Album preview Brennan Heart – Musical Impressions

Een preview van het nieuwe artiesten album van Brennan Heart “Musical Impressions”.

“And now at the beginning of a new chapter, there’s the artist album. Brennan Heart with ‘Musical Impressions’, about to be released on Scantraxx Recordz, is filled with sixteen brand new productions displaying the high quality recognizable sound of Brennan Heart.

Brennan Heart completed his album and offers you an exclusive sneak peek. ”

YouTube Preview Image

Tracks in het filmpje:
01. Musical Impressions
02. Face The Enemy
03. Rockstar Dj
04. Muzik Bizz
05. Can’t Kill Us
06. Feel U Here (Ft. Shanokee)
07. Audiometric
08. I Love Haters
09. We Come And We Go
10. Just As Easy
11. Feel U Here (The Viper & G-Town Madness Remix)

De CD zal de volgende tracklist hebben:
01. For Years (Intro)
02. Feel You Here (Ft. Shanokee)
03. Face The Enemy
04. Rockstar DJ
05. Muzik Bizz
06. Musical Impressions
07. Just As Easy
08. We Come And Go
09. Ancient Beat
10. I Love Haters
11. Can’t Kill Us
12. Audiometric (2009 Album Mix)
13. Push Play!
14. About Time
15. One Blade (Noisecontrollers Remix)
16. Feel You Here (The Viper & G-Town Madness Remix)

Release datum
De release datum van het album is nog niet bekend. Op z’n eigen website spreekt Brennan Heart over een “paar weken”.

Brennan Heart presenteert zijn nieuwe album voor het eerst op Defqon.1 Festival 2009 in de Blue area.

Nieuwe website Brennan Heart
Tegelijkertijd met de aankondiging van zijn nieuwe album, is er ook een vernieuwde website.

Brennan Heart - Musical Impressions



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 03-06-2009 om 13:48 door Jor-D | Translate:

Reacties (46)

Plaats reactie
Khadber 03-06-2009 @ 13:50:44

Klinkt beter dan ik had verwacht!! Misschien toch wel interessant!

Als zijn mixing normaal gesproken nou net eventjes beter was dan nu op Black België, dat was echt een ramp.

Rico_:D 03-06-2009 @ 14:02:52

Zitten wel een paar nummers bij waar je lekker op los kan gaan:)
Misschien toch even een bezoekje brengen aan de Blue, mits de timetable gunstig is.

Dj rudestylez 03-06-2009 @ 14:08:12

klinkt zekerz goeie ga ik in gaten houden ;)

scantraxx 03-06-2009 @ 14:20:18

Vind die musical impressions en we come and we go het beste klinken :p

Dennis Aka Mash 03-06-2009 @ 14:26:29

Klinkt heerlijk! Laat maaren komen Brennan!

Bisde 03-06-2009 @ 14:37:06

brennan heart – just as easy, is vergeten

feel u there/here klinkt erg lekker

misschien kijkje nemen als timetable de kans geeeft

Teknizion 03-06-2009 @ 14:37:21

Geweldig! Brennan is weer terug!

Josh-T 03-06-2009 @ 14:42:58

We Come and We Go staat in het filmpje aangegeven als Just As Easy of niet?

Best veel goede nummers.

Bisde 03-06-2009 @ 15:03:41

haha, wou net de tracklist plaatsen.

15. One Blade (Noisecontrollers Rmx)

daar ben ik echt benieuwd naar…

a-troxx 03-06-2009 @ 15:08:14

Zitten inderdaad wel leuke tracks tussen!!! :D

Markos 03-06-2009 @ 15:09:29

@ a-troxx; inderdaad

Snor 03-06-2009 @ 15:10:16

Snap niet helemaal wat ‘Feel You Here (The Viper & G-Town Madness Remix)’ op t end van dat album (of iig deze preview, misschien bouwt het album anders op) doet, valt compleet buiten de boot qua stijl.
Vind het zelf niet heel erg, hou wel van wat harders, maar het moet wel passen.

@Josh-T: neehoor, kijk maar @4.00 staat gewoon We come and we go in beeld.

johnlienden 03-06-2009 @ 15:23:25

(l)

Jesper-HardBeatz 03-06-2009 @ 15:24:09

Face The Enemy _O_

ONE BLADE (NOISECONTROLLERS REMIX) ___O___

Dorus ML 03-06-2009 @ 15:28:20

@ Snor, zo hard is het nummer niet en persoonlijk vind ik het een goede afsluiter voor wat ik nu zo hoor.
Veel zeggen dat ze een kijkje zullen nemen op Defqon.1 als het uit komt in de TimeTable, maar als ik er zou zijn. Zou Ik BH Preferen boven bv Headhunterz of D&S

Dennis Aka Mash 03-06-2009 @ 16:20:01

Brennan Heart verdiend gewoon een plek op de mainstage.

ricardo 03-06-2009 @ 16:22:44

Klinkt donders lekker .
ga maby wel eve kijkje nemen op defqon 1.

peace

rickie 03-06-2009 @ 16:29:00

@dorus ml, helemaal mee eens zekers op defqon even een kijkje nemen bij brennan.
wat ik nu hoor klinkt in iedergeval goed :)

keesachterstevoren 03-06-2009 @ 16:35:04

Kvind de eerste al vet nummer 6 doet het ook wel … ben benieuwd naar de NC mix van one blade

ronaldlovesnena 03-06-2009 @ 16:50:17

timetable hoeft niet eens
hierbij ben ik aanwezig @ defqon 1

Snor 03-06-2009 @ 16:54:09

@Dorus, er moeten wel hele vreemde dingen met de timetable gebeuren wil ik dit missen (Alpha2, Donkey Rollers oid).

Hardstyle addic 03-06-2009 @ 16:57:16

mooi album cker nummer 11:P aanwezig @ Defqon :D

Henk 03-06-2009 @ 17:06:51

Brennan Heart
Master Piece!

HardStyler 03-06-2009 @ 17:52:45

(l)

Sjaak1 03-06-2009 @ 18:10:37

Geniaal, lang niks van Brennan gehoord!!
Goede tracks, Brennan is back!

Arthurhoihoi 03-06-2009 @ 18:43:12

Vind het allemaal saai, op Audiometric na.. Maarja, had ook niet zo veel verwacht van mr. Brennan

keesachterstevoren 03-06-2009 @ 19:42:10

Hopen dat alles elkaar mist op defqon … noisecontrollers , donkeyrollers , the pitcher , zatox brennan heart en dan effe nar black om masters of ceremonie mee te pakken. Pfff wat wordt het gassen over minder! dan 2 weken

Kaptain 03-06-2009 @ 20:57:26

Heeeeeeeerlijk (l)

Cazper 03-06-2009 @ 21:21:55

Audiometric <3

Nout 03-06-2009 @ 21:40:39

ben er niet kapot van, beetje een isaac stijl :( en het laatste liedje in het filmpje is bijna hardcore :(

Arthurhoihoi 03-06-2009 @ 21:45:14

Het laatste liedje is Hardcore slimpie :p

Dominator 03-06-2009 @ 22:46:52

dus daar heeft hij zich de laatste tijd mee bezig gehouden ^^
je hoorde hele lange tijd niks van em :(

maar website ziet er strak uit, ik ga zijn album in de gaten houde ;)

Zinloos geluid 03-06-2009 @ 23:20:09

klinkt goed :D

TheNabster 04-06-2009 @ 00:39:27

klinkt erg goed.
denk dat ik het album wel ga halen. :D

Chubby Fucker 04-06-2009 @ 17:14:28

Hier word ik echt panja van!

vette platen
vooral Muzik bizz, Audiometric

beetje techno achtig ook maar zijn heerlijke platen, hopelijk maakt ie hiermee ze comeback! zou zonde zijn om deze dj toch te zien verdwijnen na platen als masterblade en revival x

thedominator 05-06-2009 @ 00:27:21

Hij is weer terug onze oude brennan heart! :)

FRArnold 05-06-2009 @ 12:31:23

Heerlijke Preview!!! De songs die mij het meest aanspreken zijn Rockstar DJ en Can’t Kill Us! Ook ben ik erg benieuwd naar One Blade!

Volgens mij is We Come and Go een remake van een liedje van DJ Tiesto??

Goed werk Brennan!!

The S.T 05-06-2009 @ 13:10:51

Waarneer komt het album uit ? :D ongveeer :)

Dorus ML 06-06-2009 @ 18:50:14

eind juni schat ik zo, of 2 weken na defqon.1 hopelijk

Zijn site ziet er ook strak uit. Die styl spreekt met wel aan

Swizzer 07-06-2009 @ 13:10:45

wow had niet verwacht dat deze preview zo hard zou zijn!
zitten zkr chille plaaten tussen

LNDRTJN 09-06-2009 @ 16:35:06

Afgelopen zaterdag al mogen genieten van de eerste track van t album, tijdens een set van de Prophet op Intents Festival. De tent ging goed los! ;)

The S.T 15-06-2009 @ 19:26:05

ik hoop over paar weken, het album weet iemand ook waarneer het album van D-Block and S-tefan komt ? :)

Khadber 15-06-2009 @ 20:20:32

September, dus dat duurt nog lang genoeg.
Deze komt als het goed is eind juni.

LNDRTJN 26-06-2009 @ 19:00:37

Ik verwacht m morgen :cool:
Aangezien ie 2 weken na defqon uit zou komen..