Black 2008 anthem door Showtek

Nieuw en vers van de pers: niemand minder dan de gebroeders Showtek hebben de anthem voor Black 2008 gemaakt en is hier te beluisteren!

Sit back and enjoy the sound of Showtek

YouTube Preview Image

De release datum voor Showtek – Black 2008 staat gepland op 14 juli 2008.

Showtek draait op 12 juli van 01:00 tot 01:30 LIVE in de Amsterdam Arena.

Black 2008

Ook zijn ze aankomende zaterdag te aanschouwen op Defqon.1 Festival 2008 van 16:30 tot 18:00 in de Blue area.

Mensen, wat vinden we van deze anthem?



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-06-2008 om 21:15 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
LOWrider_NL 11-06-2008 @ 23:00:54

Heb hem als MP3 ;)

Ik ben er klaar voor :D

Rafael 12-06-2008 @ 06:33:36

Ik vind hem wel goe..
ligt wel in het genre van Black vind ik :D
Je kan hem van ver herkenne dat ie voor Black is en ni voor ander event.
Aldus.. een zeker goede anthem, en toch vond ik Blck thn Blck ‘t beste ;D

Bounce boy 12-06-2008 @ 09:34:51

Vet!

Jor-D 12-06-2008 @ 11:45:07

[quote comment="389"]Heb hem als MP3 ;)

Ik ben er klaar voor :D [/quote]

Zo snel al? :P

Heb er ook wel zin in, net geld overgemaakt voor kaartjes ^^

LOWrider_NL 12-06-2008 @ 16:55:47

Ik heb de kaartjes naast me liggen :P
Ik ga je tegenkomen dan :D Niet dat ik weet hoe je er uit ziet, maar das een kleinigheidje he :P

Nekomana026 17-06-2008 @ 12:52:17

Idd Blacker dan Black was cker harder maar deze is ook HARD :)

-=M_V=- 28-06-2008 @ 11:44:36

Zal aan mij liggen maar ik vind het iets Headhunterz-achtigs hebben..

-=M_V=- 28-06-2008 @ 11:46:38

“Zal aan mij liggen maar ik vind het iets Headhunterz-achtigs hebben.. ”

Ik ben nog niet wakker.. bedoelde dus.. Brennan Heart -achtig -.-

Joost 28-06-2008 @ 12:05:34

je hebt wel gelijk over headhunterz want het begin van de melodie in de climax lijkt veel op rock civilization van headhunterz

willem 06-07-2008 @ 11:20:35

zo ie zo beter als Defqon 1.-anthem:)

Dennis Aka Mash 06-07-2008 @ 11:42:27

Ik vind de melodieen in de laatste anthems van feesten erg saai.. Biological Insanity, geen vette melodie, Black Anthem, te simpel.

Zounds 06-07-2008 @ 12:10:00

De melodie lijkt zeker wel op Rock Civilization maar het blijft een harde track

Insidious 08-07-2008 @ 20:22:15

Vind hem wel vet klinken!!! asl je daar bent klinkt ie toch wel master… LOSsS

dann 14-07-2008 @ 20:08:04

vond de anthem HET kippevel moment van de avond
vond de anthem al heel vet klinken ondanks dat er vele waren die der niet zo over dachten maar toen die eenmaal klapte in de arena…space!

Jor-D 14-07-2008 @ 20:10:00

Zo gaat dat altijd Dann…

Het is altijd maar een klein groepje dat wat negatieve opmerkingen heeft.

Ik vond het top! In de Arena klonk het idd erg vet!

Reageren