Album Project One weer uitgesteld

Het begon allemaal door een nieuwsbericht op Q-dance dat Headhunterz & Wildstylez bezig zijn met een nieuw album. Inmiddels zijn we 4 releasedatums verder en zijn we erachter gekomen dat het album word uitgesteld tot 23 juli.

Update: 7 juli ligt ie in de winkel. Dat heeft The Prophet bevestigd.

project-one_groot

Na Defqon.1 Festival 2008 werd het voor ons allemaal een stuk duidelijker: 19 juni is de releasedatum volgens Freaky.nl.
Dit werd echter aangepast naar 23 juni, 3 juli, 17 juli en inmiddels 23 juli volgens Cloud 9 Music, de officiële distributeur van het album.

De release datum wordt keer op keer uitgesteld, typische Scantraxx-vertraging.

Hoe zit dat nou?
Een vaste bezoeker van deze site ging op onderzoek uit, en kwam met het volgende resultaat:
Omdat Cloud 9 alleen de distributie, verkoop en betalingstransacties verzorgd kunnen hun geen persbericht over deze vertraging versturen. Cloud 9 is nog in overleg met Scantraxx hoe ze dit naar buiten gaan brengen.

Met al die vertragingen op een rij lijkt het ons dus niet handig om daar op te wachten dus doen wij het maar:
Scantraxx heeft aangegeven aan Cloud 9 om het album met een maand uit te stellen.

De release datum op Cloud 9 staat nu op 23 juli 2008, dus laten we hopen dat het album dan wel uitkomt!

Hardtraxx.nl bedankt Jur voor het kleine onderzoekje :)

Update: 7 juli ligt ie in de winkel. Dat heeft The Prophet bevestigd.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-06-2008 om 15:10 door Jor-D | Translate:

Reacties (41)

Plaats reactie
LOWrider_NL 24-06-2008 @ 15:50:46

Omg. Nog een maand. Zucht. Als ze niet oppassen is Jump dan weer in _O-

Joost 24-06-2008 @ 16:12:26

ahahahhahahah ja precies LOWrider

Hoi 24-06-2008 @ 16:49:45

Ik had gister het album besteld, omdat er stond 23 juni. Besteld en betaald. echter zie k paar uurtjes later dat het opeens 23 juli is geworden.pffff

Snowdogg 24-06-2008 @ 16:57:14

[quote comment="651"]Ik had gister het album besteld, omdat er stond 23 juni. Besteld en betaald. echter zie k paar uurtjes later dat het opeens 23 juli is geworden.pffff[/quote]

Tja hetzelfde voor mij..Echt balen, maar het zal het wel waard zijn=P

Jur 24-06-2008 @ 17:05:56

w00t, credits!

Ontopic:
For friggin sake… wéér een maand.
Één voordeel, ik ben wel weer thuis van vakantie als ‘ie uitkomt ;)

patrick 24-06-2008 @ 17:50:30

beetje jammer weer :S mja onderhand wel gewend van scantraxx haha:P brengen zoieso niet snel nieuwe tracks uit dus kan dit er ook nog wel bij:P
tog kijk egt uit naar de dag dat et album uitkomt!!:D

Sander 24-06-2008 @ 18:59:47

Ik heb dus ook al betaald en bij mij staat Shipment Date 23/6/08 dus ik weet het niet want op de Astral Music BV site staat weer Status released. Dus ik ben benieuwd of ik hem binnen krijg

timmeke 24-06-2008 @ 20:50:42

ik had m ook besteld bij cloud 9 en heb ze gemaild over de levering. Dit kreeg ik terug:

Hoi Tim,

Ik heb vernomen dat er iets mis is met de planning van de persing en dat dit nog 2 weken gaat duren.

Met vriendelijke groet/Kindest Regards,Maarten Luijt Astral Music BV

Odyssee 24-06-2008 @ 21:38:17

Jup zelfde antwoord kreeg ik ook terug

ja 25-06-2008 @ 14:21:45

Op Cloud9 staat ie gister op 23 juli.. Maar ik kijk net en nu staat hij op 7 juli?

LOWrider_NL 25-06-2008 @ 14:30:06

Hij is vervroegt dus ? :o
Nou ja vervroegt… Nog steeds een tikkie aan de late kant, als je het mij vraagt.

Jor-D 25-06-2008 @ 14:30:55

Eerst zien, dan geloven :P

prophet 25-06-2008 @ 14:56:06

heb toch écht vernomen dat de release 3 juli is!

:-D

Jor-D 25-06-2008 @ 14:57:01

ow, mail me dan is :)

Jor-D 25-06-2008 @ 15:48:05

Ok, ___7 juli___ ligt ie dus in de winkels volgens The Prophet.

Sander 25-06-2008 @ 15:58:27

Haha relax, dus we kunnen ook verwachten dat ze rond die tijd worden opgestuurd voor degene die hem online hebben besteld :) .

Wel fijn dat er nu een vaste datum is :D . GElukkig nog wel voordat ik op vakantie gaat

LOWrider_NL 25-06-2008 @ 16:18:30

The Prophet komt hier ook voor de live sets eh ;)
Net trouwens nog even die van Defqon 1 geluisterd :D daar word je goed vrolijk van. Verfrissende set. :)

Maar ik ga een beetje off topic. Mooi dat het mee valt. Ik ben erg benieuwd :)

timmeke 25-06-2008 @ 20:34:53

http://www.projectone.nl/

links boven in op de site^^

hehe

Jan 26-06-2008 @ 00:51:02

goed goed had hem maandag besteld d8 dat ik hem woensdag ofzo binne zou hebben en toen las ik 23 juli pas dus dit is een meevaller:P:D

Younes 26-06-2008 @ 10:41:47

Hey
Ik heb gister Scantraxx ook even gemaild hierover.
En heb te horen gekregen dat het 3 juli is geworden.

gr. Younes

Jor-D 26-06-2008 @ 10:45:09

Dan zal de drukker wel klaar zijn, 7 juli is uiteindelijke release datum, staat zelfs op http://www.projectone.nl

Jur 26-06-2008 @ 10:54:57

Wel grappig dat alle partijen iets anders zeggen.

Opsomming

Scantraxx: 3 juli
Project One site: 7 juli
Cloud9: 23 juli

Het liefst geloof ik Scantraxx natuurlijk ;)

DirtySecret 26-06-2008 @ 13:32:44

Beetje jammer, op freaky staat nu ook dat Scantraxx Unreleased album vertraagt van 19juni, naar 26juni, naar 10 juli… irritant zeg..

steef 26-06-2008 @ 15:56:57

kan er mij iemand de teksten van
best of both worlds
life beyond earth
geven?
ik vind ze nergens

Jimbo 26-06-2008 @ 18:42:59

7 juli is de heilige datum :)

Tom 26-06-2008 @ 21:44:16

Het album wordt waarschijnlijk uitgesteld omdat het nummer Art of Creation waarschijnlijk gejat is van Robert Miles – In My Dreams ( http://nl.youtube.com/watch?v=QqXymYHmF0A ). Slechte zaak, hopelijk komen ze er snel uit:) en anders wordt het wachten, en wachten en wachten!

Jor-D 26-06-2008 @ 21:58:11

Lijkt mij dat ze dat wel hebben nagevraagd/gecheckt ;)
7 juli komt ie gewoon :)

Jan 27-06-2008 @ 14:46:08

Ik hoop dat hij gewoon 7 juli uitkomt en als hun gezeur krijgen of Art of Creation gejat is van Robert Miles word ik nie goed:(

timmeke 27-06-2008 @ 19:09:19

HET is NIET te geloven….. 14 juni @ astral wederom

timmeke 27-06-2008 @ 19:10:01

14 juli bedoel ik^^

TakkU 28-06-2008 @ 20:57:51

Ik gok zelf dat ie de 7e gewoon uit gaat komen!! Der is al een rip van de CD op t internet te vinden!

timmeke 29-06-2008 @ 11:48:54

dat zijn ripjes van de site van astral dacht ik, maarjah maar 192kbps:(

DJ Xtremer 30-06-2008 @ 20:47:05

Op de Scantraxx site staat het volgende over het Album: The album will be in stores on July the 7th. Keep watching this site for more information about ‘Project One. Dus laten we hopen mensen:D

timmeke 01-07-2008 @ 18:59:27

vaaaag check freaky.nl nu staat hij op Morgen! Woensdag 2 juli :O

jeroen 02-07-2008 @ 12:49:38

ik geloof dat ik m gevonden heb op t net :O

jeroen 02-07-2008 @ 12:49:59

ik geloof dat ik m gevonden heb op t net :O
Headhunterz_Vs._Wildstylez_-_Project_1-WEB-2008-XTC_Only part I
Headhunterz_Vs._Wildstylez_-_Project_1-WEB-2008-XTC_Only part II

Canyonree 02-07-2008 @ 13:10:25

Ja, dat is de lage kwaliteit. Die heb ik ook al een paar dagen

Jor-D 04-07-2008 @ 13:23:53

Links naar illegale downloads worden hier niet geaccepteerd. Laat dat even duidelijk wezen.

BP 04-07-2008 @ 14:10:07

Hijs al uit mensen! Je kan em al vanaf gisteren bij Freakyrecords bestellen! Nou heb em meteen binnen !

timmeke 04-07-2008 @ 14:34:14

ik hoop dat als ik zo thuis kom van werk dat hij ligt te wachten op me ^^