Alphaverb geeft “Gentalica – Musik” gratis weg

Alphaverb heeft al een aantal tracks weggegeven, maar gaat hier in 2010 gewoon mee door. Dit keer is de track Gentalica – Musik aan de beurt.

De track zelf was al te bewonderen in de oktober preview op het YouTube-kanaal van AVIO. Zojuist is deze online gezet als gratis download. Bekijk hier de preview:

YouTube Preview Image

Alphaverb over Gentalica – Musik:
“This track was the first track in the AVIO minimix at the end of 2009.
I was not intending to finish this project but since I got so many questions about it, here is a playable version!

Vocals are taken from “Gabry Ponte vs Fargetta – Music”. ”

De track is in de releases-sectie te downloaden.

Vorige gratis releases:
www.alphaverb.nl (media pagina)



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 12-01-2010 om 23:18 door Khadber | Translate:

Reacties (16)

Plaats reactie
Fom 12-01-2010 @ 23:22:49

Oh nice!

Bas de Vogel 12-01-2010 @ 23:41:06

Ik vind hem voor een AVIO-productie wat minder, maar zeker goed te doen :)

Addo 13-01-2010 @ 00:01:59

vind hem best saai eigenlijk ..

eMule 13-01-2010 @ 00:02:38

AVIO, sowieso fijn ;D

oostzaner 13-01-2010 @ 09:29:25

NICE! :D

G1LL 13-01-2010 @ 11:27:22

Het is niet een geweldige track, goed te doen inderdaad zoals Bas de Vogel zegt. Wel leuk dat ze deze releases weggeven! ^^

Snor 13-01-2010 @ 11:53:43

Geen goud maar absoluut ook geen slechte track. En ach, blijf Nederlander, gratis = meepakken die hap!

Luca77 13-01-2010 @ 12:44:31

Lekker plaatje :)

frankhardenberg 13-01-2010 @ 14:11:15

ik vind het wel een nice track hoor!
en gratis = indd op zn Hollands sws meenemen

Dennis Aka Mash 13-01-2010 @ 16:04:50

Lekkere plaat hoor! Zou een heerlijke zomer hit kunnen zijn!

tat2dave 13-01-2010 @ 16:55:31

Vind AVIO ( bijna ) altijd dik, maar vind dit net niks…. Om het maar positief uit te drukken

QonFuzion 13-01-2010 @ 17:55:33

Best een aardig plaatje vind ik. :) Leuk melodietje, leuke kicks, best aardig dus.
Zeker ook vet dat ze hem gratis weggeven! Thumbs up! :)

SanderM 13-01-2010 @ 18:10:30

@ Tat2dave
Misschien geven ze hem daarom ook wel weg :$
Zelf vind ik deze ook niet echt zo bijzonder.

Bisde 13-01-2010 @ 18:42:32

Heb niet het echt AVIO gevoel hierbij! intro/outro… alhoewel als er meer tijd in zou zitten denk ik toch dat het een dikke plaat zou kunnen zijn

Nout 13-01-2010 @ 22:39:36

lkkr mysterieus/space nummertje :)

Titatovenaar 14-01-2010 @ 01:19:18

Dit nummer moet ook flink gepitched worden. Ik heb hem ze de track horen spelen op ongeveer 154 bpm en dan issie al een stuk leuker;D