Bass Attack – The end of the beginning: Line-up en timetable

Na 2 succesvolle editie’s in 2010 komt Berg Events op 7 mei 2011 met een 3e editie van Bass Attack in Café ‘t Vöske in Berg & Terblijt.

Liefhebbers van de hardere stijlen in het zuiden des lands moeten altijd flink wat kilometers afleggen om naar een hardstyle/hardcore feest te kunnen gaan. Berg Events kwam met het idee om het een keer andersom te doen en de hardcore en hardstyle naar Zuid-Limburg te halen. Met 2 succesvolle editie’s afgelopen jaar waar o.a. Degos & Re-done, Fenix, Atmozfears, Low-E en Josh en Wesz hun skills hebben kunnen tonen komt Berg Events terug met editie 3 : Bass Attack – The end of the beginning

Line-up & Timetable :
20:00 t/m 21:30 Zero Awarenez
21:30 t/m 22:30 The Vision
22:30 t/m 23:30 Alphaverb
23:30 t/m 00:30 Ran-D
00:30 t/m 02:00 Joepardy
00:30 t/m 02:00 X-treme
MC Jor-D

Kaartverkoop:
De kaartverkoop start op zaterdag 15 januari en ze kosten € 10,00 per stuk. Kaarten zijn verkrijgbaar bij via [email protected] en bij Café ‘t Vöske, Grote straat 8, 6325 EC Berg & Terblijt

Meer Informatie:
www.berg-events.nl
[email protected]

Aftermovie Editie 2:
YouTube Preview Image



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 03-01-2011 om 13:49 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Jor-D 03-01-2011 @ 13:49:36

Voordat iemand erover begint: nee, ik ben niet de MC. Blijkbaar is het tegenwoordig heel moeilijk om een originele (unieke) naam te bedenken…

knotsjebilly 03-01-2011 @ 14:33:27

haha was wel vet geweest Jor-D :P
In de buurt voor mij :D :P

NaarDeQlote 03-01-2011 @ 14:43:35

stiekem is hij het gewoon :P

Gangsterdwerg 03-01-2011 @ 15:06:40

@ Jor-D
Als je Jordy heet is het niet echt origineel om als Nickname Jor-D te pakken. Dus met je opmerking haal je je eigen nickname naar beneden.

Zelfde geldt voor Ran-D overigens.

Qre8ive 03-01-2011 @ 15:11:17

@Gangsterdwerg… wel als je de eerste bent die dat doet.

Basscow 03-01-2011 @ 15:19:34

niet dat ik er heen ga, maar waarom is dat feest zo vroeg afgelopen? :P

Thinuz 03-01-2011 @ 15:37:22

omdat het in een dorpje in een kleine zaal gehouden word.
en dan is een vergunning krijgen tot 7 uur smorgens best lastig ;)

hier zeker weer aanwezig, altijd gezellig een feestje in de buurt :D

iSenSe` 03-01-2011 @ 16:04:09

weer een wereldbol op de flyer :P
Is langer als 3uur rijden volgens gmaps :P

ZeroAwarenez|Youri 03-01-2011 @ 16:15:15

hangt altijd een perfecte sfeer!

PierrePruuk 03-01-2011 @ 17:51:46

Waarschijnlijk wel aanwezig, ff kijken naar die Euphoria line-up

Woebe 03-01-2011 @ 18:43:03

dat word weer gezellig! :D

ThaDonkeySmits 03-01-2011 @ 22:22:36

altijd heerlijke sfeer, en wat een line-up

(l)

Flip27 04-01-2011 @ 14:16:33

Goood bezig mannen!
@ Thinuz, en PotH dan :( haha!

Thinuz 05-01-2011 @ 18:46:32

flip wt bedoelje ? poth ben k dr niet bij jmmr genoeg :(
dan kan k een heel weekend zuipen, eten en survivalen in de ardennen voor 25 euro :D

CyrilHS 27-03-2011 @ 20:15:45

Zo, kaarten binnen! :)

Reageren