxi: niet gaan zitten zeuren aub.
Hier staan Noisecontrollers en Dailucia en dat zijn namen die de meeste bezoekers hier graag horen.
En zulke feesten mogen van mij best op de frontpage.
Niet mee eens: neem dan de taxi terug naar Fok!

Jor-D 24-09-2009 @ 20:56:51

@Taxi, als wij benadert worden voor het plaatsen van een persbericht, dan doen we dat gewoon ;) Dat was dus ook hier het geval.

verdult 24-09-2009 @ 21:30:32

En vaak zijn dit soort feesten de leukste vind ik persoonlijk

Taxi 24-09-2009 @ 21:47:08

@Johnlienden: Blijf jij dan lekker op Geenstijl?
Beetje kansloos zinnetjes over nemen.

Niet meteen zo in de aanval joh.

NoobstaR* 24-09-2009 @ 22:46:15

@verdult

Inderdaad, wij hebben een paar lokale house/hardcore feesten, zijn altijd het meest gezellig omdat je allemaal bekenden tegenkomt! :)

Dustydus 24-09-2009 @ 23:13:40

whahah hoezo staat deze hier ? :D hahaha hier gaa ik ook wss heen eerst naar TBYD :D

@ NoobstaR* snap je punt :P maar zijn ook feesten waar je niet herkend wilt worden :s :D

thedominator 25-09-2009 @ 16:55:20

eerlijk gezegd vind ik het ook maar raar ik ken wel betere feestjes als dit en die komen niet op de frontpage
en dailuca is niet goed vind ik johnlienden :p
Enigste die goed is is noisecontrollers meer niet..
City Of Justice was pas een zalig feestje: Paul elstak vs darkraver, 2-sidez, The Pitcher, Dozer, josh& Wesz heerlijk :)
:)

Dustydus 27-09-2009 @ 22:12:14

? hehe Dailucia vond ik goed draaien en was zeker goed om naar te kijken :p