b2s waarschuwt voor onofficiële ticketkanalen bij aankoop Decibel

De voorverkoop voor Decibel outdoor 2009 is inmiddels in volle gang. Net als voorgaande jaren zal het festival weer volledig uitverkocht gaan.

b2s wil mensen er extra op attenderen dat zij hun tickets enkel via de officiële verkoopkanalen aanschaffen. Tickets zijn te verkrijgen via Ticketonline, waaronder internet, het callcenter en de Free Records Shops of in combinatie met een busreis via Event Travel.

Via google kom je terecht op websites van alternatieve ticketaanbieders. Hier worden kaarten voor 25-50boven de ticketprijs aangeboden en bovendien is de geldigheid van deze tickets niet gegarandeerd!

Wees dus verstandig!

Klik hier om naar Ticketonline te gaan

Decibel Outdoor Festival 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-06-2009 om 16:23 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (9)

Plaats reactie
Snor 11-06-2009 @ 16:40:30

Mijnes zijn alweer een tijdje binnen via TO. Zo lang die nog te koop zijn zie ik niet in waarom je tickets via andere kanalen zou kopen (eventtravel daargelaten).

Nickk 11-06-2009 @ 18:57:31

Onzinnige mededeling

Khadber 11-06-2009 @ 19:08:27

Want? Er zijn elk jaar nog zovelen die erin trappen..

Snor 11-06-2009 @ 19:16:42

Maar ik denk niet dat diegenen hardtraxx bezoeken, met alle respect ;)

dawasiknie 11-06-2009 @ 19:26:25

Waarom zou je toch in godsnaam tickets kopen bij een inofficiëel ticketverkooppunt kopen als je ze gewoon bij TO kan bestellen, voor minder geld?

Ik ga ze gewoon via Eventtravel doen btw.

Khadber 11-06-2009 @ 19:30:01

http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=kaartje+decibel&meta=

Zie jij de eerste link naar TO? Als men niet weet waar je ze moet halen.. (Vooral bedoeld voor de mensen die dus minder bekend zijn met dit alles).. En je kan beter hier ook maar neerzetten, dan heb je misschien minder ellende.

verdult 11-06-2009 @ 21:29:56

ticketonline zou iets aan hun SEO moeten doen :p