Alpha Twins naar Scantraxx Records

Gisteren bekend gemaakt; de Alpha Twins zitten zojuist bij het Scantraxx Records label.

Officieel persbericht:
“As of today Scantraxx Recordz is very proud to present that the Alpha² are members of the respected record label; Scantraxx Recordz. Scantraxx spreads its sound into the scene using their own labels as Scantraxx, Silver, Reloaded, Evolutionz, XXL, Italy, Special and Squaretraxx.

In the last couple of years the Alpha² established a steady position in the hard dance scene as a great dj-team. They created their own label, A² Records, to release their own Alpha² sound. The productions are well known for their rough, hard, fast, but still very melodic sounds.

Alpha²
The Alpha² started as residents at the Qlubtempo parties in Zaandam. During these performances they’ve showed that Alpha² and rough hardstyle are synonym. They played at the biggest events and festivals such as: Qlimax, Defqon.1, Hard Bass, Q-BASE, Mystery Land, and Decibel. The brothers also travelled to a lot of foreign countries like: Germany, Swiss, Austria, Sweden, Spain, Italy, Poland, France, UK, and Estonia.

After several releases on different labels (Q-dance, SYS-X, Mythica and Paint It Black) ) they decided it was time to start their own record label in April, 2008. The name for this label wasn’t hard to come up with. Since they have been performing as Alpha² for many years, they decided that the only logical name should be A² Records. Less then a year later the 7th release is already scheduled. A² Records is as of today powered by Scantraxx Recordz. Expect nothing less then high quality hardstyle on A² Records.”



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-04-2009 om 10:13 door Jor-D | Translate:

Reacties (13)

Plaats reactie
Rexic 25-04-2009 @ 10:41:10

ik weet niet wat ik hier van moet denken… vindt wel een grote stap voor alpha twins! maar ook voor scantraxx, want het kan best een verkeerde zet zijn op lange termijn! persoonlijk vondt ik de tracks nooit echt wat bezonders, op enkele na dan! we hopen het beste voor ze;)

Khadber 25-04-2009 @ 11:17:58

NEEEEEEEEEE!!!!!!

Leuk hoor.. 1 Dominant label, 1 dominante bookingorganisatie, 1 dominante feesten-organiator.. Zal goed zijn voor de concurrentie!

Snap nou ook meteen waarom ze op defqon staan.

EvoViper7 25-04-2009 @ 12:07:04

Stonden ze vorig jaar toch ook?

Q-Dominic 25-04-2009 @ 13:10:27

t gaat om de muziek. zal verder niet veel veranderen

Dennis Aka Mash 25-04-2009 @ 13:16:03

Waarom nou nog meer bij Scantraxx.. En wat gebeurt er met he A2 records label? Wordt daar maar af en toe wat op gereleased ofzo..

Erg jammer..

Jor-D 25-04-2009 @ 13:17:36

Zal ze eens even mailen :) Ben ik ook wel benieuwd naar.

edit: gemaild

Jens 25-04-2009 @ 14:52:15

Kheb ook gemailed en ze zeggen dat A² Records gewoon zal blijven voortbestaan en dat er niet veel gaat veranderen …

Dit komt hen natuurlijk goed uit , want Scantraxx-artiest = meer boekingen = meer geld .

Machiel 25-04-2009 @ 16:27:40

Het label blijft gewoon bestaan en blijft hetzelfde idd, al1 staan ze nu onder Sxantraxx naar mijn weten

Snor 25-04-2009 @ 16:30:59

Randzaken, feit blijft gewoon dat de Alpha Twins stal een hoop fijne artiesten heeft rondlopen die heerlijk harde hardstyle draaien.

luca 77 25-04-2009 @ 20:13:08

Kan leuk worden mits Alpha twins records haar eigen stijl behoud. In dat geval is het gunstig, omdat de typische scantraxx sound die bijna uitgemolken is dan nieuw leven in wordt geblazen. Ze moeten dus NIET de typische scantraxx sound gaan overnemen, dan wordt het teveel van hetzelfde.

En verder lekker blijven produceren op a2 records. Het label van de toekomst hopelijk!

Party Lover! 27-04-2009 @ 09:53:09

MOOI!
zien we die straks ook op scantraxx feesten!

Guide4U 01-05-2009 @ 21:39:43

ik ben het eens met Machiel:
A² Records is as of today powered by Scantraxx Recordz.

oftewel: A2 word gesteund door Scantraxx.
ik denk dat het gewoon een soort samenwerking word in plaats van dat Alpha2 naar Scantraxx gaat, zou ook voor hun zelf niet slim en logisch zijn geweest: in 2008 voor veel geld en moeite een label oprichten en een jaar later alweer naar scantraxx gaan :p

Jochem 21-06-2009 @ 16:51:15

Ik denk dat de zaak niet goed liep, bij a2 records. vandaar dat ze nu samengaan met scantraxx, ik denk dat er de komende periode wel meer fusies komen.

Reageren