Bioweapon verhuist naar Scantraxx Recordz

In navolging van het hele A2Records team komt er een nieuwe groep de Scantraxx Crew versterken. Hun naam: Bioweapon! Bioweapon is de eerste Australische Hardstyle act die zich aansluit bij Scantraxx Recordz.

Het persbericht:
“Bioweapon has now joined the Scantraxx team with their first release coming out on Scantraxx Silver 006 Bioweapon – Move Your Body/ In Sound. Scantraxx Recordz is pleased to announce that the dynamic duo are the first Australian act to be signed to the Scantraxx Recordz label.

Bioweapon have injected new life into the Australian hardstyle scene and are fast turning ears and eyes towards themselves. Their fearless live shows combined with dirty beats have put them on a spiraling path to success.

This Innovative team has placed themselves on a ladder of success and is climbing further and further up it each day. With mesmerizing sets that leave clubbers’ wanting more; it was just a matter of time that these two wonderboys from down under would sign at Scantraxx recordz.

There has been strong support from a cluster of leading hardstyle artists on the Scantraxx team; Bioweapon have shattered all expectations placed on them and have been releasing hit after hit . Their latest tracks Music is Life, The Weapon, Bounce, La vengaza, Ghosts and Cosmic Destination have been filling dance floors across the globe.

Bioweapon has risen from the depths of Sydney’s underground prepared to challenge the hardstyle world as we know it. This innovative hardstyle duo consists of Sydney locals Corey Soljan and Sam Gonzalez. With both members of this dynamic duo being influenced in dance music from an early age, their dedication to be amongst the best of the industry is certainly paying off.”

Bioweapon



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 27-08-2009 om 14:24 door Khadber | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
Khadber 27-08-2009 @ 14:28:56

Slim van Scantraxx om uit te bouwen naar de opkomende gebieden, daar mogen we Australie toch wel bij rekenen!

Stokbrood 27-08-2009 @ 14:33:57

Bioweapon (l)

SoundTunerZ 27-08-2009 @ 15:04:29

En weer een bij scantraxx. Ja ze nemen echt geen nieuwe artiesten meer aan hoor…. blijkt wel weer……..

JD 27-08-2009 @ 14:34:02

Leuke nieuwe tracks. :)

marino 27-08-2009 @ 15:40:06

Move Your Body is echt een vette plaat! grote talenten!

Arthurhoihoi 27-08-2009 @ 16:10:23

Kon je op wachten nadat Toneshifterz bij Fusion zijn gegaan.

The Hardstyler-1994 27-08-2009 @ 17:46:42

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuw
heel goed dat ze bij scantraxx zitten

Dj Skitzo 27-08-2009 @ 17:52:26

ik ken ze nog niet zo super goed maar heb wel paar van die tracks gehoord,
en dat zijn toppertjes :)

HardStyler 27-08-2009 @ 18:07:25

Nederlanders zitten er.. Nu ook Australiers..
Waar blijven de Belgen? :D

remkovzki 27-08-2009 @ 19:02:43

Begint een beetje een monopolie te worden, dat scantraxx?

SoundTunerZ 27-08-2009 @ 19:13:56

scantraxx vind ik gwn een grote pot nat. qua organisatie dan.

Izbut 27-08-2009 @ 19:41:33

Hmmm ik weet niet wat ik er van moet denken maar idd Toneshifterz bij Fusion vind ik beetje zelfde idee, ben benieuwd dus afwachten maar…

Kaptain 27-08-2009 @ 22:38:23

Was te verwachten aangezien op de Twitter van Ruud Van Eijk er al iets van te lezen was …

M-bition 28-08-2009 @ 00:56:56

pffff bioweapon kan nooit waarmaken wat de rest van de nieuwe scantraxx artiesten waar heeft gemaakt.. Kerel contracteer josh & wesz ofzo! of iemand die het echt verdiend! Deze mensen die brengen een vinyl of twee uit en dan is het einde verhaal.. Beetje jammer dit! (en ja ik weet wel dat J&W bij straight-on records zit) Ik persoonlijk vind dat bioweapon ergens op de 15e plaats komen om te contracteren maargoed! Niks aan te doen :P

ThaOwner 28-08-2009 @ 17:19:38

In sound vind ik beetje op Sunblast lijken :D

douwe141 28-08-2009 @ 17:31:09

@M-bition: josh en wesz zitten nu bij avio als het goed is ;)

en ze doen het slim , want ze contracteren artiesten uit een ander land
waar hardstyle aan het groeien is , waardoor ze daar ook weer meer invloed hebben

Timmer 28-08-2009 @ 18:51:14

intro’s en outro’s zijn top van bioweapon!! ^^

Reageren