Adrenaline 2009: Line-up

Ook de belgen schijnen gigantische feestjes te kunnen bouwen! Op het terrein van Bobbejaanland gaat Bass Events op 30 Augustus weer een gigantisch feest geven. Hieronder vind je de line-up…

Line-Up
D-Block & S-te-Fan
Coone
Psyko Punkz
Playboyz
Stephanie
Mystery
Brennan Heart
Frontliner
Chicago Zone
E-Max
Josh & Wesz
Francesco Zeta
Q-IC
Binum
Jones
Dark-e
Vicious D & Larsson
Sjoekoe
Dany BPM
Def Toys
Guarana
Point Blanc
MC Chucky
MC Apster

Kaartjes voor dit spektakel kosten slechts 32,00 en zijn te koop via www.bassevents.be en op www.teleticketservice.com

Trailer:

YouTube Preview Image



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 31-07-2009 om 15:31 door Khadber | Translate:

Reacties (16)

Plaats reactie
johnlienden 31-07-2009 @ 15:47:03

Lijkt me dik.
Alleen weer jammer dat het in Belgie is.
Ga er niet zo’n eind voor rijden.

Mol 31-07-2009 @ 16:10:48

Francesco Zeta

voor de rest niet heel veel

dawasiknie 31-07-2009 @ 16:15:56

Johnlienden, Bobbejaanland is niet zo heul ver hoor. Das een half uur van de grens af.
Ik ga dr misschien wel heen.

johnlienden 31-07-2009 @ 16:21:52

en voor mij nog een uur tot ik bij de grens ben.
Heen gaat waarschijnlijk nog wel, maar na een feestje ben ik altijd behoorlijk brak.
Dan gaak g1 1,5 uur meer in d auto zitte en in een belgisch hotel slapen vindt ik ook niet alles.

bRt_ 31-07-2009 @ 16:32:30

Hopelijk Aanwezig! Eerst mensen mee proberen te krijgen en mensen overtuigen xd

WiEBJuH 31-07-2009 @ 16:44:57

sjoekoe? :p

wtf is dat voor naam man >.< :D

Kaptain 31-07-2009 @ 17:35:27

Is een resident in Complex.
Draait voornamelijk Tek.

HardStyler 31-07-2009 @ 17:41:13

Bwaa.. Vind het maar niks eigenlijk ..
Ben vorig jaar geweest.. het is van 13u – 18u fzo xs

Noisecontrollerz 02-08-2009 @ 12:59:34

Het is mss een beetje duur voor het aantal uren muziek maar het is slechts 5euro extra dan de normale prijs van bobbejaandland dus het valt eigenlijk nog wel mee.
Je moet het bezien als een dag naar een pretpark met geweldige muziek erbij ^^

thedominator 02-08-2009 @ 18:39:56

@ mol
Voor de rest niet heel veel?
D-block s-te-fan, frontliner, brennan heart, psyko punkz, josh & Wesz is voor mij al genoeg eigenlijk :)

Noisecontrollerz 03-08-2009 @ 14:40:54

Indeed de line up is vele beter dan die van vorig jaar ^^

Double-Dutch 03-08-2009 @ 21:11:47

Heb me er vorig jaar wel vermaakt, super concept! Alleen jammer dat het park ook voor “gewone mensen” open is… Je wilt toch ff snel een attractie meepikken zonder een uur in de rij te hoeven staan.

lorenzo bedaf 17-08-2009 @ 21:58:08

wat een kut lineup enigste goede djs zijn d-block & es-te-fan en frontline voor de rest kut daar heb ik geen 32 euro voor over ik ben naar decibel geweest dit jaar dat was tien keer beter daar kreeg je waar voor je geld

Thomas 17-08-2009 @ 22:49:00

Van Hoe laat tot Hoe laat is het??
En mag je dan ook het park in??
Want als dat zo is bespaar je juist wel geld uit want je hebt dan goede muziek en ook nog een gratis attracties want alleen bobbejaanland zelf kost al 31 euro.

Als je dan ook nog het park erbij hebt is het goedkoop vind ik zelf

dejens 18-08-2009 @ 10:53:00

@ lorenzo bedaf

tot hoeverre ben jij dan bekend in de hardstyle categorie? :huh:
als je de rest kut vind..behalve d-block & S-Te-fan en frontliner..
dan is dr toch iets goed mis met jou..
Psyko Punkz, Brennan Heart, Josh & Wesz, Stephanie,, die zijn toch ook van ultieme klasse! ^^

SoundTunerZ 18-08-2009 @ 18:20:58

ja precies dat ze goede muziek maken hoeft niet direct te betekenen dat ze ook goed kunnen draaien. Vind de nummer van bijv brennan heart vaak best wel kut maar hij draait wel goed en bij frontliner is dat juist andersom, die draait minder goed dan dat ie platen maakt ;)

Reageren