b2s maakt agenda voorjaar 2010 bekend

In 2010 staan een groot aantal b2s evenementen op de kalender. Pak je agenda er bij want hieronder vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2010:

Zaterdag 16 januari
Euphoria
013, Tilburg

Zaterdag 6 februari
Hard Bass
GelreDome, Arnhem

Zaterdag 13 maart
Pussy lounge
Matrixx, Nijmegen

Zaterdag 27 Maart
Knock Out!
SilverDome, Zoetermeer

Zaterdag 10 april
Hardcore4life meets Darkness4life
Maassilo, Rotterdam

Zaterdag 15 mei
Euphoria
Central Studios, Utrecht

Naast de agenda van het eerste half jaar wil b2s je ook attenderen op Decibel outdoor festival 2010, wat dit jaar plaats gaat vinden op zaterdag 21 augustus op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 14-12-2009 om 10:45 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
The Anim0l 14-12-2009 @ 11:36:49

hmmz miss naar hardbass
maar knockout word 100% gaan

The Ace of Bass 14-12-2009 @ 11:42:23

YEAH KNOCK OUT!!! zo vet vorig jaar :D
en hard bass ben ik standaard bij :D

Saimen 14-12-2009 @ 16:56:38

Hardbass & Decibel sowieso aanwezig! :D
Euphoria is beide edities nog twijfelgeval, net als Knock Out!

DJhp 14-12-2009 @ 18:38:12

Hardbass kaartjes binnen, Decibel sowieso. Knock-out nog niet geweest,
maar lijkt me een wijs feestje :D

[NL]Sjefke 14-12-2009 @ 18:58:21

Euphoria, Hard Bass, Knock out (misschien), Euphoria (misschien) en Decibel natuurlijk :D

BassFromAbove! 14-12-2009 @ 19:25:05

Op Decibel, Hardbass, KO en PussyLounge 100% aanwezig! Maassilo wordt nog kijken of dat uhm wordt maar knallen wordt het zerk! B2S (l)

Dustydus 14-12-2009 @ 22:45:44

Nice decibel is best laat mis kan ik er dit jaar wel bij zijn !!

hmm dit is slecht voor Mysteryland :/ Die is 1 week er na

Dan weet ik wel waar ik na toe ga :P

Khadber 14-12-2009 @ 22:50:53

@Dustydus: Mysteryland zit altijd tussen de andere feesten ingepland en is al-tijd uitverkocht geweest. Dat komt omdat er ook nog andere stijlen dan hardstyle te vinden zijn.

StylxZ 15-12-2009 @ 11:16:32

Decibeeeeeeeeel! :D

Absolutsen 17-12-2009 @ 13:35:51

Gewoon Mystery Land & Decibel! Hophop.. op naar Hardbass! (../sigh.. duurt nog even.. eerst CQ!)

StephanieMichelle 17-12-2009 @ 16:34:21

Hardbass zowieso aanwezig! Decibel is nog niet zeker..
K moet vanaf maart half jaar stage lopen op Schiphol :)
dus hoop dat ik op die dag niet hoef!! :cry:

Mike 25-12-2009 @ 14:43:53

We rocken ‘m op Hard Bass :cool: