AVIO Podcast Episode #08: Mixed by Geck-O

AVIO Records geeft sinds een aantal maanden een podcast uit. Iedere laatste zondag van de maand komt er een nieuwe editie uit. Ook deze maand weer op de frontpage te vinden!

Download AVIO Podcast Episode #08: Download

Tracklist:
01. Geck-o – Don’t You Lose It (Intro version)
02. Walt – What You Get
03. Intractable One – Feel The Force (Alphaverb Remix)
04. Ironblood – Ultravox (Zatox Mix)
05. DJ Thera – A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
06. Tuneboy – Tunebeat / 2 Best Enemies – Unity (Mashup)
07. DJ Theo & Louis Brain – Trashin’ Madness (Julian DJ & Davide Sonar Remix)
08. Die Antwoord – Zef Side / Coca – Extreme Voice (Mashup)
09. Geck-o – Forces Of The Universe
10. Jones & B-Front – Lunatick (Raw Mix)
11. Public Domain – Automatic Audio Overload (The Machine Remix)
12. Geck-o & Phrantic – The Hard Way
13. Psycho Brothers – Rock This Place (DJ Activator Remix)
14. Noisecontrollers – Macabre 2010
15. Geck-o vs Thera – Trespassing



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 29-08-2010 om 09:57 door Khadber | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
Joshua 29-08-2010 @ 11:07:09

TL spreekt me niet echt aan…. behalve Ironblood ultravox (zatox mix)

Lyst 29-08-2010 @ 11:48:27

Tracklist <3 en benieuwd naar de nieuwe geck-o en machine tracks

sjuul 29-08-2010 @ 12:46:19

Supeeeer!:D altijd heerlijke setjes van AVIO
Kunnen ze die niet elke week doen. in een maand luister je ze veel te vaak :p

Hardstyleking 29-08-2010 @ 12:52:33

dacht dat geck-o niet bij avio zat? of sla ik de plank hier mis

Rickie 29-08-2010 @ 13:00:32

lekkere tracklist :)

Lyst 29-08-2010 @ 13:29:09

geck-o heeft een release samen met phrantic (the hard way) op avio

Oxbow 29-08-2010 @ 13:59:36

die podcast van AVIO zijn gewoon altijd dik, en nu ook weer!

Chris–tiaan 29-08-2010 @ 15:14:11

Interessante TL! Luister altijd ff avio podcast! Zijn meestal wel meesterlijk.

Mol 29-08-2010 @ 20:44:08

Dit is fantastisch!

HardstyleSteensel 30-08-2010 @ 17:30:24

een van betere livesetjes tot nu toe :)

StantonDJ 31-08-2010 @ 13:04:33

Het kan aan mij liggen, maar wat een verschikkelijke podcast is dit zeg…
De Geck-o stijl trekt mij al helemaal niet…maar dit slaat alles. Alleen al dat eerste nummer… :cry:

Maar goed smaken verschillen :(

Catatonic Overload 31-08-2010 @ 15:33:33

Dan ligt het inderdaad aan jou.

Barsbas 31-08-2010 @ 20:35:52

begin is inderdaad niet echt mijn ding maar vanaf die harde rag-bass van tuneboy wordt het weer zon lekkere knalset zoals ik van de boys van avio gewend ben, zeker wel waard om mee te nemen deze set…. trouwens offtoppic; dat deuntje van unity lijkt erg op dat deuntje van dilirious van david guetta…. :D

nik27star 01-09-2010 @ 15:21:18

@ stantonDJ, ik vind juist een heel dik begin :)
niet dat standaart werk :)

Reageren