Adrenaline 2010: De line-up

De Belgische organisator Bass Events heeft niet stil gezeten en is druk bezig met voorbereidingen voor diverse festivals deze zomer. Een van de laatste van dit festival seizoen is Adrenaline. De line-up van dit feest in Bobbejaanland is bekend gemaakt.

Dit jaar zal Adrenaline 2010 op zondag 29 augustus 2010 gehouden worden. Er zullen 2 stages zijn, 1 outdoor en 1 indoor. Welke indoor en outdoor zijn is niet bekend.
De complete line-up:

Area 1:
Zatox
Noisecontrollers
Psyko Punkz
Coone
D-Block & S-te-Fan
Ambassador Inc.
Scope DJ
The Vision
Bass Modulators
In-Phase
Hosted by MC Villain

Area 2:
Davoodi
Mark With A K
Ruthless
Fenix
Dark-E
Demoniak LIVE
Qatja S
Playboyz
Junior Waxx LIVE
Royal S
Def Toys
Kid Rascal
Hosted by MC Chucky

Tickets gaan €32,00 kosten en zullen vanaf 1 juli te koop zijn bij Free Record Shop, Toff Music en op www.bassevents.be



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 22-06-2010 om 09:48 door Khadber | Translate:

Reacties (46)

Plaats reactie
Flip27 22-06-2010 @ 09:53:59

Aanwezig! ^^
Trouwens tot nu toe is op Adrenaline de buitenstage altijd jump/tek geweest en de indoor (bij die achtbaan hal) de hardstyle stage!

Rik-ert 22-06-2010 @ 09:56:26

en dit is dus een event waar geen leeftijd aan zit?

als dat idd niet zo is, ben ik aanwezig :P

Helya 22-06-2010 @ 10:07:03

Bass Events is toch altijd 16+?

Flip27 22-06-2010 @ 10:12:47

Bass Events is inderdaad altijd 16+ alleen de laatste tijd is er toch weer oneenigheid over..
Hoorde dat ze The Qontinent ook bijna naar 18+ hadden gemaakt?

Helya 22-06-2010 @ 10:20:53

Uhu, maar dat is nu Tomorrowland geworden. Qontinent is nog altijd 16+

hdhessel 22-06-2010 @ 10:41:49

dit is gewoo nvan 0 jaar

Rik-ert 22-06-2010 @ 10:42:58

Correctie, dit moet wel zonder leeftijd zijn:

“Tijdens ADRENALINE geldt het huisreglement van Bobbejaanland.
Dit betekent dat er geen minimumleeftijd is, maar het park behoudt ten allen tijde het recht om bezoekers te weigeren.”

Bron: http://nl.netlog.com/BassEvents/blog/tag=adrenaline

dat word ‘m wss wel dan :D

edit: hdhessel, je was me voor :]

Helya 22-06-2010 @ 10:47:32

Dan hebben jullie geluk! Hoop dat er niet teveel kleine snotters zijn :P

Rik-ert 22-06-2010 @ 10:58:30

mmm, kleine snotters zijn niet erg, ben zelf ook nog 14 (morgen 15), zolang ‘t maar niet van die mooiboy’s zijn, en ‘t gewoon gezellig is, vind ik ‘t best.
En wss zijn al die belgen wel te vinden bij de jumpstyle, dus wellicht schilt dat in gezeur met gekke belgen :p

bRt_ 22-06-2010 @ 11:02:31

Niet al die belgen zijn bij de Jumpstyle te vinden want ik sta in de Hardstyle Stage Rik-ert ;) Jawohl, ich bin Dabei!

Oxbow 22-06-2010 @ 11:08:53

jumpstyleeeeeeee :D
met 12 jarige belgjes yeheeesz

Joshua 22-06-2010 @ 11:11:00

Leuke line-up, bobejaan land is maar net over de grens toch? dus niet eens zo ver rijden! maar dit word hem toch waarschijnlijk niet, de week na Decibel en maandag begint mijn stage periode :(

Rik-ert 22-06-2010 @ 11:24:19

@bRt_

maar er zit altijd nog een groot verschil tussen verhalen wat je best vaak hoort, en belgen die meer met de scene hebben dan stoer zijn en drugs proberen ;)

vat ‘t niet verkeerd op :)

Ducaz 22-06-2010 @ 11:40:40

Zo the vision doet het goed de laatste tijd
Mooie line up voor de rest ook, Zatox :D

stynch 22-06-2010 @ 11:42:54

Rik-ert

je praat echt stront

Kaptain 22-06-2010 @ 11:51:05

Coone werkt The Vision gewoon omhoog

Rik-ert 22-06-2010 @ 11:58:11

stynch, wellicht is ‘t een iets te snel gevormt oordeel/aanname van mij, en wellicht is ‘t grotendeels ook bullshit, maar ipv dat je alleen meld dat ik stront lul, me ook nog eens verteld waarom? daar heb ik meer aan denk ik..

maargoed, ikben d’r bij!

HardstyLennert 22-06-2010 @ 12:06:08

Geen minimum leeftijd !
Dat is zo en blijft zo ,
Bobejaanland is een familie park jong en oud dus is dat zo ..

Ik ben 13 ,
ik kom gewoon voor de muziek, ik ben niet zo’n mooiboy ;)
Ik krijg het schijt ervan dat iedereen 13jarige (raw)Hardstyle luisteraars allemaal vergeleken worden met mooiboys met een groot ego die staan te jumpen..
Nou ik ben niet zo.

Misschien zie ik wel een van jullie ?
Ik bevind me meestal/altijd in de binnen podia , hardstyle stage

Sunrise8 22-06-2010 @ 12:08:33

Elk jaar zit ik te twijfelen of ik wel ga. Want 2 van mijn liefdes komen hier samen: feesten(hardstyle) + achtbanen.
Maar elk jaar weer wil er niemand mee :( maar dit jaar ga ik proberen er zeker bij te zijn :)

Martinos 22-06-2010 @ 12:10:52

@ Rik-ert: je bericht is echt te vaag. Wat wil je nou precies zeggen? Dat Belgen wel alleen maar Jumpstyle luisteren?

In dat geval: Onzin! Ga eens naar een festival als je 18 bent en je ziet genoeg Belgen die gewoon los kunnen gaan op hardstyle of een lekker potje Industrial. Belgen (en Duitsers) zijn zo’n beetje de gezelligste ‘housers’ die er zijn.

Mocht dat nou niet zijn wat je bedoelde….dan please…enlighten me.

Martinos 22-06-2010 @ 12:12:55

@ Kaptain: The Vision is wreed…dus ik vind het niet zo erg dat hij een paar duwtjes van Coone krijgt. :)

Rik-ert 22-06-2010 @ 12:18:31

Wat ik bedoelde, is dat ik best vaak hoor, dat er op feesten in België, heel vaak van die gasten hebt die alleen maar lopen te kloten, met drugs, en kwa gedrag. En ik moet idd zeggen dat m’n woordkeuze vaag was, en niet klopte. want tuurlijk weet ik dat niet alle belgen zo zijn, en bedoelde meer te zeggen dat ik hoop dat dat soort gasten lekker naar de jump gaan, zijn we daar vanaf.

Meer in die stijl bedoel ik ‘t, dankje dat je aangaf dat ‘t vaag was, had daar zelf niet bij nagedacht dat ‘t verkeerd kon overkomen, beetje dom van mij.
is dat nogsteeds bullshit :p ?

Ducaz 22-06-2010 @ 12:21:29

Martinos

Idd helemaal eens, vision verdient het

En Rik-ert dat heb je in nederland ook, maar misschien omdat hier meer feesten zijn dat je het niet merkt?:)

Rik-ert 22-06-2010 @ 12:43:21

zou kunnen idd, maaja, sorry for the misunderstanig.
we gaan d’r wel gewoon heen en we zien wel!

xpress 22-06-2010 @ 12:53:59

aanwezig waarschijnlik , namelijk 50 meter van men deur :d

Martinos 22-06-2010 @ 13:50:27

@ Rik-ert: het is me nu duidelijk ;) Thanks voor de verheldering. Ik sluit me aan bij Ducaz, die mensen heb je overal. Probeer je er gewoon niet aan te storen…dan heb je er ook geen last van :) Lekker je eigen ding doen is voor mij regel nr 1 :D

Flip27 22-06-2010 @ 13:54:29

Volgesmij kunnen jullie beter overgaan naar het forum haha!

killerf1st 22-06-2010 @ 13:58:32

haha wat een doeloze discussie hier :p

Maargoed ik ga proberen dr bij te zijn! ;)

mutagenx 22-06-2010 @ 14:06:03

hier ben ik aanwezig!!! verleden jaar was goed deze wordt beter!!!

Rammelslakje 22-06-2010 @ 14:27:58

Dit feest is IN een pretpark? En de achtbanen e.d. zijn gewoon open? :P Dat moet wel n unieke ervaring zijn ^^

ComingHard!RealHard! 22-06-2010 @ 15:08:40

@ Dit feest is IN een pretpark? En de achtbanen e.d. zijn gewoon open? :P Dat moet wel n unieke ervaring zijn.

Met je zatte ballen in de bots-auto’s.. Lekker ramme! :p

Rammelslakje 22-06-2010 @ 15:12:44

Ik dacht eerder aan mentaal zowel als fysiek vliegen in dat Sledgehammer ding *kwijl*

kevinsep 22-06-2010 @ 15:19:33

Opzich is de Line-up wel goed..! De binnen area zal wal bij die grote binnenachtbaan zitten.
Maar zou daar het geluid dan goed zijn? en plek voor zoveel man is er toch niet?
Zelf nog nooit naar dit feest geweest maar wel naar het pretpark :p
En het zou indd vet zijn, van je padje af in de achtbaan! :D

HardstyLennert 22-06-2010 @ 15:51:36

indoor : Het is waar de paardenshows zijn …
Outdoor : die grote opening bij de sleghamer

Flip27 22-06-2010 @ 16:28:57

Zeker niemand wat de jump/tek ook interesseert he :p

Dj Yendor 22-06-2010 @ 16:33:24

Hier zit geen leeftijd aan vast kijk aftermovie van vorig jara er loopt een klein kind van 4/5. dus dan zal iemand die 15 is er ook wel mogen lopen.

HardstyLennert 22-06-2010 @ 16:42:57

Ja ik zag ook een meisje met Miss Dirty Workz op haar kleedje ze was 3-4jaar :D
Het is gewoon een pretpark dus gewoon geen min. leeftijd ,

IK KAN NIET WACHTEN TOT 29 AUGUSTUS !

Echfourel 22-06-2010 @ 17:30:38

haha,

je zal net met je burgelijke gezinnetje een dagje bobbejaanland gaan

Hardlover15 22-06-2010 @ 17:46:21

zou ik binnekomen?? ik ben 13.. maar ik ga voor de muziek en heb respect voor die Dj’s ik zou het dan ook wel vet vinde om ze te zien:p

HardstyLennert 22-06-2010 @ 19:38:02

@ Echfourel
Ja hehe !
Arme mensen dan..

@Hardlover15
Als je wat gevolgd dat wist je dat er al 100x gezegt geweest dat het voor alleleeftijden is !

Ik waarschuw jullie wel..
Ik had vorig jaar flesjes drinken bij en snoep enzovoort..
Gooide ze zo in een container !
Mijn zus was kwaad omdat ze haar fruttelas hadden weggegooit haha !

Dimi 22-06-2010 @ 22:02:45

Ben al elke editie geweest… en nu Noisecontrollers komen, ga ik zeker van de partij zijn! :D

HardstyleLover90 23-06-2010 @ 02:15:22

LOL .. hardstyle feest in een pretpark, wist niet dat het bestond :p

dutch_hardstyle 23-06-2010 @ 11:18:52

Aanwezig en gelukkig eens iets zonder 16/18+..
ik ben ook pas 14 maar niet zo’n mooiboy figuur, gewoon lekker losgaan, daar kom ik voor!

Flip27 23-06-2010 @ 11:42:22

Heb toch al een aantal kleine poten geteld die nu zeggen aanwezig te zijn :p

Rik K. 23-06-2010 @ 17:14:36

Pff die french tek/jump line-up is gruwelijk!!! Leeftijd maakt niet uit.. Als iedereen het maar naar zn zin heeft, en dat het lekker los gaat!

HardstyLennert 27-06-2010 @ 17:18:33

1 juli zijn de tickets verkrijgbaar !
Ik kan niet wachten tot 29 augustus !
(l)

Reageren