Bass Events viert 5-jarig bestaan met “5 Years Bass Events”

Dit jaar viert de Belgische organisator van onder andere Reverze en Bassleader haar 5-jarig bestaan met een “uniek evenement waarin alle beste elementen van de afgelopen 5 jaar in verwerkt zullen zijn”, aldus de organisator.

Bass Events vertelt:
“In de afgelopen 5 jaren, is de harddance scene in België alleen maar groter en sterker geworden en we zijn ervan overtuigd dat deze “beweging” de komende jaren nog lang niet stil zal vallen, integendeel !

Wij vonden onze vijfde verjaardag alvast iets om stevig te vieren en dat doen we uiteraard met een onvergetelijk uniek event, waarin alle beste elementen van de afgelopen 5 jaar verwerkt zullen worden. Het zal een spektakel worden om nooit te vergeten !

Er zullen slechts 5000 tickets verkrijgbaar zijn voor dit event.

De voorverkoop start zaterdag 5 juni in alle Free Record Shop winkels, bij Toff Music en online via de Bass Events website.

Meer info volgt binnenkort !”



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-05-2010 om 08:59 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
Dellion 18-05-2010 @ 09:15:16

2 Jublileums 1 jaar, awesome ^^

Kikvorsman 18-05-2010 @ 09:16:52

vet. Wel nageaapt van q-dance ^^

Atraxisz 18-05-2010 @ 09:21:50

die link naar de website is niet helemaal goed!

Jor-D 18-05-2010 @ 09:41:40

@Atraxisz: Gefixt, het was nog vroeg op de morgen he ^^

Stiftjuh 18-05-2010 @ 11:22:15

Nog een nieuw event in Belgie: 6 November -> Masters Of Hardcore @ Ethias Arena Hasselt!!

Izbut 18-05-2010 @ 13:01:38

Basseader?:P

Dakpan 18-05-2010 @ 17:26:04

5 jarig jubileum en een feest met 5000 bezoekers hahahaa

lesley 18-05-2010 @ 21:43:10

Waar lach je om DAKPAN ?
Op hun 5 jarig bestaan komen in ieder geval 5000 bezoekers…
op JOUN 5 jarig bestaan waren net 5 mensen NERD.

S_v3n 18-05-2010 @ 22:13:41

Sweeral zo’n stoem concept in die kleine lotto arena.. ;)

Dakpan 18-05-2010 @ 22:16:48

zand in je vagina lesley?

semtex 18-05-2010 @ 22:42:50

LOL >.< @Dakpan

NoiseHunterZ 18-05-2010 @ 23:04:30

LOL >.< @lesley

bourzwain 18-05-2010 @ 23:18:51

Mja, Lotto Arena heeft in België wel goed geluid, althans op Reverze was het toch redelijk goed.
Wel jammer dat maar voor 5000 mensen is, maar ga der sowieso niet heen, wrs eerste 3 à 4 uurs toch tek of jump en daar geef ik me geld niet aan uit!

Deenite 18-05-2010 @ 23:29:50

Aanwezig!

mutagenx 19-05-2010 @ 12:34:49

ik zie nog wel of ik ga of niet. Alleen jammer dat line-up weeral pas na de voorverkoop
bekend zal worde gemaakt. hoop deze keer niet op standaard line-up.

HardstyLennert 20-05-2010 @ 22:09:40

Wss weer belgische Tek de heletijd..
Voor hardstyle moet je in nederland zijn vind ik..
Belgie zijn ook goede hardstyle feesten maar die hardstyle zijn bijna allemaal nederlanders behalve Coone maar dat is full on hardstyle/hard-jump