Black 2011: De line-up

Op zaterdag 23 april 2011 zal de Hasseltse Ethias Arena wederom de locatie zijn voor de nieuwe editie van BLACK. ID&T zal voor de nodige overdose aan geluid, licht en show zorgen om er opnieuw een onvergetelijke avond van te maken.

De line-up:
Fenix
Coone
The Prophet
Brennan Heart (live)

Scantraxx reloaded:
-Headhunterz & Wildstylez

Scantraxx goes hard:
-Frontliner & Ran-D

Italian Madness:
-TNT aka Technoboy & Tuneboy
-Tatanka & Zatox

Noisecontrollers (live)
Black Overdose
Avio (live)

Hardcore heroes from the past, present & future : Neophyte Records vs Enzyme Records
- Neophyte
- Evil Activities
- Tha Playah
- Kasparov
- Endymion
- Nosferatu
- Ruffneck
- Ophidian
- Angerfist (live)
MC Villian

Er zal ook een tweede zaal gehost worden door Fanatix & Sur+ met volgende line-up:
Q-ic
Mr Noba
DJ Mystery
Stephan Strube
Orson Keith
Junior Waxx (live)
Pat B
Trent Easton aka Bestien
Point Blanc (live)

Bekijk hier de BLACK website

Zaterdag 18 december zal de voorverkoop starten via BLACK.EU en Free Record Shop België.
Tickets kosten 39,5 euro (ex fee) of 145 euro voor 4 personen (ex fee) er zijn een beperkt aantal extra BLACK tickets te beschikbaar aan 75 euro (ex fee) of 300 euro voor 4 personen (ex fee). Vanuit Nederland zijn tickets, inclusief busrit rechtstreeks via www.eventtravel.nl te boeken.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 16-12-2010 om 17:56 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (49)

Plaats reactie
Roan 16-12-2010 @ 17:59:42

Leuke line-up, maar is net iets te veel hardcore voor mij.

Oxbow 16-12-2010 @ 18:09:29

opzich best leuke line-up!
Frontliner & Ran-D lijkt me in ieder geval wel vet samen :)

HardStyler 16-12-2010 @ 18:10:00

Zeker wel een goede line up!
Aanwezig dus :)

Q-dance4live 16-12-2010 @ 18:12:42

leuk hoor

Vishengel 16-12-2010 @ 18:15:21

aanwezig

bRt_ 16-12-2010 @ 18:17:30

100% aanwezig! Wordt weer heel dik! -0_

Thinuz 16-12-2010 @ 18:19:51

hmm, line up is zeker goed.
even kijken of ik dan nog wat geld over heb hiervoor :p

rooterke 16-12-2010 @ 18:45:30

zeker en vast aanwezig !!!

The prophet , scantraxx goes hard en italian madness!!!!

:D :D :D

back2daparty 16-12-2010 @ 19:05:54

mwoaaah… kweet niet…het hardcore gedeelte ziet er wel heerlijk uit en frontliner, ran-d en avio is ook zeker lekker. Maar twijfel nog wel

Hardlover15 16-12-2010 @ 19:12:20

Nog 3 jaartjes w8en :(

Joshua 16-12-2010 @ 19:15:20

wooot vet, vorig jaar ook goed bevallen.. dus misschien misschien

WIJNUH 16-12-2010 @ 19:41:28

Vind het eerste deel van die line-up ronduit slecht, The Prophet speelt al tijden niks meer klaar, Brennan Heart LIVE wordt een half uur zitten, eten, pissen, drinken en roken.
Headhunterz & Wildstylez wordt ook weer hetzelfde liedje, wat ik meer wijt aan Headhunterz dan aan Wildstylez.
Frontliner & Ran-D, opzich leuk bedacht, maar ik denk dat Frontliner weer dezelfde nummers gaat draaien als anders.
TNT, hoeft van mij niet, hou niet zo van de meeste Technoboy of Tuneboy tracks. Zitten natuurlijk wel uitzonderingen bij.

Dan begint het leuke gedeelte:
Tatanka & Zatox, gas erop.
Noisecontrollers LIVE, ik hoop dat ze niet weer Attack Again gaan draaien, maar dat ze wat nieuws van Digital Age laten horen
Black Overdose wordt weer die megamix, dus weer zitten, eten, pissen, drinken en roken
Avio LIVE, volle bak knallen
En dan de hardcore, zal net als vorig jaar wel weer 2 teams van 4 zijn, eerst oudere en dan present hardcore
En als laatste Angerfist LIVE. Goed gedaan, maar gaat Noize Suppressor van vorig jaar zeker niet overtreffen.

Prijs is goed te doen dus is misschien wel een optie, maar dan ben ik er wss toch pas vanaf 12 uur ofzo

tomb 16-12-2010 @ 20:10:30

Lekkere line-up!

Mannonymous 16-12-2010 @ 20:17:10

Trailert doet me denken aan die van Thunderdome XV

Khadber 16-12-2010 @ 20:23:17

AVIO draait toch verdomde lekker! Nu ook al Black te pakken!

TheBassAddict 16-12-2010 @ 20:30:43

zalige line-up! ook dit jaar zoizo weer aanwezig! ^^

thedominator 16-12-2010 @ 20:52:22

Zoiezo weer aanwezig.
Vorig jaar echt top feest gehad en zo te zien dit jaar weer aan die heerlijke line-up te zien ! :cool:

Envious 16-12-2010 @ 21:00:21

frontliner & ran-d samen wordt dus gewoon een set vol mix fouten haha want ze kunnen beide niet draaien

Snor 16-12-2010 @ 22:41:28

Envious, Ran-D kan niet draaien? Die moet je even uitleggen aan mij hoor. Ik ben hoe dan ook benieuwd naar die set, B-Frontliner set heeft ook leuke dingen opgeleverd destijds!

Al met al een fijne lineup voor een feest van die prijs. Al had het in de buurt geweest was ik zeker heen gegaan!

Mike-O 16-12-2010 @ 22:54:55

Scantraxx reloaded:
-Headhunterz & Wildstylez

Wat doet Wildstylez daar…?

Josh-T 16-12-2010 @ 22:57:35

zat nog te twijfelen, maar met deze Line-Up niet echt de moeite om te gaan

sankara 16-12-2010 @ 23:12:14

@mike-: had het ook al gemerkt, zal wel een soort van afscheid zijn zeker :p

RS. 17-12-2010 @ 01:05:25

Headhunterz en Wildstylez hebben afgelopen zaterdag op Reset samen een heerlijke 2 uur durende set weggegeven, zelfs afgesloten met half uur hardcore.

letwan 17-12-2010 @ 01:40:02

Kijk dat noem ik nou nog eens een line-up, lekker van alles wat

Sunboom 17-12-2010 @ 02:55:43

Vind BLACK nog altijd het feest met de vetste stijl en sfeer, ookal zit het niet meer in de Arena. Trailer gaat een andere kant op dan de afgelopen jaren maar is alsnog wel bruut. Hopen dat het anthem weer dik wordt :)

Opperhoofd 17-12-2010 @ 08:19:27

Ten eerste; willen de Hardstyleschaapjes eens stoppen met het elkaar napraten, het is een beetje triest aan het worden.

Eerst ineens iedereen elkaar napraten over Showtek, daarna Headhunterz en nu is het de beurt aan Brennan Heart.

De echte liefhebbers klaagden al een jaar of drie geleden over Brennan Heart en Headhunterz, toen jullie Hardstyleschaapjes daar nog op liepen te ‘stampen’.

Dus heb alsjeblieft eens een eigen mening mensen.

En als tweede, met deze line-up sla ik BLACK 2011 toch, heel gauw, over.

Happy Hardstyle en dan een berg Hardcore, wat een slechte indeling!

Josh-T 17-12-2010 @ 09:09:21

nu voel ik me echt heel slecht Opperhoofd :(

The Anim0l 17-12-2010 @ 09:21:34

vind de line-up nou niet zo bijzonder

wildenberg 17-12-2010 @ 11:23:14

Vette lineup, maar niet aanwezig :cry:

Pythonmaniac 17-12-2010 @ 11:48:33

@Opperhoofd, drie jaar geleden kon ik hem ook niet waarderen dat klopt. Op Qlimax 2007 vond ik het een aanfluiting. Bij mij heeft hij in 2009 meer respect gekregen door zijn album die ik wel kon waarderen. Echter na het album heeft hij weinig vernieuwend gebracht. Op Qlimax 2009 vond ik hem nog meevallen, toen had hij redelijk wat edits maar vanaf toen is het alleen maar erger geworden.

Verhaal van Headhunterz is dat hij wel goede draaiskills heeft maar ook zijn sets lijken redelijk veel op elkaar, als je in elke set van hem dezelfde nummers voorbij hoort komen. Hard Bass 2009, zijn Live set vind ik nog steeds één van zijn beste sets gegeven.

Over Showtek zijn de meningen altijd verdeeld maar in ieder geval heb ik Showtek alleen maar gewaardeerd.

Straks ga je ons ook vertellen dat wij niet allemaal schaapachtig over Dailucia mogen praten, ze speelde immers de hele zaal leeg. En het gaat er bovendien niet om wat hardstyleliefhebbers in het verleden al vonden en nu de neppe fans pas vinden, het gaat erom welke dj’s je kan waarderen en welke niet. Iedereen heeft een eigen smaak van muziek maar op een gegeven moment heb je het wel gehad met een dj die met niks vernieuwends komt. Als een zanger een jaar lang zijn nummers blijft zingen en geen nieuwe singels uitbrengt zullen ook zijn fans het laten afweten.

E-rik 17-12-2010 @ 12:06:49

leuke line-up hoor, denk dat ik wel weer aanwezig ben, zou de 4e x op rij worden

Hardheadz 17-12-2010 @ 12:31:52

Haha leuk dat mensen uberhaupt nog gaan reageren op opperhoofd. er gaan er nog veel meer happen. goed gedaan jonge ;)

Marco2052 17-12-2010 @ 12:35:29

@opperhoofd

Ga huilliee doen :cry: Zielig commentaar..
Word sowieso een beetje moe van al die mensen die zoveel hebben te zeuren, blijf dan lekker thuis achter je pc zitten. Op de feesten waar ik kom gaat iedereen gewoon goed los, ook al draait iemand een keer wat minder.

roelius 17-12-2010 @ 12:46:20

Scantraxx goes hard & Italian Madness (l)

Martinos 17-12-2010 @ 16:17:31

Vooral de hardcore acts en AVIO Live is om van te smullen (l)
Worden i.i.g. wel weer leuke setjes om mee te nemen.

Ruud0305 17-12-2010 @ 17:38:55

Scantraxx goes hard (l) Ben benieuwd

mutagenx 17-12-2010 @ 17:50:08

hier ben ik zeker aanwezig!!!! (l)

Envious 17-12-2010 @ 18:02:13

@ Snor.
nou de meeste keren dat ik hem heb gehoord vond ik het soms storend.
ran-d is gewoon weer zo’n gevalletje dat tracks kan maken maar mixtechnisch minder goed is. :)

Grazer 18-12-2010 @ 13:16:10

Wat een line up!!!! echt te ziek voor woorden!!!! :D :D :D
Ben zeker!!!!! van de partij

frankhardenberg 18-12-2010 @ 13:54:51

Opperhoofd heeft wel een punt.
ik kon me er vroeger soms ook op betrappen (1,5 jaar geleden).
maar het is en blijft een feit dat HHZ, Brennan Heart, Wildstylez etc. allemaal behoorlijk standaard draaien
njah en hun tracks, hate it or love it zullen we dan maar zeggen. ;)

malle 18-12-2010 @ 19:40:56

@Envious
Leg eens uit waarom je Ran-D weer ”zo’n gevalletje dat tracks kan maken” vind, ben ik best benieuwd naar?
Setjes die ik van Ran-D heb luisteren heerlijk weg en hebben zelden, misschien zelfs nooit fouten.

Envious 18-12-2010 @ 19:58:52

@ Mallo.

nou die rand-d kan echt goede tracks maken, en 9 van de 10 keer vond ik hem niet lekker mixen :)

thedominator 18-12-2010 @ 21:09:21

k*tdatum! :cry:
waarom viert ons moeder dan net der 50e verjaardag -_-
kan dus niet aanwezig zijn waar ik hard van baal! :mad:

Snor 18-12-2010 @ 21:49:04

@Envious,
Ik heb die setjes zelf nooit meegemaakt, of ik heb me er niet aan geërgerd. Dat hij heldentracks maakt (/ kan maken) staat tussen ons iig buiten kijf. Ik vind Ran-D juist één van de weinige DJ’s die én bommen van tracks maakt én hele vette setjes neerzet. Enige minpunt is dat hij op t moment niet zo actief is (studie).

thehardstyleholland 19-12-2010 @ 04:21:49

AANWEZIG!

Vishengel 19-12-2010 @ 09:46:27

@ Snor, die heeft hij nu al 2 maanden of zelfs meer afgerond, die studie ;)

Snor 19-12-2010 @ 13:36:55

Aah, dat werd tijd ;) Ik ben benieuwd (en hoop) of hij volgend jaar dan meer boekingen heeft, want dat was toch de veelgehoorde reden als hij weer eens niet op een groot feest stond!

Dudejay 24-04-2011 @ 00:29:56

IS het ook op de radio toevallig?

Stynz1234 24-04-2011 @ 11:45:57

soow dat was vet