B2S Television Episode 28

Deze week in B2S Television: Een interview met Pat B en de Decibel Outdoor Festival 2010 line-up release.

YouTube Preview Image

B2S Television is een wekelijks terugkerend item van de organisator B2S.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-06-2010 om 17:06 door Jor-D | Translate:

Reacties (31)

Plaats reactie
sjuul 24-06-2010 @ 17:23:23

Ze hebben niet echt veel boeiends meer om te laten zien de laatste episodes.

Oxbow 24-06-2010 @ 17:28:04

bla bla bla jumpstyleeeee bla bla bla
waarom niet een interview met Demoniak dat is veeeel boeiender ^^

Flip27 24-06-2010 @ 17:46:19

@ sjuul: ik kan je niet meer dan gelijk geven.
@ Oxbow: inderdaad, een interview met Demoniak of Fenix is véél beter!

Mannonymous 24-06-2010 @ 17:53:09

Wat een vrolijk dikkertje! :D

RiStyle 24-06-2010 @ 17:58:13

Wat een homo

M-Blastz 24-06-2010 @ 18:26:30

de jump tog van tegenwoordig :p

haha hij mag zijn handtekening niet zette op de poster :D

G1LL 24-06-2010 @ 18:48:03

Het is niet zoveel boeiends, maar doe niet zo negatief over jump, volgens mij weten jullie niet half hoe vet zo’n jump tent is met [b]LIEFHEBBERS![/b] en lui die net zo’n gevoel bij jump krijgen als wij bij hardstyle. En net als defqon heb je meerdere area’s en dus niet alleen hardstyle…, dus ik snap B2S heel goed dat ze ook een interview doen met een jump producer/dj, vind ‘t wel leuk zelfs :)

Hardheadz 24-06-2010 @ 19:27:46

Hij is echt wel homo

Wesz91 24-06-2010 @ 19:27:55

*poing*poing*poing*poing*
en vergeet de rauwe jump niet *POING*POING*POING*
daar wil ik nog nii dood gevonde worden, lekker na main, loudness en hc4life!!
en kom maar weer op met die tegen comments!

johnlienden 24-06-2010 @ 19:49:36

@Wesz91: heerlijke comment!!!
Keep up the good work -.-

DJ ShaG 24-06-2010 @ 19:56:43

Tja ieder zijn eigen mening, voor een keertje vind ik tek/jump wel lage..

the sidespinnars 24-06-2010 @ 22:30:12

@Ristyle precies egt een flikker jump dit jump dat jump tog van een gebouw man. :p

Jay 24-06-2010 @ 22:56:30

Wat een afkrakers zitten hier toch. Ik ben geen jump fan maar kan me voorstellen dat liefhebbers van die stroming ook hun helden graag zien op decibel.

Jammer dat al die hardstylers hier nooit andere stijlen in hun waarde kunnen laten

Pat B draait al tijdje mee respect voor hem aan zijn werk ook al is dat niet mijn ding

Mannonymous 24-06-2010 @ 23:51:48

Allemaal blaaskaken comments dit.. Stiekem jumpen ze allemaal ;)

Mike-O 24-06-2010 @ 23:52:58

Ben 21 augustus te vinden op de main en op Loudness..
Niet in de UP!, maar kan de muziek wel waarderen.. ;)

Jor-D 25-06-2010 @ 00:35:44

Laat die man toch eens in z’n waarde. Kinderachtige opmerkingen… -_-

HardstyLennert 25-06-2010 @ 00:49:57

Jumpstyle -_-

Maarja hij is daar dan weer voor..
Met alle respect voor wat hij al deed en nog doet
Maar voor mij zou een interview met andere jump artiesten zoals
Coone , Demoniak , Fenix , Ruthless veel boeiender zijn

Klementino 25-06-2010 @ 04:21:39

Hoewel ik buiten de jumprage nooit echt jump luisterde is dit wel een van de redenen dat ik nu Hardstyle luister :p Ik was meer van de jeckyll & hyde(ofwel Ruthless)-muziek…. de rest boeide me niet echt. Ik denk dat het feit dat het Ruthless was ook de reden is dat hardstyle beter bij me past, ik vind de hardstyle ook veel vetter dan jump toen, maar het was een opstapje zeg maar.

Een ruthless en een maarten Vorwerk kan ik waarderen, een Coone ook nog wel, en laat je nu net ruthless en Coone ook terugzien in de hardstylescene, best toevallig…

Met alle respect een Patt B doet me dan weer helemaal niks

G1LL 25-06-2010 @ 08:17:47

Mensen, respecteer Patt B gewoon, en de jump/tek scene, en vergeet ook niet dat er een verschil is tussen jump/tek & jumpSTYLE.

Joshua 25-06-2010 @ 11:08:46

poing poing, niet intressant! doorlopen….

Jur 25-06-2010 @ 12:33:45

lol wat een vent

Envious 25-06-2010 @ 12:38:10

wat een conjo :P

Nipsen 25-06-2010 @ 15:49:07

allemaal lekker mekkeren,
maar die jump van vroeger dat is pas jump!
lekker the-site stijl enzo, niet commercieel!

Ga maar is naar The Site reunion party in (nu topzz)
man, dan leer je het wel waarderen, van nu is het veel te vrolijk!

tafkan 25-06-2010 @ 17:57:19

dit hele filmpje: zever, klets en gezwets (niet negatief bedoeld over jumpstyle) en er wordt ff in 10sec. verteld dat de line-up is bekendgemaakt, wat iedreeen allang wist…… niet echt interessant te noemen…..

KSwoosh 25-06-2010 @ 22:08:27

wat een sukkel

LOWrider_NL 26-06-2010 @ 15:29:32

Kansloos gelul hier. Dat jump niet je ding is kan goed zijn, maar zo praten gabbers ook over de hardstyle pussy’s dus beter doe je er goed aan gewoon normaal over dat gerne te praten en iedereen in zijn waarde te laten. Ik ben ook hardstyle/hardcore liefhebber maar heb respect voor de jumpers. Wat minder voor die Poolse shuffelaars die iedereen omver knallen tijdens een leuk hardstyle feest maar dat is weer een ander verhaal. Bevalt je die UP stage niet? Ga je er toch niet heen. Keuze is aan jou.. Net zoals dat je niet verplicht was om dit filmpje te kijken.

Joshua 26-06-2010 @ 20:00:14

sow LOWrider_NL, jij bent echt koel…. -.-

Rzr 27-06-2010 @ 09:45:39

@ Joshua & LOWrider_NL

LOWRider_NL is in ieder geval heeel veel cooler dan jij :D .

Ik ben het eens met je LOW ;) !

LOWrider_NL 27-06-2010 @ 22:10:08

@ joshua
Thanks man. (l)

Ducaz 27-06-2010 @ 23:28:55

Lol wat boeit het nou allemaal -.- waar mensen wel niet moeite aan verspillen.. ^^